Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (5294)
Kohtalo puuttuu asioiden kulkuun.
On vaikea ymmärtää, miksi seuraava, kun edellisestä vasta on toivuttu ja tässä välissäkin tapahtui isoja.
Minun tuntema erittäin trendikäs ja huoliteltu nainen silleen näyttämättä pelleltä. Ei ainakaan mun tuntemasta kyse ole kuka tyylittömästä muijasta puhuu
Okei Im gonna listen to my p*ssy ja mietin sit joskus myöhemmin!
Vierailija kirjoitti:
Minun tuntema erittäin trendikäs ja huoliteltu nainen silleen näyttämättä pelleltä. Ei ainakaan mun tuntemasta kyse ole kuka tyylittömästä muijasta puhuu
Eiolekukaanpuhunutmistäänmuijasta!!
Kunnon peppujumppaa tänään?
Tulehan rakas Maria nuoltavaksi ja kainaloon peiton alle lämpimään. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ainoa mitä haluaisin elämältä, ja että saisin elää kuolemaani asti sinä minun luonani ja rakastaa sinua ylikaiken fyysisesti ja henkisesti.
Tämä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onko tiedossa jotain positiivista?
Vierailija kirjoitti:
Heräsin eilen vasta klo 22 aikoihin ja ajattelin meitä. Kirjastossa olisi tänään kiva käydä, mutta katsotaan nyt. Menee kyllä aina liian aikaisin kiinni. Rustailin myös 2 työhakemusta, mutta tuskinpa tärppää. Ei ole tärpännyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao ja vehnäsämpylä, jonka välissä ketsuppia ja rusinoita. Jukurtti on loppu. Kevein kulkusin on hyvä mennä maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejä. Lisäksi katselin lonkeroanimaatioita intrnetistä. Sen jälkeen katselin palstalla ylistetyn Giorgia Melonin kuvia. Tässä yhteydessä siis kulkuset kilisi, vaikka hän ei näytäkään Sinulta, ja on muutenkin hieman sinua varttuneempi. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 50-luvun säveliä. Olisitpa tässä niin keittäisin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnäsämpylän rusinoilla ja ketsupilla. Vai haluatkohan mieluummin sinappia?
Olet kai taaskin töissä k
Sinapilla ennemmin. Toki voisin tuoda sinulle jotain juustoa. Itse tykkään laittaa sämpylän väliin pinaattilettuja ja aprikoosihilloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tiedossa jotain positiivista?
Ei. Sittenhän asia ei kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas Maria nuoltavaksi ja kainaloon peiton alle lämpimään. 🧡
Tampereelleko?
Ei sua kiinnostanut syksylläkään, kun tapahtui isoja. Tosipaikan tullen kaikki on sanahelinää.
Muhun saa ottaa yhteyttä mihin vuorokauden aikaan tahansa
Vierailija kirjoitti:
En kerjää keneltäkään mitään, jota ei ole halukas antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerjää keneltäkään mitään, jota ei ole halukas antamaan.
No ei tartte mitään kerjätä, sen kun vaan kertoo huolensa/asiansa
Vierailija kirjoitti:
Kohtalo pakottaa, Tikku-san. T. Oroku Karai Mestari Tikulle Silppurin murhaamisen jälkeen.
Kaikki aikanaan, nyt vielä etänä.