Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seksuaalisesti traumatisoitunut, estynyt mies.
MitÀ sulle on tapahtunut?
Jotain sellaista, jonka narsistit ja muut pahantahtoiset ihmiset ymmÀrtÀvÀt kÀÀntÀÀ minua vastaan, vaikka minulta riistettiin luottamus naisia kohtaan intiimillÀ tasolla.
Aiheuttiko sen yksi nainen? Jos yksi, miksi meni luottamus kaikkia naisia kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ on erilainen kÀsitys rakkaudesta.
Rakkaus on pitkÀmielinen: Olen ollut. MissÀÀn tai ketÀÀn toista kohtaan en ole ollut yhtÀ kÀrsivÀllinen.
Rakkaus ei etsi omaa etuaan: Olen hÀivyttÀnyt itseni, jotta en hÀiritse sinua.
Rakkaus ei katkeroidu: KyllÀ se voi katkeroitua, kun ei saa kaipaamaansa hellyyttÀ ja lÀsnÀoloa.
Rakkaus ei muistele kÀrsimÀÀnsÀ pahaa: YrittÀÀ unohtaa, mutta kun asioita ei ole puhuta eikÀ sovita, ne nousevat aina uudestaan.
Kaiken se peittÀÀ, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kÀrsii: Toivottavasti ei. Terve rakkaus ei niele kaikkea.
Rakkaus ei sulje hÀkkiin. Rakkaus sulkee syliinsÀ.
Ei kuulosta rakkaudelta, mikÀÀn tÀssÀ. ElÀmÀÀ ei kannata tuhlata rakkaudettomuuteen ja vÀÀriin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole edes diagnostisesti turvassa. Minun fantasioidaan olevan Albert Einsteinin kaltainen, vaikka pohjimmiltaan olen Emily Dickinson.
Oho! Harvaa luonnehditaan neroksi. Ettei vain ole oma diagnoosisi?
Vierailija kirjoitti:
Unet sulle, H. Olet enemmÀn kuin tiedÀtkÀÀn.
Saisinpa nÀmÀ sanat kaivatultani, vastaisin samoin. HÀnen seurassaan on niin hyvÀ olla. Nautin yhteisestÀ ajastamme, aina.
Voiko oloaan koskaan tuntea turvalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
PidÀtkö mua ihan sekona.
KyllÀ. Uuvatti olet. Mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Voiko oloaan koskaan tuntea turvalliseksi.
Voi.
Terveiset Annelin annelille! Illalla jynssĂ€tÀÀn... đ
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva nÀhdÀ. Vaikka ne kestikin vain sekunteja ;(
MissÀ nÀit? EtkÀ sanonut mitÀÀn :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edes diagnostisesti turvassa. Minun fantasioidaan olevan Albert Einsteinin kaltainen, vaikka pohjimmiltaan olen Emily Dickinson.
Oho! Harvaa luonnehditaan neroksi. Ettei vain ole oma diagnoosisi?
Einstein oli Aspergerin kirjolla oleva eksentrikko, skitsofreeninen luonne. Se klassikko kielennÀyttÀmiskuva kertoo hÀnen eksentrisyydestÀÀn. KyllÀ mun lÀÀkÀri odottaa, ettÀ skitsofrenia puhkeaisi minulle. Ei tajua, ettei mun IQ riitÀ siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PidÀtkö mua ihan sekona.
KyllÀ. Uuvatti olet. Mene pois.
đ
Mulle tuo tietynlainen spontaanius, yllÀtyksellisyys ja jÀnnitys on sen verran tÀrkeÀÀ, ettÀ jos joskus pariudun, niin tÀmÀn pitÀisi natsata ja toteutua kÀytÀnnössÀ tarpeeksi usein.
Muuten varmaan kyllÀstyn ja ahdistun ja alan kaverilliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani. Mukavaa viikonloppua. đ€đ§Ą
Samoin. HyvÀÀ viikonloppua sinullekin. đ§Ąđ€
En tiedÀ, minÀ pidÀn, kun ei ota selvÀÀ eikÀ ole mahdollisuutta selvittÀÀ. Menen hautaan nÀine kÀsityksineni, ettÀ et halua nÀhdÀ etkÀ kohdata. Se on muisto, jonka haluat itsestÀsi jÀttÀÀ.
TyöntÀyteistÀ hevostelua Sarille. VielÀkin yksin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, minÀ pidÀn, kun ei ota selvÀÀ eikÀ ole mahdollisuutta selvittÀÀ. Menen hautaan nÀine kÀsityksineni, ettÀ et halua nÀhdÀ etkÀ kohdata. Se on muisto, jonka haluat itsestÀsi jÀttÀÀ.
Miten edes olisi mahdollista selvittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten edes olisi mahdollista selvittÀÀ.
Metsot selvittÀvÀt taistelemalla, kissat ja hiiret vÀijymÀllÀ ja piiloutumalla, ihmiset puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Rakkaalle kaipaamalleni naiselle. Ja sivusta.
Olet ajatuksissani. Mukavaa viikonloppua. đ€đ§Ą