Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se mikÀÀn ihme ole, ettÀ pelkÀÀn nykyisin. Olet juossut karkuun, vastannut hyvin ilkeÀsti ja jÀttÀnyt vastaamatta. Siihen pÀÀlle kaikki omat pelot ja epÀvarmuus omasta kelpaamisesta ylipÀÀtÀÀn. HyvÀÀ yötÀ kuitenkin.
Miksi kaipaat ilkeÀÀ karkuun juoksijaa?
HÀn ei ollut sellainen aikaisemmin. KÀytöksen muuttuminen ihmetytti ja myös satutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole klassisia kaipaussuhteita. YrittÀkÀÀ jo hyvÀksyÀ, ettÀ tÀnne mahtuu ihan laidasta laitaan kaikkea.
Juu on tÀÀllÀ sekopÀistÀ sakkia kun kaivataan ihmistÀ joka haukutaan pystyyn tai joka on ollut heille ilkeÀ.
Ei kaikki ole niin vakavaa, toisille se on hyvÀntahtoista flirttiÀ. Harmi ettet ymmÀrrÀ
No en tykkÀisi todellakaan jos oman kaivatun mielestÀ toisen haukkuminen olisi 'hyvÀntahtoista flirttiÀ'. Mutta kai sinÀ tunnet ksivattusi ja tiedÀt ettÀ hÀn tuollaisesta tykkÀÀ joten mitÀpÀ se minulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se mikÀÀn ihme ole, ettÀ pelkÀÀn nykyisin. Olet juossut karkuun, vastannut hyvin ilkeÀsti ja jÀttÀnyt vastaamatta. Siihen pÀÀlle kaikki omat pelot ja epÀvarmuus omasta kelpaamisesta ylipÀÀtÀÀn. HyvÀÀ yötÀ kuitenkin.
Miksi kaipaat ilkeÀÀ karkuun juoksijaa?
HÀn ei ollut sellainen aikaisemmin. KÀytöksen muuttuminen ihmetytti ja myös satutti.
MillÀ tavalla hÀn on vastannut ilkeÀsti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole klassisia kaipaussuhteita. YrittÀkÀÀ jo hyvÀksyÀ, ettÀ tÀnne mahtuu ihan laidasta laitaan kaikkea.
Juu on tÀÀllÀ sekopÀistÀ sakkia kun kaivataan ihmistÀ joka haukutaan pystyyn tai joka on ollut heille ilkeÀ.
Ei kaikki ole niin vakavaa, toisille se on hyvÀntahtoista flirttiÀ. Harmi ettet ymmÀrrÀ
No en tykkÀisi todellakaan jos oman kaivatun mielestÀ toisen haukkuminen olisi 'hyvÀntahtoista flirttiÀ'. Mutta kai sinÀ tunnet ksivattusi ja tiedÀt ettÀ hÀn tuollaisesta tykkÀÀ joten mitÀpÀ se minulle kuuluu.
YmmÀrrÀn hyvin. En itsekÀÀn normaalitilanteessa kokisi niin. TÀssÀ onkin taustalla vÀhÀn isompia ongelmia.
+ en minÀ hÀntÀ pystyyn haukkunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnut aika henkilökohtaisesti tÀllaiset viestit. Kannattaa elÀmÀ siten, ettei tarvitse aina epÀillÀ ja harhailla kaikkea negaa tms. itseensÀ kohdistetuksi. Sivusta
MielestÀni isompi vitsaus tÀÀllÀ ovat alapÀÀjutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ollenkaan huomaa ettÀ olet jotenkin vinksahtanut kaivatessasi sitÀ ihmistÀ, jotenkin karmivan sairasta
SamantyyppisiÀ ilmiöitÀ ovat esim. Tukholma-syndrooma tai se, ettÀ vÀkivaltaisesta puolisosta ei hankkiuduta (ainakaan heti) eroon. Taustalla on myös hyviÀ kokemuksia, joita ikÀvÀt seikat ja tapahtumat eivÀt ole voittaneet (viekÀ tai kokonaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnut aika henkilökohtaisesti tÀllaiset viestit. Kannattaa elÀmÀ siten, ettei tarvitse aina epÀillÀ ja harhailla kaikkea negaa tms. itseensÀ kohdistetuksi. Sivusta
Negaaminen on aika rasittavaa vaikka se ei kohdistuisi itseen.
YstĂ€vyys on sitĂ€, ettĂ€ kun laittaa silmĂ€nsĂ€ kiinni ja ajattelee ystĂ€vÀÀ, niin poskilihakset alkavat vetĂ€ytyĂ€ korvia kohti ja kaikki rypyt siliĂ€vĂ€tđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ollenkaan huomaa ettÀ olet jotenkin vinksahtanut kaivatessasi sitÀ ihmistÀ, jotenkin karmivan sairasta
SamantyyppisiÀ ilmiöitÀ ovat esim. Tukholma-syndrooma tai se, ettÀ vÀkivaltaisesta puolisosta ei hankkiuduta (ainakaan heti) eroon. Taustalla on myös hyviÀ kokemuksia, joita ikÀvÀt seikat ja tapahtumat eivÀt ole voittaneet (viekÀ tai kokonaan).
NÀitÀ on helppo ulkopuolisten arvostella ja diagnosoida sivusta. SÀvy voi olla eri kun on itse kokenut.
Ei kai sinunkaan kaipaamisessa ole mitÀÀn jÀrkeÀ. Olet sanonut, mitÀ olet sanonut, etkÀ halua asioita oikaista, joten ei kai auta kuin ajatella, ettÀ se, mitÀ on sanottu, sitÀ on myös tarkoitettu.
đđđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset vaikuttavat aseksuaaleilta. EivÀt tunnu haluavan munaa ollenkaan, kun vuosikausia ovat tekemÀttÀ mitÀÀn sen saamiseksi.
Kaikki eivÀt halua olla kylÀpyöriÀ.
No mua taas ei tollanen kiinnosta. Tarviin vaan oikean energian/kemiaa, ja sitÀ on aika harvassa. Vaikka kÀvisi paljon tapahtumissa, yöelÀmÀssÀ, matkoilla jne., niin voi vaan mennÀ pitkiÀkin aikoja ettei tule ketÀÀn seksikÀstÀ vastaan. Ja Àpit ei kiinnosta, siellÀhÀn sitÀ energiaa ei nÀe ollenkaan eikÀ sen tyyppinen asetelma kiihota minua muutenkaan. Spontaanius on se mun juttu.
Mutta tosiaan eipÀ toisten seksielÀmÀ kuulu muille, oli sit vuosia ilman tai pÀinvastoin jatkuvasti panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi vtu miten yksinÀinen olen vaikka on ihmisiÀ ympÀrillÀ ja ihmisist huolimatta olo on usein ulkopuolinen. Sinussa luulin löytÀneeni kaltaiseni, mutta eipÀ tÀstÀ mitÀÀn nÀytÀ tulevan. Kai minÀ erehdyin.
On muitakin samanlaisia.
19.12.2025
MikÀ sÀÀn harmaus
musta maa
Iloitaan ettei saa
Kolata
Lumia
Ei tuiskuta
Ei ole kylmÀÀ
Ei latuja kaivata
TÀÀllÀ jo aamusta takkuillaan? Jos yritettÀisiin olla kilttejÀ toisillemme nÀin joulun alla.
Vierailija kirjoitti:
YstĂ€vyys on sitĂ€, ettĂ€ kun laittaa silmĂ€nsĂ€ kiinni ja ajattelee ystĂ€vÀÀ, niin poskilihakset alkavat vetĂ€ytyĂ€ korvia kohti ja kaikki rypyt siliĂ€vĂ€tđ
Paitsi hymyillessĂ€ voi tulla silmĂ€kulmiin ryppyjĂ€, mutta se on kuulemma hyvĂ€ merkki jos naururypyt tulee ennen kulmienkurtistusryppyjĂ€ đ
HyvÀÀ viikonloppua toivottelen jo nyt!
Voi vtu miten yksinÀinen olen vaikka on ihmisiÀ ympÀrillÀ ja ihmisist huolimatta olo on usein ulkopuolinen. Sinussa luulin löytÀneeni kaltaiseni, mutta eipÀ tÀstÀ mitÀÀn nÀytÀ tulevan. Kai minÀ erehdyin.