Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5140)
Voi minkÀ teit, ottaessas tÀnÀÀn yhteyttÀ. Olin jo ajatellut vaivuttaa tÀn jutun hiljaisuuteen.
ĂitĂ€ ja kauniita unia! đ§Ąđ€
Ole hiljaa, kaivattu vaan, niin sitten illalla nukutaan...
Muutenkaan ei kannata ihastua mihinkÀÀn fuckboihin. Toki ymmÀrrÀn, ettÀ kovin nuorena sitÀ ei vÀlttÀmÀttÀ tajua eikÀ nÀe, sitÀ kuviota.
Gallup: Uskotko kaivattusi ottavan yhteyttÀ?
đŒ KyllĂ€!
đœ En.
Niin ettÀ mitÀhÀn sulle oikein kuuluu?! Vastaisit jotain. Mulla olis sulle tunnustettavaa jos haluat kuulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ etÀisyyden ottaminen oli paras ja ainoa oikea ratkaisu tilanteessani. Minulla on tÀrkeitÀ tavoitteita edessÀni ennen kaikkea uuden ja merkityksellisemmÀn työn löytÀminen, sekÀ sitÀ kautta oman elÀmÀni rakentaminen uuteen suuntaan.
Toivottavasti löydÀt työn jossa viihdyt ja olet inspiroitunut sekÀ onnellinen. Jos olisin kaipaamasi henkilö, koittaisin auttaa sinua eteenpÀin kohti uusia haasteita.
MikÀ sinÀ luulet olevasi? Eilen just kuulun ettÀ sinÀ yritÀt mua kammeta jo nykyisestÀ pois. Pelaat kaksilla korteilla ja en pidÀ siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Niin ettÀ mitÀhÀn sulle oikein kuuluu?! Vastaisit jotain. Mulla olis sulle tunnustettavaa jos haluat kuulla
Haluan toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinko kurkata sun katseen taa? Luulin nÀhneeni siellÀ jotain.
Kauniita unia đđ
Saatoinpa katsoa onko siellÀ ketÀÀn kotona. :P
Toivottavasti et sÀikÀhtÀnyt lepakoita vintillÀ.
đ
ItsensÀ pettÀminen johtaa kulisseihin ja sisÀiseen romahdukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinko kurkata sun katseen taa? Luulin nÀhneeni siellÀ jotain.
Kauniita unia đđ
Saatoinpa katsoa onko siellÀ ketÀÀn kotona. :P
Toivottavasti et sÀikÀhtÀnyt lepakoita vintillÀ.
đ
YleensÀ se menee toisinpÀin niiden kanssa. 8]
Nuku hyvin rakas. Olisitpa tÀssÀ mun lÀhellÀ. Suukko.
Ketju taas tĂ€ynnĂ€ trollausta. ĂlkÀÀ menkö siihen.
Gn. Gn.