Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4953)
EnkÀ edes tykkÀÀ hÀnen tyylistÀ, siis pukeutumis.
Ex on ihan oikeassa! Oon sellanen munamagneetti, ettÀ nyt riittÀis jo! Syön kohta pÀÀni.
No, toiset puhuu ja toiset tekee. TÀmÀn kaiken ajan te muut sitten dissaatte ja kiellÀtte totuuksia. Happy life.
Vierailija kirjoitti:
đ€ŠđČ
Vierailija kirjoitti:
Jaa kenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa kenen.
HÀnen. Ei kukaan teistÀ.
Siis alan varmaan pilaamaan tÀtÀ, kun on alkanut vÀhÀn ahdistamaan tai jotain ja mieli haahuilee.
Juttelin chatgpt:nkin kanssa nyt tÀstÀ, ettÀ miksi olen tÀllainen xD
Vierailija kirjoitti:
Siis alan varmaan pilaamaan tÀtÀ, kun on alkanut vÀhÀn ahdistamaan tai jotain ja mieli haahuilee.
Juttelin chatgpt:nkin kanssa nyt tÀstÀ, ettÀ miksi olen tÀllainen xD
Juttele mieluummin ammattilaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin chatgpt:nkin kanssa nyt tÀstÀ, ettÀ miksi olen tÀllainen xDJuttele mieluummin ammattilaisen kanssa.
En mÀ ala maksamaan siitÀ, ettÀ pohdin jotain tÀllaista. Ei ole niin tÀrkeÀÀ. Chatgpt:lta saa ihan hyviÀ vinkkejÀ omien ajatusten ja kavereiden ajatusten lisÀksi!
Vierailija kirjoitti:
No, toiset puhuu ja toiset tekee. TÀmÀn kaiken ajan te muut sitten dissaatte ja kiellÀtte totuuksia. Happy life.
Helppo sanoa, kun jotkut ei saa edes puhua.
Maaritille kaipaavat terveiseni. MeidÀn pitÀisi tavata ja jutella tÀÀ lÀpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa, tiedÀn tasan tarkkaan ettÀ ei saisi puhua ja siksi olenkin tullut tuomituksi myöskin.
Puhun, teen, toteutan ja nÀytÀn todeksi. Jatka sinÀ vain valittamistasi. Ette ikinÀ pistÀ minua paremmaksi.
Minut pitÀisi valita pressaksi tai muuksi puheenjohtajaksi. Pystyn taipumaan kuulevaksi aivoillani silti itse ajattelevaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa, tiedÀn tasan tarkkaan ettÀ ei saisi puhua ja siksi olenkin tullut tuomituksi myöskin.
Puhun, teen, toteutan ja nÀytÀn todeksi. Jatka sinÀ vain valittamistasi. Ette ikinÀ pistÀ minua paremmaksi.
Minut pitÀisi valita pressaksi tai muuksi puheenjohtajaksi. Pystyn taipumaan kuulevaksi aivoillani silti itse ajattelevaksi.
Upea idea! Olisihan se nyt eri hienoa olla suomalainen, jos meillÀ olisi oikein palstan Jonna PRESSANA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea idea! Olisihan se nyt eri hienoa olla suomalainen, jos meillÀ olisi oikein palstan Jonna PRESSANA.
Eikös olisikin hienoa mutta palstan Jonna on jo hieman liioiteltua, olettehan tekin tÀÀllÀ ja minua enemmÀn ÀÀnessÀ vaikuttamassa. Olkaa ylpeitÀ vaikutusvallastanne palstalla, minulla sitÀ ei ole niin paljon kuin teillÀ.
Ja toki haluan toivottaa jokaiselle ihanaa tÀtÀ pÀivÀÀ.
Emme saaneet maailmanloppua vielÀkÀÀn aikaiseksi.
TehtÀvÀmme jatkuvat.
On vain tÀmÀ elÀmÀ aikaa olla ylpeÀ itsestÀÀn, tee se siis jo tÀnÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Ja toki haluan toivottaa jokaiselle ihanaa tÀtÀ pÀivÀÀ.
Emme saaneet maailmanloppua vielÀkÀÀn aikaiseksi.
TehtÀvÀmme jatkuvat.
On vain tÀmÀ elÀmÀ aikaa olla ylpeÀ itsestÀÀn, tee se siis jo tÀnÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ruokkia sinua kaikin tavoin.
Olen kyllĂ€ jo rintaruokinnasta kasvanut poisđ€
Mutta jos ihan vĂ€hĂ€n niin ei sitĂ€ lasketa đ
-Aito ja alkuperÀinen, (valitettavan) vÀhÀn kÀytetty yksilö-
Teen tekoja ja minua tuomitaan sen vuoksi.
Olisiko tÀssÀ vastausta mietteeseenne?
Ei kai kukaan nyt halua huonoa mainetta pahana ihmisenÀ joka ei miellytÀ ihan kaikkia joita tÀytyy.