Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5294)
Vierailija kirjoitti:
Luulin hÀntÀ itse asiassa vanhemmaksi, ja olin siitÀkin vÀhÀn hÀmmentynyt, mutta en aio sanoa ettÀ luulin xD
EikÀ tÀstÀ varmaan edes tule mitÀÀn, hÀn taitaa olla samanlainen kuin minÀ.
MinÀ luulin 20 risat ÀÀnen ja juttujen perusteella. Todella humoristinen ja nokkela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat ristiriitaisia signaaleja. En tiedÀ mitÀ haluat.
Just nyt haluaisin muutamia tunteja vÀllyissÀ...
Samoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin hÀntÀ itse asiassa vanhemmaksi, ja olin siitÀkin vÀhÀn hÀmmentynyt, mutta en aio sanoa ettÀ luulin xD
EikÀ tÀstÀ varmaan edes tule mitÀÀn, hÀn taitaa olla samanlainen kuin minÀ.
MinÀ luulin 20 risat ÀÀnen ja juttujen perusteella. Todella humoristinen ja nokkela
No mÀ totta puhuen tajusin kyllÀ, ettÀ on about samoja ikiÀ kanssani, koska ei nÀytÀ nuorelta eikÀ vanhalta. Ihon tekstuuria katselin, ja pÀÀttelin pari vuotta vanhemmaksi kuin on, ja tyylin perusteella olisin olettanut jopa viisi vuotta vanhemmaksi kuin on.
Eli ei mitÀÀn kovin radikaalia eroa todelliseen ikÀÀn siis!
Eli tyyli on hieman JĂMĂHTĂNYT. Ja mun ei.
Vierailija kirjoitti:
HerÀsin eilen vasta klo 22 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Kirjastossa olisi tÀnÀÀn kiva kÀydÀ, mutta katsotaan nyt. Menee kyllÀ aina liian aikaisin kiinni. Rustailin myös 2 työhakemusta, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao ja vehnÀsÀmpylÀ, jonka vÀlissÀ ketsuppia ja rusinoita. Jukurtti on loppu. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. LisÀksi katselin lonkeroanimaatioita intrnetistÀ. Sen jÀlkeen katselin palstalla ylistetyn Giorgia Melonin kuvia. TÀssÀ yhteydessÀ siis kulkuset kilisi, vaikka hÀn ei nÀytÀkÀÀn Sinulta, ja on muutenkin hieman sinua varttuneempi. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 50-luvun sÀveliÀ. Olisitpa tÀssÀ niin keittÀisin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnÀsÀmpylÀn rusinoilla ja ketsupilla. Vai haluatkohan mieluummin sinappia?
Olet kai taaskin töissÀ k
Mukava kuulla vÀlillÀ aitoa puhetta. MinkÀ sinÀ voit rakenteelliselle työttömyydelle. Ja ettÀ siksi aikaa on liikaa ja rahaa liian vÀhÀn. Hienoa, ettet juo alkkista! TsemppiÀ!
Sulla on ihana ÀÀni. TykkÀÀn seurata, kun selitÀt asiaa ja elehdit. Pienet ilmeet ovat söpöjÀ. Tuleekohan koskaan hetkeÀ, ettÀ katsoisit minua silmiin ja kertoisit ajatuksiasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi irl? HĂ€n oli đż, joten eipĂ€ siinĂ€ kovin kummallisia signaaleja ollut annettavaksi.
HĂ€n oli itsekin viimeksiđż, ja on oikeastaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Huolta. Nyt kaipasin kÀsivarsiesi suojaa.
MitÀ huolta
Vierailija kirjoitti:
No niin eiköhĂ€n tĂ€mĂ€ tyyliasia nyt tullut selvĂ€ksi đ EhkĂ€ ette sovi toisillenne jos sinĂ€ olet jossain trendien aallonharjalla ja hĂ€ntĂ€ ei sellaiset asiat kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin eiköhĂ€n tĂ€mĂ€ tyyliasia nyt tullut selvĂ€ksi đ EhkĂ€ ette sovi toisillenne jos sinĂ€ olet jossain trendien aallonharjalla ja hĂ€ntĂ€ ei sellaiset asiat kiinnosta
En mÀ vielÀ pÀÀtÀ tuosta asiasta mitÀÀn, vaan KATSELEN. Ei ole koiraa karvoihin katsominen! Vaatteet on kuitenkin vain vaatteita xD
Vierailija kirjoitti:
Et antanut mitÀÀn signaaleja joten en halua enÀÀ mitÀÀn. KeskitytÀÀn molemmat siihen harrastukseen ja that's it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mÀ vielÀ pÀÀtÀ tuosta asiasta mitÀÀn, vaan KATSELEN. Ei ole koiraa karvoihin katsominen! Vaatteet on kuitenkin vain vaatteita xD
Omituinen lÀhtökohta kun pitÀÀ katsella toista heti negatiivisesti ja oikein ruotia tyyliÀ, ÀÀntÀ ja ihon tekstuuria myöten.
Tosin ehkÀ löydÀn jonkun kanssani saman tyylisen jonka kanssa on kemiaa ja joka lÀhestyy.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko tÀtÀ ketjua ajamassa alas, kun huoltoa ja viestien poistoja? TÀytyy siirtyÀ sitten suomi24:ÀÀn.
Siirry irl:llÀÀn niin jotakin voi tapahtuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et antanut mitÀÀn signaaleja joten en halua enÀÀ mitÀÀn. KeskitytÀÀn molemmat siihen harrastukseen ja that's it.
Mihin harrastukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituinen lÀhtökohta kun pitÀÀ katsella toista heti negatiivisesti ja oikein ruotia tyyliÀ, ÀÀntÀ ja ihon tekstuuria myöten.
En ole ruotinut hÀnen ÀÀntÀ! SiinÀ ei ole mitÀÀn vikaa. Mut etsin nyt seikkoja jotka puoltavat: EI.
EikÀ tÀmÀ ollut lÀhtökohta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin uskomattoman turhautunut siihen, ettÀ tÀmÀ on tÀssÀ pisteessÀ kaikkien nÀiden vuosien jÀlkeen. MitÀ siitÀ pitÀisi ajatella? MitÀ pÀÀtellÀ ja mihin suunnata? On myös surullinen olo, koska kuten joku mies eilen sanoi, ettÀ yhteyttÀ otetaan, jos ja kun kiinnostaa. Suuntaani on vain nÀkymÀttömiÀ, lukittuja ovia. TÀytyy kulkea ovista, jotka voi itse avata tai ne avataan.
YritÀt saada vÀkisin yhteyttÀ vÀÀrÀn ihmisen kanssa. Sen oikean kanssa kaikki on helppoa.
Niin on helppoa jos molemmat on sinkkuja
-sivusta
Miksi sinÀ kaipaat varattuna sinkkua?
Vierailija kirjoitti:
Huolta. Nyt kaipasin kÀsivarsiesi suojaa.
Joskus harvoin tapaa ja pÀÀsee tutustumaan ihmiseen jota kohtaan tuntee juuri tuollaista, halua sulkea hÀnet halaukseen ja turvaan.
Ei hÀn halunnut.
Millainen olet?