Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Kohtalo puuttuu asioiden kulkuun.
On vaikea ymmÀrtÀÀ, miksi seuraava, kun edellisestÀ vasta on toivuttu ja tÀssÀ vÀlissÀkin tapahtui isoja.
Minun tuntema erittÀin trendikÀs ja huoliteltu nainen silleen nÀyttÀmÀttÀ pelleltÀ. Ei ainakaan mun tuntemasta kyse ole kuka tyylittömÀstÀ muijasta puhuu
Okei Im gonna listen to my p*ssy ja mietin sit joskus myöhemmin!
Vierailija kirjoitti:
Minun tuntema erittÀin trendikÀs ja huoliteltu nainen silleen nÀyttÀmÀttÀ pelleltÀ. Ei ainakaan mun tuntemasta kyse ole kuka tyylittömÀstÀ muijasta puhuu
EiolekukaanpuhunutmistÀÀnmuijasta!!
Kunnon peppujumppaa tÀnÀÀn?
Tulehan rakas Maria nuoltavaksi ja kainaloon peiton alle lĂ€mpimÀÀn. đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
SinÀ olet ainoa mitÀ haluaisin elÀmÀltÀ, ja ettÀ saisin elÀÀ kuolemaani asti sinÀ minun luonani ja rakastaa sinua ylikaiken fyysisesti ja henkisesti.
TÀmÀ niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Onko tiedossa jotain positiivista?
Vierailija kirjoitti:
HerÀsin eilen vasta klo 22 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Kirjastossa olisi tÀnÀÀn kiva kÀydÀ, mutta katsotaan nyt. Menee kyllÀ aina liian aikaisin kiinni. Rustailin myös 2 työhakemusta, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao ja vehnÀsÀmpylÀ, jonka vÀlissÀ ketsuppia ja rusinoita. Jukurtti on loppu. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. LisÀksi katselin lonkeroanimaatioita intrnetistÀ. Sen jÀlkeen katselin palstalla ylistetyn Giorgia Melonin kuvia. TÀssÀ yhteydessÀ siis kulkuset kilisi, vaikka hÀn ei nÀytÀkÀÀn Sinulta, ja on muutenkin hieman sinua varttuneempi. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 50-luvun sÀveliÀ. Olisitpa tÀssÀ niin keittÀisin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnÀsÀmpylÀn rusinoilla ja ketsupilla. Vai haluatkohan mieluummin sinappia?
Olet kai taaskin töissÀ k
Sinapilla ennemmin. Toki voisin tuoda sinulle jotain juustoa. Itse tykkÀÀn laittaa sÀmpylÀn vÀliin pinaattilettuja ja aprikoosihilloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tiedossa jotain positiivista?
Ei. SittenhÀn asia ei kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas Maria nuoltavaksi ja kainaloon peiton alle lĂ€mpimÀÀn. đ§Ą
Tampereelleko?
Ei sua kiinnostanut syksyllÀkÀÀn, kun tapahtui isoja. Tosipaikan tullen kaikki on sanahelinÀÀ.
Muhun saa ottaa yhteyttÀ mihin vuorokauden aikaan tahansa
Vierailija kirjoitti:
En kerjÀÀ keneltÀkÀÀn mitÀÀn, jota ei ole halukas antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerjÀÀ keneltÀkÀÀn mitÀÀn, jota ei ole halukas antamaan.
No ei tartte mitÀÀn kerjÀtÀ, sen kun vaan kertoo huolensa/asiansa
Vierailija kirjoitti:
Kohtalo pakottaa, Tikku-san. T. Oroku Karai Mestari Tikulle Silppurin murhaamisen jÀlkeen.
Kaikki aikanaan, nyt vielÀ etÀnÀ.