Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5294)
SinÀ olet ainoa mitÀ haluaisin elÀmÀltÀ, ja ettÀ saisin elÀÀ kuolemaani asti sinÀ minun luonani ja rakastaa sinua ylikaiken fyysisesti ja henkisesti.
Kaivattu ja pieni uusi hirsitalo jossain rannalla, olisin tyytyvÀinen..
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀkin on vissiin sellainen, ettÀ jos on sopiva tyyppi, niin pystyy kuvittelemaan tulevaisuuden sen kanssa? Vai alatteko aina kuvittelemaan yhteistÀ tulevaisuutta, jos olette ihastuneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin hÀntÀ itse asiassa vanhemmaksi, ja olin siitÀkin vÀhÀn hÀmmentynyt, mutta en aio sanoa ettÀ luulin xD
EikÀ tÀstÀ varmaan edes tule mitÀÀn, hÀn taitaa olla samanlainen kuin minÀ.
MinÀ luulin 20 risat ÀÀnen ja juttujen perusteella. Todella humoristinen ja nokkela
No mÀ totta puhuen tajusin kyllÀ, ettÀ on about samoja ikiÀ kanssani, koska ei nÀytÀ nuorelta eikÀ vanhalta. Ihon tekstuuria katselin, ja pÀÀttelin pari vuotta vanhemmaksi kuin on, ja tyylin perusteella olisin olettanut jopa viisi vuotta vanhemmaksi kuin on.
Eli ei mitÀÀn kovin radikaalia eroa todelliseen ikÀÀn siis!
Emme puhu samasta naisesta hÀn on aivan tÀysin muuta kuin sun kuvailu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀkin on vissiin sellainen, ettÀ jos on sopiva tyyppi, niin pystyy kuvittelemaan tulevaisuuden sen kanssa? Vai alatteko aina kuvittelemaan yhteistÀ tulevaisuutta, jos olette ihastuneita?
Pystyn minuutissa kuvittelemaan seuraavat 50 vuotta jos ihastunđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn minuutissa kuvittelemaan seuraavat 50 vuotta jos ihastunđđ
Jaa đ MĂ€ en nyt tĂ€hĂ€n hĂ€tÀÀn muista, olenko ikinĂ€ kuvitellut kenenkÀÀn kanssa yhteistĂ€ tulevaisuutta, vaikka olen juminut joissain voimakkaammissa ihastuksissa VUOSIA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin hÀntÀ itse asiassa vanhemmaksi, ja olin siitÀkin vÀhÀn hÀmmentynyt, mutta en aio sanoa ettÀ luulin xD
EikÀ tÀstÀ varmaan edes tule mitÀÀn, hÀn taitaa olla samanlainen kuin minÀ.
MinÀ luulin 20 risat ÀÀnen ja juttujen perusteella. Todella humoristinen ja nokkela
No mÀ totta puhuen tajusin kyllÀ, ettÀ on about samoja ikiÀ kanssani, koska ei nÀytÀ nuorelta eikÀ vanhalta. Ihon tekstuuria katselin, ja pÀÀttelin pari vuotta vanhemmaksi kuin on, ja tyylin perusteella olisin olettanut jopa viisi vuotta vanhemmaksi kuin on.
Eli ei mitÀÀn kovin radikaalia eroa todelliseen ikÀÀn siis!
Emme puhu samasta naisesta hÀn on aivan tÀysin muuta kuin sun kuvailu
No ei niin, kun en edes puhunut naisesta vaan miehestÀ :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin uskomattoman turhautunut siihen, ettÀ tÀmÀ on tÀssÀ pisteessÀ kaikkien nÀiden vuosien jÀlkeen. MitÀ siitÀ pitÀisi ajatella? MitÀ pÀÀtellÀ ja mihin suunnata? On myös surullinen olo, koska kuten joku mies eilen sanoi, ettÀ yhteyttÀ otetaan, jos ja kun kiinnostaa. Suuntaani on vain nÀkymÀttömiÀ, lukittuja ovia. TÀytyy kulkea ovista, jotka voi itse avata tai ne avataan.
YritÀt saada vÀkisin yhteyttÀ vÀÀrÀn ihmisen kanssa. Sen oikean kanssa kaikki on helppoa.
Niin on helppoa jos molemmat on sinkkuja
-sivusta
Miksi sinÀ kaipaat varattuna sinkkua?
En kaipaa vaan kaipaan sinkkuna varattua. Ei mahda mitÀÀn tunteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolta. Nyt kaipasin kÀsivarsiesi suojaa.
Joskus harvoin tapaa ja pÀÀsee tutustumaan ihmiseen jota kohtaan tuntee juuri tuollaista, halua sulkea hÀnet halaukseen ja turvaan.
Ei hÀn halunnut.
Olisin halunnut mutta sÀ oitkin varattu !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolta. Nyt kaipasin kÀsivarsiesi suojaa.
Joskus harvoin tapaa ja pÀÀsee tutustumaan ihmiseen jota kohtaan tuntee juuri tuollaista, halua sulkea hÀnet halaukseen ja turvaan.
Ei hÀn halunnut.
Olisin halunnut mutta sÀ oitkin varattu !
Mun tapauksessa haluamaton oli se varattu. En tosin tiennyt sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei lohduta.
MikÀ on
Terveyshuolia. Ei tietenkÀÀn miettien muutu.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaista on. Vuorokausi mennyt. Taitaa tulla itkuinen joulu đ
Jouluna on hyvÀ hiljentyÀ ja puhdistautua.
Vierailija kirjoitti:
SinÀ olet ainoa mitÀ haluaisin elÀmÀltÀ, ja ettÀ saisin elÀÀ kuolemaani asti sinÀ minun luonani ja rakastaa sinua ylikaiken fyysisesti ja henkisesti.
KetÀ?
Miksi pidÀt lempiruoistasi? Sivusta.