Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita ajoneuvoja? (moottori) potkukelkka lasketaa myös.
No sitten. Auto, moottoripyörÀ, pappamopo, moottorivene, moottorikelkka, purjevene, mönkijÀ, koppimönkijÀ, traktori, sÀhköpolkupyörÀ
KenellÀ noin paljon munan jatkeita? Eikö oma pituus riitÀ?Sen, ettei sinulla ole varaa hankkia jotain noista, ei tarvitse tarkoittaa sitÀ ettÀ joku pönkittÀÀ jotain niillÀ. Ne piirtÀÀ joilla on liitua. Eri
En ole materialisti. Mun onnellisuuden lÀhteet on ihmisissÀ ja kanssakÀymisissÀ.
Mun tuntemilla ihmisillÀ joilla on nuo kaikki tai jotain sinnepÀin, on kyllÀ niitÀ ihmisiÀ ja kanssakÀymistÀkin ihan koko ajan. ErittÀin tÀyttÀ elÀmÀÀ.
Mukavaa, ettÀ olet kaivannut minua.MinÀkin olen kaivannut sinua jÀrjettömÀsti.
Toivotan 46 vuotiaalle naiselle hyvÀÀ viikonloppua
HyvÀÀ aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Voi olla, ettÀ mulle on tilaa sydÀmessÀsi, mutta ei elÀmÀssÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Nieleekö rakkaus đđŠđź
đ€đœ
Olen seksuaalisesti traumatisoitunut, estynyt mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seksuaalisesti traumatisoitunut, estynyt mies.
MitÀ sulle on tapahtunut?
Jotain sellaista, jonka narsistit ja muut pahantahtoiset ihmiset ymmÀrtÀvÀt kÀÀntÀÀ minua vastaan, vaikka minulta riistettiin luottamus naisia kohtaan intiimillÀ tasolla.
Miksi joku luettelee pÀivÀohjelmansa kaipausketjuun?
En ole edes diagnostisesti turvassa. Minun fantasioidaan olevan Albert Einsteinin kaltainen, vaikka pohjimmiltaan olen Emily Dickinson.
Voi minua höpsöÀ. Tulin lievÀsti kateelliseksi, kun nÀin nuoren rakastuneen pariskunnan. He kÀvelivÀt hyvin rakastuneena ja iloisina kÀsikÀdessÀ ja suutelivat.
Mukavaa pÀivÀÀ ja viikonlopun alkua..
Olet ajatuksissani. Mukavaa viikonloppua. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Unet sulle, H. Olet enemmÀn kuin tiedÀtkÀÀn.
Saisinpa nÀmÀ sanat kaivatultani, vastaisin samoin. HÀnen seurassaan on niin hyvÀ olla. Nautin yhteisestÀ ajastamme, aina.
Voiko oloaan koskaan tuntea turvalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
PidÀtkö mua ihan sekona.
KyllÀ. Uuvatti olet. Mene pois.
Vierailija kirjoitti:
Voiko oloaan koskaan tuntea turvalliseksi.
Voi.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva nÀhdÀ. Vaikka ne kestikin vain sekunteja ;(
MissÀ nÀit? EtkÀ sanonut mitÀÀn :(