Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (4833)

Vierailija
4821/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Cristo trae esperanza a un mundo inacabado. Al corazĂłn humano inacabado. Atu vida inacabada.

Vierailija
4822/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LevitÀtte sitten omia videoita itse, kun kerran löytyvÀt googlaamalla tai ovat myynnissÀ. Turha syyttÀÀ siitÀ muita. Salakuvatun materiaalin jakamisesta seuraa oikeudenkÀynti.

https://www.manyvids.com/Video/6010346/i-assfucked-a-hot-older-woman-i-

Friends mum 😳

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ItsensĂ€ pettĂ€minen johtaa kulisseihin ja sisĂ€iseen romahdukseen. 

Se romahdus(kin) on pidetty omana tietona ja sieltĂ€ on noustu omana tietona. Fyysinen romahdus tai toteutumaton rakkaus, sama reaktio, sama suhtautuminen. Kova luonne ei jousta. 

"Yoboku (willow tree) may bend in the wind, but Takagi (the high tree) can be broken by it." ~Tagaki Oriemon Shigetoshi, the founder of hontai yoshin ryu jujutsu. Viisas taipuu myrskyn tieltĂ€ ja kohoaa sen mentyĂ€ entistĂ€ ehompana pystyyn, mutta joustamaton murtuu myrskyssĂ€. Sinun on löydettĂ€vĂ€ todellinen pajun tie. 

Vierailija
4824/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MITEN tĂ€mĂ€ kusipalsta onnistutaan aina koodaamaan pĂ€in v i t t u a??? 😂 Aahahahahahaaaa hĂ€vetkÀÀ 

Vierailija
4825/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ollaanko tĂ€tĂ€ ketjua ajamassa alas, kun huoltoa ja viestien poistoja? TĂ€ytyy siirtyĂ€ sitten suomi24:ÀÀn. 

Vierailija
4826/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivo ei ole vahvojen ylellisyys. Toivo on heikkojen lahja.

May your choices reflect your hopes, not your fears.

- Nelson Mandela

Vierailija
4827/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kielitaitoiselle naiselle đŸŒč 

Vierailija
4828/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen niin uskomattoman turhautunut siihen, ettÀ tÀmÀ on tÀssÀ pisteessÀ kaikkien nÀiden vuosien jÀlkeen. MitÀ siitÀ pitÀisi ajatella? MitÀ pÀÀtellÀ ja mihin suunnata? On myös surullinen olo, koska kuten joku mies eilen sanoi, ettÀ yhteyttÀ otetaan, jos ja kun kiinnostaa. Suuntaani on vain nÀkymÀttömiÀ, lukittuja ovia. TÀytyy kulkea ovista, jotka voi itse avata tai ne avataan.

Vierailija
4829/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin uskomattoman turhautunut siihen, ettÀ tÀmÀ on tÀssÀ pisteessÀ kaikkien nÀiden vuosien jÀlkeen. MitÀ siitÀ pitÀisi ajatella? MitÀ pÀÀtellÀ ja mihin suunnata? On myös surullinen olo, koska kuten joku mies eilen sanoi, ettÀ yhteyttÀ otetaan, jos ja kun kiinnostaa. Suuntaani on vain nÀkymÀttömiÀ, lukittuja ovia. TÀytyy kulkea ovista, jotka voi itse avata tai ne avataan.

YritÀt saada vÀkisin yhteyttÀ vÀÀrÀn ihmisen kanssa. Sen oikean kanssa kaikki on helppoa.

Vierailija
4830/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OOn myös surullinen olo, koska kuten joku mies eilen sanoi, ettĂ€ yhteyttĂ€ otetaan, jos ja kun kiinnostaa. 

Se on yhden ihmisen mielipide. Ei mikÀÀn yleistotuus. 

Vierailija
4831/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HerÀsin eilen vasta klo 22 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Kirjastossa olisi tÀnÀÀn kiva kÀydÀ, mutta katsotaan nyt. Menee kyllÀ aina liian aikaisin kiinni. Rustailin myös 2 työhakemusta, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao ja vehnÀsÀmpylÀ, jonka vÀlissÀ ketsuppia ja rusinoita. Jukurtti on loppu. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.

Yö meni pelaillessa mobiilipelejĂ€. LisĂ€ksi katselin lonkeroanimaatioita intrnetistĂ€.  Sen jĂ€lkeen katselin palstalla ylistetyn Giorgia Melonin kuvia. TĂ€ssĂ€ yhteydessĂ€ siis kulkuset kilisi, vaikka hĂ€n ei nĂ€ytĂ€kÀÀn Sinulta, ja on muutenkin hieman sinua varttuneempi.  Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 50-luvun sĂ€veliĂ€. Olisitpa tĂ€ssĂ€ niin keittĂ€isin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnĂ€sĂ€mpylĂ€n rusinoilla ja ketsupilla. Vai haluatkohan mieluummin sinappia?

Olet kai taaskin töissÀ klo 8-16. HyvinhÀn meillÀ kuitenkin olisi yhteistÀ aikaa. Voisin muuttaa tapojani niin ettÀ kÀyn nukkumaan jo klo 8 tai 9, kun olet lÀhtenyt töihin, ja jaloilleni jo kello 18, kun olet tullut töistÀ ja tehnyt hieman einestÀ meille. Olen siinÀ kÀsityksessÀ, ettÀ tykkÀÀt kÀydÀ kaupassa ja kokkailla. ItsellÀni on vain mikro.

Jos sattumoisin jÀisit työttömÀksi, meillÀ olisi paljon yhteistÀ aikaa. Voisimme vaikka pelailla öisin yhdessÀ
mobiilipelejĂ€. Tai jos sinĂ€ lueskelet Steinbeckia, niin minĂ€ luen samaan aikaan Veikko Ennalan novelleja 
tai katselen kuvia Ratto-aikakauslehdestĂ€ - yhteisen peiton alla.  Oi, olisitpa jo huomenaamulla keittiössĂ€ni keittĂ€mĂ€ssĂ€ puolukkasoppa ja hyrĂ€ilemĂ€ssĂ€ jotain joulusĂ€velmÀÀ samalla, kun tiskailet.

Vierailija
4832/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ vuodatus ei multa. Odottelen mieli toivoa tĂ€ynnĂ€ 

Vierailija
4833/4833 |
18.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tÀnÀÀn todella huono sauma jutella liian vÀsy sori

Saat anteeksi. TĂ€nÀÀn? 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ seitsemÀn kuusi