Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (5385)

Vierailija
5361/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀllÀ jo aamusta takkuillaan? Jos yritettÀisiin olla kilttejÀ toisillemme nÀin joulun alla.

Tuhmat tytöt vaativat olemaan tuhmana.

Vierailija
5362/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita ajoneuvoja? (moottori) potkukelkka lasketaa myös.

No sitten. Auto, moottoripyörÀ, pappamopo, moottorivene, moottorikelkka, purjevene, mönkijÀ, koppimönkijÀ, traktori, sÀhköpolkupyörÀ

KenellĂ€ noin paljon munan jatkeita? Eikö oma pituus riitĂ€? 

Sen, ettei sinulla ole varaa hankkia jotain noista, ei tarvitse tarkoittaa sitÀ ettÀ joku pönkittÀÀ jotain niillÀ. Ne piirtÀÀ joilla on liitua. Eri

En ole materialisti. Mun onnellisuuden lÀhteet on ihmisissÀ ja kanssakÀymisissÀ.

Mun tuntemilla ihmisillĂ€ joilla on nuo kaikki tai jotain sinnepĂ€in, on kyllĂ€ niitĂ€ ihmisiĂ€ ja kanssakĂ€ymistĂ€kin ihan koko ajan. ErittĂ€in tĂ€yttĂ€ elĂ€mÀÀ. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5363/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa, ettÀ olet kaivannut minua.MinÀkin olen kaivannut sinua jÀrjettömÀsti.

Vierailija
5364/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivotan 46 vuotiaalle naiselle hyvÀÀ viikonloppua

Vierailija
5365/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ aamupÀivÀÀ kaivatulleni !

Vierailija
5366/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeillÀ on erilainen kÀsitys rakkaudesta.

Rakkaus on pitkÀmielinen: Olen ollut. MissÀÀn tai ketÀÀn toista kohtaan en ole ollut yhtÀ kÀrsivÀllinen.

Rakkaus ei etsi omaa etuaan: Olen hÀivyttÀnyt itseni, jotta en hÀiritse sinua.

Rakkaus ei katkeroidu: KyllÀ se voi katkeroitua, kun ei saa kaipaamaansa hellyyttÀ ja lÀsnÀoloa.

Rakkaus ei muistele kÀrsimÀÀnsÀ pahaa: YrittÀÀ unohtaa, mutta kun asioita ei ole puhuta eikÀ sovita, ne nousevat aina uudestaan.

Kaiken se peittÀÀ, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kÀrsii: Toivottavasti ei. Terve rakkaus ei niele kaikkea.

Rakkaus ei sulje hÀkkiin. Rakkaus sulkee syliinsÀ.

Vierailija
5367/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MeillÀ on erilainen kÀsitys rakkaudesta.

Rakkaus on pitkÀmielinen: Olen ollut. MissÀÀn tai ketÀÀn toista kohtaan en ole ollut yhtÀ kÀrsivÀllinen.

Rakkaus ei etsi omaa etuaan: Olen hÀivyttÀnyt itseni, jotta en hÀiritse sinua.

Rakkaus ei katkeroidu: KyllÀ se voi katkeroitua, kun ei saa kaipaamaansa hellyyttÀ ja lÀsnÀoloa.

Rakkaus ei muistele kÀrsimÀÀnsÀ pahaa: YrittÀÀ unohtaa, mutta kun asioita ei ole puhuta eikÀ sovita, ne nousevat aina uudestaan.

Kaiken se peittÀÀ, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kÀrsii: Toivottavasti ei. Terve rakkaus ei niele kaikkea.

Rakkaus ei sulje hÀkkiin. Rakkaus sulkee syliinsÀ.

Kauniita sanoja, hyvin kaunista !

Vierailija
5368/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nieleekö rakkaus 🍆💩🌼

Vierailija
5369/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi olla, ettÀ mulle on tilaa sydÀmessÀsi, mutta ei elÀmÀssÀsi.

Vierailija
5370/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieleekö rakkaus 🍆💩🌼

đŸ€˜đŸœ

Vierailija
5371/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HerĂ€sin eilen jo klo 21 aikoihin ja ajattelin meitĂ€. Kirjastossa olisi tĂ€nÀÀn kiva kĂ€ydĂ€, mutta katsotaan nyt. Menee aina liian aikaisin kiinni. Rustailin myös 3 työhakemusta, mutta tuskinpa tĂ€rppÀÀ. Ei ole tĂ€rpĂ€nnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao ja vehnĂ€sĂ€mpylĂ€, jonka vĂ€lissĂ€ ketsuppia, rusinoita. Ja kuivattuja taateleita. Jukurtti on edelleen loppu, vaikka yksi kauppa olisi yhĂ€ auki.  Kevein kulkusin on hyvĂ€ mennĂ€ maaten.

Yö meni pelaillessa mobiilipelejĂ€. LisĂ€ksi katselin lonkeroanimaatioita intrnetistĂ€.  Sen jĂ€lkeen katselin jĂ€lleen palstalla ylistetyn Giorgia Melonin kuvia. TĂ€ssĂ€ yhteydessĂ€ siis kulkuset kilisi. Kaunis nainen, kuten sinĂ€kin. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 60-luvun sĂ€veliĂ€: Paul Anka, Danny, Rat Pack. Olisitpa tĂ€ssĂ€ niin keittĂ€isin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnĂ€sĂ€mpylĂ€n rusinoilla, ketsupilla ja taateleilla. Vai haluatkohan mieluummin sinappia?

Olet kai taaskin töissÀ klo 8-16. HyvinhÀn meillÀ kuitenkin olisi yhteistÀ aikaa. Voisin muuttaa tapojani niin ettÀ kÀyn nukkumaan jo klo 8 tai 9, kun olet lÀhtenyt töihin, ja jaloilleni jo kello 18, kun olet tullut töistÀ ja tehnyt hieman einestÀ meille. Olen siinÀ kÀsityksessÀ, ettÀ tykkÀÀt kÀydÀ kaupassa ja kokkailla. ItsellÀni on vain mikro, joka kuitenkin on oikein hyvÀ sÀmpylÀn ja kaakaon lÀmmittÀmiseen.

Jos sattumoisin jĂ€isit työttömĂ€ksi, meillĂ€ olisi paljon yhteistĂ€ aikaa. Voisimme vaikka pelailla öisin yhdessĂ€ mobiilipelejĂ€. Tai jos sinĂ€ lueskelet HesseĂ€,  niin minĂ€ luen samaan aikaan Veikko Ennalan novelleja tai  katselen kuvia Lektyr-aikakauslehdestĂ€ - yhteisen peiton alla.  EhkĂ€ voisimme perĂ€ti yhtyĂ€.  Oi, olisitpa jo huomenaamulla keittiössĂ€ni keittĂ€mĂ€ssĂ€ puolukkasoppaa ja nokkosmehua, ja hyrĂ€ilemĂ€ssĂ€ jotain joulusĂ€velmÀÀ samalla kun tiskailet. Tiskikonettahan minulla ei ole.

Vierailija
5372/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen seksuaalisesti traumatisoitunut, estynyt mies. 

Vierailija
5373/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ sulle on tapahtunut?

Vierailija
5374/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HerĂ€sin eilen jo klo 21 aikoihin ja ajattelin meitĂ€. Kirjastossa olisi tĂ€nÀÀn kiva kĂ€ydĂ€, mutta katsotaan nyt. Menee aina liian aikaisin kiinni. Rustailin myös 3 työhakemusta, mutta tuskinpa tĂ€rppÀÀ. Ei ole tĂ€rpĂ€nnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao ja vehnĂ€sĂ€mpylĂ€, jonka vĂ€lissĂ€ ketsuppia, rusinoita. Ja kuivattuja taateleita. Jukurtti on edelleen loppu, vaikka yksi kauppa olisi yhĂ€ auki.  Kevein kulkusin on hyvĂ€ mennĂ€ maaten.

Yö meni pelaillessa mobiilipelejĂ€. LisĂ€ksi katselin lonkeroanimaatioita intrnetistĂ€.  Sen jĂ€lkeen katselin jĂ€lleen palstalla ylistetyn Giorgia Melonin kuvia. TĂ€ssĂ€ yhteydessĂ€ siis kulkuset kilisi. Kaunis nainen, kuten sinĂ€kin. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 60-luvun sĂ€veliĂ€: Paul Anka, Danny, Rat Pack. Olisitpa tĂ€ssĂ€ niin keittĂ€isin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnĂ€sĂ€mpylĂ€n rusinoilla, ketsupilla ja taateleilla. Vai haluatkohan mielu

Olet ihana, A-mies. đŸ„°

Vierailija
5375/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ sulle on tapahtunut?

Jotain sellaista, jonka narsistit ja muut pahantahtoiset ihmiset ymmÀrtÀvÀt kÀÀntÀÀ minua vastaan, vaikka minulta riistettiin luottamus naisia kohtaan intiimillÀ tasolla.

Vierailija
5376/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi joku luettelee pÀivÀohjelmansa kaipausketjuun?

Vierailija
5377/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole edes diagnostisesti turvassa. Minun fantasioidaan olevan Albert Einsteinin kaltainen, vaikka pohjimmiltaan olen Emily Dickinson.

Vierailija
5378/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi minua höpsöÀ. Tulin lievÀsti kateelliseksi, kun nÀin nuoren rakastuneen pariskunnan. He kÀvelivÀt hyvin rakastuneena ja iloisina kÀsikÀdessÀ ja suutelivat.

Vierailija
5379/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pusuja ihanalle naiselle naiselta 😘

LesbotđŸ€ąđŸ€ź

Vierailija
5380/5385 |
19.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa pÀivÀÀ ja viikonlopun alkua..