Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (5294)

Vierailija
4881/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis alan varmaan pilaamaan tĂ€tĂ€, kun on alkanut vĂ€hĂ€n ahdistamaan tai jotain ja mieli haahuilee. 
Juttelin chatgpt:nkin kanssa nyt tĂ€stĂ€, ettĂ€ miksi olen tĂ€llainen xD 

Juttele mieluummin ammattilaisen kanssa.

En mĂ€ ala maksamaan siitĂ€, ettĂ€ pohdin jotain tĂ€llaista. Ei ole niin tĂ€rkeÀÀ. Chatgpt:lta saa ihan hyviĂ€ vinkkejĂ€ omien ajatusten ja kavereiden ajatusten lisĂ€ksi! 

Millainen olet?

Vierailija
4882/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin hĂ€ntĂ€ itse asiassa vanhemmaksi, ja olin siitĂ€kin vĂ€hĂ€n hĂ€mmentynyt, mutta en aio sanoa ettĂ€ luulin xD 

EikĂ€ tĂ€stĂ€ varmaan edes tule mitÀÀn, hĂ€n taitaa olla samanlainen kuin minĂ€. 

MinĂ€ luulin 20 risat ÀÀnen ja juttujen perusteella. Todella humoristinen ja nokkela 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat ristiriitaisia signaaleja. En tiedÀ mitÀ haluat.

Just nyt haluaisin muutamia tunteja vÀllyissÀ...

Samoin!

Vierailija
4884/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin hĂ€ntĂ€ itse asiassa vanhemmaksi, ja olin siitĂ€kin vĂ€hĂ€n hĂ€mmentynyt, mutta en aio sanoa ettĂ€ luulin xD 

EikĂ€ tĂ€stĂ€ varmaan edes tule mitÀÀn, hĂ€n taitaa olla samanlainen kuin minĂ€. 

MinĂ€ luulin 20 risat ÀÀnen ja juttujen perusteella. Todella humoristinen ja nokkela 

No mĂ€ totta puhuen tajusin kyllĂ€, ettĂ€ on about samoja ikiĂ€ kanssani, koska ei nĂ€ytĂ€ nuorelta eikĂ€ vanhalta. Ihon tekstuuria katselin, ja pÀÀttelin pari vuotta vanhemmaksi kuin on, ja tyylin perusteella olisin olettanut jopa viisi vuotta vanhemmaksi kuin on. 
Eli ei mitÀÀn kovin radikaalia eroa todelliseen ikÀÀn siis! 

Vierailija
4885/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eli tyyli on hieman JÄMÄHTÄNYT. Ja mun ei. 

Vierailija
4886/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HerÀsin eilen vasta klo 22 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Kirjastossa olisi tÀnÀÀn kiva kÀydÀ, mutta katsotaan nyt. Menee kyllÀ aina liian aikaisin kiinni. Rustailin myös 2 työhakemusta, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao ja vehnÀsÀmpylÀ, jonka vÀlissÀ ketsuppia ja rusinoita. Jukurtti on loppu. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.

Yö meni pelaillessa mobiilipelejĂ€. LisĂ€ksi katselin lonkeroanimaatioita intrnetistĂ€.  Sen jĂ€lkeen katselin palstalla ylistetyn Giorgia Melonin kuvia. TĂ€ssĂ€ yhteydessĂ€ siis kulkuset kilisi, vaikka hĂ€n ei nĂ€ytĂ€kÀÀn Sinulta, ja on muutenkin hieman sinua varttuneempi.  Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 50-luvun sĂ€veliĂ€. Olisitpa tĂ€ssĂ€ niin keittĂ€isin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnĂ€sĂ€mpylĂ€n rusinoilla ja ketsupilla. Vai haluatkohan mieluummin sinappia?

Olet kai taaskin töissÀ k

Mukava kuulla vÀlillÀ aitoa puhetta. MinkÀ sinÀ voit rakenteelliselle työttömyydelle. Ja ettÀ siksi aikaa on liikaa ja rahaa liian vÀhÀn. Hienoa, ettet juo alkkista! TsemppiÀ!

Vierailija
4887/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sulla on ihana ÀÀni. TykkÀÀn seurata, kun selitÀt asiaa ja elehdit. Pienet ilmeet ovat söpöjÀ. Tuleekohan koskaan hetkeÀ, ettÀ katsoisit minua silmiin ja kertoisit ajatuksiasi?

Vierailija
4888/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin viimeksi irl? HĂ€n oli 🗿, joten eipĂ€ siinĂ€ kovin kummallisia signaaleja ollut annettavaksi.

HĂ€n oli itsekin viimeksi🗿, ja on oikeastaan aina.

Vierailija
4889/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolta. Nyt kaipasin kÀsivarsiesi suojaa.

MitÀ huolta

Vierailija
4890/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin eiköhĂ€n tĂ€mĂ€ tyyliasia nyt tullut selvĂ€ksi 😂 EhkĂ€ ette sovi toisillenne jos sinĂ€ olet jossain trendien aallonharjalla ja hĂ€ntĂ€ ei sellaiset asiat kiinnosta

Vierailija
4891/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin eiköhĂ€n tĂ€mĂ€ tyyliasia nyt tullut selvĂ€ksi 😂 EhkĂ€ ette sovi toisillenne jos sinĂ€ olet jossain trendien aallonharjalla ja hĂ€ntĂ€ ei sellaiset asiat kiinnosta

En mĂ€ vielĂ€ pÀÀtĂ€ tuosta asiasta mitÀÀn, vaan KATSELEN. Ei ole koiraa karvoihin katsominen! Vaatteet on kuitenkin vain vaatteita xD  

Vierailija
4892/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et antanut mitÀÀn signaaleja joten en halua enÀÀ mitÀÀn. KeskitytÀÀn molemmat siihen harrastukseen ja that's it.

Vierailija
4893/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mĂ€ vielĂ€ pÀÀtĂ€ tuosta asiasta mitÀÀn, vaan KATSELEN. Ei ole koiraa karvoihin katsominen! Vaatteet on kuitenkin vain vaatteita xD  

Omituinen lÀhtökohta kun pitÀÀ katsella toista heti negatiivisesti ja oikein ruotia tyyliÀ, ÀÀntÀ ja ihon tekstuuria myöten.

Vierailija
4894/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tosin ehkĂ€ löydĂ€n jonkun kanssani saman tyylisen jonka kanssa on kemiaa ja joka lĂ€hestyy. 

Vierailija
4895/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
4896/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko tĂ€tĂ€ ketjua ajamassa alas, kun huoltoa ja viestien poistoja? TĂ€ytyy siirtyĂ€ sitten suomi24:ÀÀn. 

Siirry irl:llÀÀn niin jotakin voi tapahtuakin.

Vierailija
4897/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et antanut mitÀÀn signaaleja joten en halua enÀÀ mitÀÀn. KeskitytÀÀn molemmat siihen harrastukseen ja that's it.

Mihin harrastukseen?

Vierailija
4898/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen lÀhtökohta kun pitÀÀ katsella toista heti negatiivisesti ja oikein ruotia tyyliÀ, ÀÀntÀ ja ihon tekstuuria myöten.

En ole ruotinut hĂ€nen ÀÀntĂ€! SiinĂ€ ei ole mitÀÀn vikaa. Mut etsin nyt seikkoja jotka puoltavat: EI. 
EikĂ€ tĂ€mĂ€ ollut lĂ€htökohta! 

Vierailija
4899/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin uskomattoman turhautunut siihen, ettÀ tÀmÀ on tÀssÀ pisteessÀ kaikkien nÀiden vuosien jÀlkeen. MitÀ siitÀ pitÀisi ajatella? MitÀ pÀÀtellÀ ja mihin suunnata? On myös surullinen olo, koska kuten joku mies eilen sanoi, ettÀ yhteyttÀ otetaan, jos ja kun kiinnostaa. Suuntaani on vain nÀkymÀttömiÀ, lukittuja ovia. TÀytyy kulkea ovista, jotka voi itse avata tai ne avataan.

YritÀt saada vÀkisin yhteyttÀ vÀÀrÀn ihmisen kanssa. Sen oikean kanssa kaikki on helppoa.

Niin on helppoa jos molemmat on sinkkuja 

-sivusta

Miksi sinÀ kaipaat varattuna sinkkua?

Vierailija
4900/5294 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolta. Nyt kaipasin kÀsivarsiesi suojaa.

Joskus harvoin tapaa ja pÀÀsee tutustumaan ihmiseen jota kohtaan tuntee juuri tuollaista, halua sulkea hÀnet halaukseen ja turvaan.

Ei hÀn halunnut.