Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (5294)

Vierailija
4381/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tÀnÀÀn työvuorossa?

Olen työtön luuseri, joten ei mulle! 
En ole E, enkĂ€ mikÀÀn muukaan. 
TĂ€ysi nolla.

Vierailija
4382/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ajattelin hommata ajokortin 2027.

Opettelen paraikaa ajokoulun

teoriaosuudet/liikennesÀÀnnöt/

auton huoltamisen basicit jne.

E

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4383/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katselin Giorgia Melonin bikinikuvia. Olipa ihanan muhkea peppu, joka nÀytti erityisen hyvÀltÀ, koska vyötÀrö oli kapeahko. Muutenkin ihanteeni mukainen, eli pienehköt rinnat ja sopivasti pehmeyttÀ eri puolilla kehoa. Terkkuja kaipaamalleni naiselle, ja saisiko olla suklaata?

Vierailija
4384/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin Giorgia Melonin bikinikuvia. Olipa ihanan muhkea peppu, joka nÀytti erityisen hyvÀltÀ, koska vyötÀrö oli kapeahko. Muutenkin ihanteeni mukainen, eli pienehköt rinnat ja sopivasti pehmeyttÀ eri puolilla kehoa. Terkkuja kaipaamalleni naiselle, ja saisiko olla suklaata?

Painu *ttiin.

Vierailija
4385/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HerÀsin eilen jo klo 21 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Kirjastossa olisi tÀnÀÀn kiva kÀydÀ, mutta katsotaan nyt. Rustailin myös 11 työhakemusta, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao, sÀmpylÀ ja kolme mansikkajukurttia. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.

Yö meni pelaillessa mobiilipelejĂ€. LisĂ€ksi lueskelin ja katselin retroerotiikkaa  intrnetistĂ€. Hieman lonkeroanimaatioitakin. TĂ€ssĂ€ yhteydessĂ€ siis kulkuset kilisi. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 40-luvun sĂ€veliĂ€. Olisitpa tĂ€ssĂ€ niin keittĂ€isin sinulle kaakaot ja tarjoaisin mansikkajukurtin. 

Olet kai töissÀ klo 8-16. HyvinhÀn meillÀ olisi yhteistÀ aikaa. Voisin muuttaa tapojani niin ettÀ nukkumaan jo klo 8 tai 9, kun olet lÀhtenyt töihin, ja jaloilleni jo kello 18, kun olet tullut töistÀ ja tehnyt hieman einestÀ meille. Jos kuitenkin jÀisit työttömÀksi, meillÀ olisi paljon y

Löytyykö banaanijukurttia?

Vierailija
4386/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Katselin Giorgia Melonin bikinikuvia. Olipa ihanan muhkea peppu, joka nÀytti erityisen hyvÀltÀ, koska vyötÀrö oli kapeahko. Muutenkin ihanteeni mukainen, eli pienehköt rinnat ja sopivasti pehmeyttÀ eri puolilla kehoa. Terkkuja kaipaamalleni naiselle, ja saisiko olla suklaata?"

Mulla on parempi peppu.

Vierailija
4387/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

'Painu helvataan' ei minulta.

Tottahan mies naisen kehoa katsoo.

Ei minua hĂ€iritse. 

//

VielÀ aamun jÀrkytykseeni:

Kunhan uusin naapurimies 

ei kessuta sisÀllÀ eikÀ oleta minun tutustuvan, niin silloin minun olemiseni

ei ennestÀÀn kuormitu. VielÀ mietin, ettÀ onkohan niin, ettÀ jokaikinen kÀymÀni

puhelu lÀheisteni kanssa pÀÀtyy idÀn

juoruÀijÀ/ÀmmÀkerhoon puitavaksi. TÀytynee siirtyÀ pelkkiin viesteihin ja jÀttÀÀ puhelinkeskustelut pois. Savossa saa

ihminen olla varuillaan, koko elĂ€mĂ€si pipon vĂ€riĂ€ myöten voi nimetĂ€ pÀÀtyĂ€ Vauva-palstalle. đŸ€š

E

Vierailija
4388/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TerveisiĂ€ 46 vuotiaalle naiselle đŸŒč 

Olet đŸ”„

KeneltÀ tÀmÀ?

Vierailija
4389/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

*NimittÀin -

ei nimetÀ.

Ennakoiva tekee tuon.

Vierailija
4390/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÀitkö mut yksi yö?

KyllÀ unessa.

Olitko parkissa ei kaupan pihalla?

Vierailija
4391/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

'TerveisiĂ€ 46 vuotiaalle naiselle đŸŒč 

Olet đŸ”„

KeneltÀ tÀmÀ?'

En kysele moisia. 

Nyt poistun.  E

Vierailija
4392/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Giorgia on kyllÀ tÀydellisen hot. Myös hÀnen korkea valta-asemansa saa posket kuumottamaan. Olisi ihanaa olla esim. hÀnen palvelijansa.

Vierailija
4393/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Katselin Giorgia Melonin bikinikuvia. Olipa ihanan muhkea peppu, joka nÀytti erityisen hyvÀltÀ, koska vyötÀrö oli kapeahko. Muutenkin ihanteeni mukainen, eli pienehköt rinnat ja sopivasti pehmeyttÀ eri puolilla kehoa. Terkkuja kaipaamalleni naiselle, ja saisiko olla suklaata?"

Mulla on parempi peppu.

Mulla ei edes ole mitenkÀÀn erityisen hyvĂ€ peppu, ja ihastukseni puristelee sitĂ€ silti mielellÀÀn. En tiedĂ€, mitĂ€ sillĂ€ ns. hyvĂ€llĂ€ pepulla lopulta edes tekee (ellei siis satu olemaan luonnostaan peppugeenit eli erityisen hyvĂ€ peppu), kun muunkinlaiset kĂ€y hyvin kaupaksi :D 

Silti moni treenaa ihan perse hiessĂ€ omaansa, kirjaimellisesti. Toki lihaskunnosta hyvĂ€ pitÀÀ huolta ja jaloissa oltava voimaa, ei sillĂ€. 

Vierailija
4394/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Painu helvataan' ei minulta.

Tottahan mies naisen kehoa katsoo.

Ei minua hĂ€iritse. 

//

VielÀ aamun jÀrkytykseeni:

Kunhan uusin naapurimies 

ei kessuta sisÀllÀ eikÀ oleta minun tutustuvan, niin silloin minun olemiseni

ei ennestÀÀn kuormitu. VielÀ mietin, ettÀ onkohan niin, ettÀ jokaikinen kÀymÀni

puhelu lÀheisteni kanssa pÀÀtyy idÀn

juoruÀijÀ/ÀmmÀkerhoon puitavaksi. TÀytynee siirtyÀ pelkkiin viesteihin ja jÀttÀÀ puhelinkeskustelut pois. Savossa saa

ihminen olla varuillaan, koko elĂ€mĂ€si pipon vĂ€riĂ€ myöten voi nimetĂ€ pÀÀtyĂ€ Vauva-palstalle. đŸ€š

E

Ei minulta!

Mulle ei tartte vauvapalstaukkojen tulla selventÀmÀÀn enÀÀ mitÀÀn!

Vierailija
4395/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parempi peppu.

Mulla ei edes ole mitenkÀÀn erityisen hyvĂ€ peppu, ja ihastukseni puristelee sitĂ€ silti mielellÀÀn. En tiedĂ€, mitĂ€ sillĂ€ ns. hyvĂ€llĂ€ pepulla lopulta edes tekee (ellei siis satu olemaan luonnostaan peppugeenit eli erityisen hyvĂ€ peppu), kun muunkinlaiset kĂ€y hyvin kaupaksi :D 

Silti moni treenaa ihan perse hiessĂ€ omaansa, kirjaimellisesti. Toki lihaskunnosta hyvĂ€ pitÀÀ huolta ja jaloissa oltava voimaa, ei sillĂ€. 

Mulla on, hyvĂ€t peppugeenit.😊😃

Vierailija
4396/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jopas jopas, onko lainaussysteemi korjattu, ihmeiden aika ei ole ohi👀😀

Vierailija
4397/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin hommata ajokortin 2027.

Opettelen paraikaa ajokoulun

teoriaosuudet/liikennesÀÀnnöt/

auton huoltamisen basicit jne.

E

Ei minulta.

Mulla ei oo rahaa eikÀ terveyttÀ ikinÀ ajokorttiin.

Vierailija
4398/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

H41:n peppu on voittaja kauneuskisassa mennen ja tullen. 

Vierailija
4399/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on parempi peppu.

<

Mulla on, hyvĂ€t peppugeenit.😊😃

No niin, sitten sietÀÀkin nautiskella! Saa varmasti extrahuomiota juuri sille pepulle yleisestikin, jos se on se erityisen hyvĂ€ osa kropassa :D 

Vierailija
4400/5294 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Just kun luulin et lainaus on korjattu vaan eipÀ olekaan, pitihÀn se arvata