Uudella työpaikalla juoruillaan jatkuvasti muista ihmisistä
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Käyn aina vasikoimassa pomolle. Oon pomon lemmikki😇
Meillä se on pomo joka puhuu muista paskaa seläntakana.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoalan työpaikka arvatenkin. Varmasti ainakin naisvaltainen.
Tehtaissa tätä tapahtuu myös. Itse en jaksanut sitä enää, ihan sama mihin huoneeseen meni niin siellä haukuttiin jotakuta. Sekä miehet että naiset, nuoret ja vanhat.
Vierailija kirjoitti:
Meillä esimies on se pahin paskanjauhaja, joten ei sitä mahdollisuutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoitoalan työpaikka arvatenkin. Varmasti ainakin naisvaltainen.
Tehtaissa tätä tapahtuu myös. Itse en jaksanut sitä enää, ihan sama mihin huoneeseen meni niin siellä haukuttiin jotakuta. Sekä miehet että naiset, nuoret ja vanhat.
Toimistotöissä myös erittäin yleistä. Tulee ihan ikävä takaisin hoitoalalla, siellä ei ollut koskaan missään näin paska meininki kuin täällä.
Jep, tuosta syystä ryhdyin yrittäjäksi toiminimellä. Joo, tiedän ettei ole mahdollista kaikilla aloilla tai ei ole halua lähteä yrittäjäksi. Mutta on tämä vain hemmetisti mukavampaa, kun ei tarvitse kuunnella juoruja tai muuta p*skaa. Yhdessä työpaikassa (vanhusten hoivakodin keittiö) kollegat nauroivat kun joku mummu ei ruokalassa pystynyt syömään kunnolla ruokaansa kun käsi tärisi niin että ruoka lensi pois aterimesta. Olin aivan järkyttynyt. Ei ikinä enää.
Vierailija kirjoitti:
Jep, tuosta syystä ryhdyin yrittäjäksi toiminimellä. Joo, tiedän ettei ole mahdollista kaikilla aloilla tai ei ole halua lähteä yrittäjäksi. Mutta on tämä vain hemmetisti mukavampaa, kun ei tarvitse kuunnella juoruja tai muuta p*skaa. Yhdessä työpaikassa (vanhusten hoivakodin keittiö) kollegat nauroivat kun joku mummu ei ruokalassa pystynyt syömään kunnolla ruokaansa kun käsi tärisi niin että ruoka lensi pois aterimesta. Olin aivan järkyttynyt. Ei ikinä enää.
Kuulostaa ihan hirveältä toi naureskelu! 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallan käytön muoto. Huono sellainen, koska arvostusta eikä aitoa kunnioitusta sillä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Muita voisi toppuutella vähän, mutta en uskalla esihenkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallan käytön muoto. Huono sellainen, koska arvostusta eikä aitoa kunnioitusta sillä saa.
Jep. Meillä on tätä samaa ja tuntuu että pomo yrittää jotain suosikkijärjestelmää tällä dissailulla saada aikaan, mutta on niin epämiellyttävä ja negatiivinen ihminen ettei kukaan edes pyri hänen suosioonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä ihmetellään miksi on niin huono työilmapiiri. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Meillä on tätä samaa ja tuntuu että pomo yrittää jotain suosikkijärjestelmää tällä dissailulla saada aikaan, mutta on niin epämiellyttävä ja negatiivinen ihminen ettei kukaan edes pyri hänen suosioonsa.
Meillä taas pomo on hyvää kaveria vapaallakin muutaman alaisensa kanssa, ja nämä pitävät aina yhtä. Oikein paskarinki.
Tuota se työelämä on. Ja sitä sitten pitäisi jaksaa se 40-50 vuotta, tulevaisuudessa varmaan vieläkin pidempään. Ei auta kun lotota!
Kannattaa kertoa sille kenestä puhutaan pahaa selän takana.