Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
5341/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vtu miten yksinäinen olen vaikka on ihmisiä ympärillä ja ihmisist  huolimatta olo on usein ulkopuolinen. Sinussa luulin löytäneeni kaltaiseni, mutta eipä tästä mitään näytä tulevan. Kai minä erehdyin.

Vierailija
5342/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se mikään ihme ole, että pelkään nykyisin. Olet juossut karkuun, vastannut hyvin ilkeästi ja jättänyt vastaamatta. Siihen päälle kaikki omat pelot ja epävarmuus omasta kelpaamisesta ylipäätään. Hyvää yötä kuitenkin.

Miksi kaipaat ilkeää karkuun juoksijaa?

Hän ei ollut sellainen aikaisemmin. Käytöksen muuttuminen ihmetytti ja myös satutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5343/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole klassisia kaipaussuhteita. Yrittäkää jo hyväksyä, että tänne mahtuu ihan laidasta laitaan kaikkea.

Juu on täällä sekopäistä sakkia kun kaivataan ihmistä joka haukutaan pystyyn tai joka on ollut heille ilkeä.

Ei kaikki ole niin vakavaa, toisille se on hyväntahtoista flirttiä. Harmi ettet ymmärrä 

No en tykkäisi todellakaan jos oman kaivatun mielestä toisen haukkuminen olisi 'hyväntahtoista flirttiä'. Mutta kai sinä tunnet ksivattusi ja tiedät että hän tuollaisesta tykkää joten mitäpä se minulle kuuluu.

Vierailija
5344/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se mikään ihme ole, että pelkään nykyisin. Olet juossut karkuun, vastannut hyvin ilkeästi ja jättänyt vastaamatta. Siihen päälle kaikki omat pelot ja epävarmuus omasta kelpaamisesta ylipäätään. Hyvää yötä kuitenkin.

Miksi kaipaat ilkeää karkuun juoksijaa?

Hän ei ollut sellainen aikaisemmin. Käytöksen muuttuminen ihmetytti ja myös satutti.

Millä tavalla hän on vastannut ilkeästi? 

Vierailija
5345/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole klassisia kaipaussuhteita. Yrittäkää jo hyväksyä, että tänne mahtuu ihan laidasta laitaan kaikkea.

Juu on täällä sekopäistä sakkia kun kaivataan ihmistä joka haukutaan pystyyn tai joka on ollut heille ilkeä.

Ei kaikki ole niin vakavaa, toisille se on hyväntahtoista flirttiä. Harmi ettet ymmärrä 

No en tykkäisi todellakaan jos oman kaivatun mielestä toisen haukkuminen olisi 'hyväntahtoista flirttiä'. Mutta kai sinä tunnet ksivattusi ja tiedät että hän tuollaisesta tykkää joten mitäpä se minulle kuuluu.

Ymmärrän hyvin. En itsekään normaalitilanteessa kokisi niin. Tässä onkin taustalla vähän isompia ongelmia.

Vierailija
5346/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ en minä häntä pystyyn haukkunut

Vierailija
5347/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnut aika henkilökohtaisesti tällaiset viestit. Kannattaa elämä siten, ettei tarvitse aina epäillä ja harhailla kaikkea negaa tms. itseensä kohdistetuksi. Sivusta

Vierailija
5348/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

White anaconda😉

Vierailija
5349/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni isompi vitsaus täällä ovat alapääjutut.

Vierailija
5350/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollenkaan huomaa että olet jotenkin vinksahtanut kaivatessasi sitä ihmistä, jotenkin karmivan sairasta 

Samantyyppisiä ilmiöitä ovat esim. Tukholma-syndrooma tai se, että väkivaltaisesta puolisosta ei hankkiuduta (ainakaan heti) eroon. Taustalla on myös hyviä kokemuksia, joita ikävät seikat ja tapahtumat eivät ole voittaneet (viekä tai kokonaan).

Vierailija
5351/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnut aika henkilökohtaisesti tällaiset viestit. Kannattaa elämä siten, ettei tarvitse aina epäillä ja harhailla kaikkea negaa tms. itseensä kohdistetuksi. Sivusta

Negaaminen on aika rasittavaa vaikka se ei kohdistuisi itseen.

Vierailija
5352/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on sitä, että kun laittaa silmänsä kiinni ja ajattelee ystävää, niin poskilihakset alkavat vetäytyä korvia kohti ja kaikki rypyt siliävät😁

Vierailija
5353/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollenkaan huomaa että olet jotenkin vinksahtanut kaivatessasi sitä ihmistä, jotenkin karmivan sairasta 

Samantyyppisiä ilmiöitä ovat esim. Tukholma-syndrooma tai se, että väkivaltaisesta puolisosta ei hankkiuduta (ainakaan heti) eroon. Taustalla on myös hyviä kokemuksia, joita ikävät seikat ja tapahtumat eivät ole voittaneet (viekä tai kokonaan).

Näitä on helppo ulkopuolisten arvostella ja diagnosoida sivusta. Sävy voi olla eri kun on itse kokenut.

Vierailija
5354/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinunkaan kaipaamisessa ole mitään järkeä. Olet sanonut, mitä olet sanonut, etkä halua asioita oikaista, joten ei kai auta kuin ajatella, että se, mitä on sanottu, sitä on myös tarkoitettu.

😭😭😭😭

Vierailija
5355/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset vaikuttavat aseksuaaleilta. Eivät tunnu haluavan munaa ollenkaan, kun vuosikausia ovat tekemättä mitään sen saamiseksi. 

Kaikki eivät halua olla kyläpyöriä.

No mua taas ei tollanen kiinnosta. Tarviin vaan oikean energian/kemiaa, ja sitä on aika harvassa. Vaikka kävisi paljon tapahtumissa, yöelämässä, matkoilla jne., niin voi vaan mennä pitkiäkin aikoja ettei tule ketään seksikästä vastaan. Ja äpit ei kiinnosta, siellähän sitä energiaa ei näe ollenkaan eikä sen tyyppinen asetelma kiihota minua muutenkaan. Spontaanius on se mun juttu. 
Mutta tosiaan eipä toisten seksielämä kuulu muille, oli sit vuosia ilman tai päinvastoin jatkuvasti panemassa. 

Vierailija
5356/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vtu miten yksinäinen olen vaikka on ihmisiä ympärillä ja ihmisist  huolimatta olo on usein ulkopuolinen. Sinussa luulin löytäneeni kaltaiseni, mutta eipä tästä mitään näytä tulevan. Kai minä erehdyin.

On muitakin samanlaisia.

Vierailija
5357/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.12.2025

Mikä sään harmaus

musta maa

Iloitaan ettei saa

Kolata

Lumia

Ei tuiskuta

Ei ole kylmää

Ei latuja kaivata

Vierailija
5358/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jo aamusta takkuillaan? Jos yritettäisiin olla kilttejä toisillemme näin joulun alla.

Vierailija
5359/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys on sitä, että kun laittaa silmänsä kiinni ja ajattelee ystävää, niin poskilihakset alkavat vetäytyä korvia kohti ja kaikki rypyt siliävät😁

Paitsi hymyillessä voi tulla silmäkulmiin ryppyjä, mutta se on kuulemma hyvä merkki jos naururypyt tulee ennen kulmienkurtistusryppyjä 😌 

Vierailija
5360/28822 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua toivottelen jo nyt!

Ketju on lukittu.