Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5294)
Ajattelin hommata ajokortin 2027.
Opettelen paraikaa ajokoulun
teoriaosuudet/liikennesÀÀnnöt/
auton huoltamisen basicit jne.
E
Katselin Giorgia Melonin bikinikuvia. Olipa ihanan muhkea peppu, joka nÀytti erityisen hyvÀltÀ, koska vyötÀrö oli kapeahko. Muutenkin ihanteeni mukainen, eli pienehköt rinnat ja sopivasti pehmeyttÀ eri puolilla kehoa. Terkkuja kaipaamalleni naiselle, ja saisiko olla suklaata?
Vierailija kirjoitti:
Katselin Giorgia Melonin bikinikuvia. Olipa ihanan muhkea peppu, joka nÀytti erityisen hyvÀltÀ, koska vyötÀrö oli kapeahko. Muutenkin ihanteeni mukainen, eli pienehköt rinnat ja sopivasti pehmeyttÀ eri puolilla kehoa. Terkkuja kaipaamalleni naiselle, ja saisiko olla suklaata?
Painu *ttiin.
Vierailija kirjoitti:
HerÀsin eilen jo klo 21 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Kirjastossa olisi tÀnÀÀn kiva kÀydÀ, mutta katsotaan nyt. Rustailin myös 11 työhakemusta, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao, sÀmpylÀ ja kolme mansikkajukurttia. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. LisÀksi lueskelin ja katselin retroerotiikkaa intrnetistÀ. Hieman lonkeroanimaatioitakin. TÀssÀ yhteydessÀ siis kulkuset kilisi. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 40-luvun sÀveliÀ. Olisitpa tÀssÀ niin keittÀisin sinulle kaakaot ja tarjoaisin mansikkajukurtin.
Olet kai töissÀ klo 8-16. HyvinhÀn meillÀ olisi yhteistÀ aikaa. Voisin muuttaa tapojani niin ettÀ nukkumaan jo klo 8 tai 9, kun olet lÀhtenyt töihin, ja jaloilleni jo kello 18, kun olet tullut töistÀ ja tehnyt hieman einestÀ meille. Jos kuitenkin jÀisit työttömÀksi, meillÀ olisi paljon y
Löytyykö banaanijukurttia?
Vierailija kirjoitti:
"Katselin Giorgia Melonin bikinikuvia. Olipa ihanan muhkea peppu, joka nÀytti erityisen hyvÀltÀ, koska vyötÀrö oli kapeahko. Muutenkin ihanteeni mukainen, eli pienehköt rinnat ja sopivasti pehmeyttÀ eri puolilla kehoa. Terkkuja kaipaamalleni naiselle, ja saisiko olla suklaata?"
Mulla on parempi peppu.
'Painu helvataan' ei minulta.
Tottahan mies naisen kehoa katsoo.
Ei minua hÀiritse.
//
VielÀ aamun jÀrkytykseeni:
Kunhan uusin naapurimies
ei kessuta sisÀllÀ eikÀ oleta minun tutustuvan, niin silloin minun olemiseni
ei ennestÀÀn kuormitu. VielÀ mietin, ettÀ onkohan niin, ettÀ jokaikinen kÀymÀni
puhelu lÀheisteni kanssa pÀÀtyy idÀn
juoruÀijÀ/ÀmmÀkerhoon puitavaksi. TÀytynee siirtyÀ pelkkiin viesteihin ja jÀttÀÀ puhelinkeskustelut pois. Savossa saa
ihminen olla varuillaan, koko elĂ€mĂ€si pipon vĂ€riĂ€ myöten voi nimetĂ€ pÀÀtyĂ€ Vauva-palstalle. đ€š
E
Vierailija kirjoitti:
TerveisiĂ€ 46 vuotiaalle naiselle đč
Olet đ„
KeneltÀ tÀmÀ?
*NimittÀin -
ei nimetÀ.
Ennakoiva tekee tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀitkö mut yksi yö?
KyllÀ unessa.
Olitko parkissa ei kaupan pihalla?
'TerveisiĂ€ 46 vuotiaalle naiselle đč
Olet đ„
KeneltÀ tÀmÀ?'
En kysele moisia.
Nyt poistun. E
Vierailija kirjoitti:
Giorgia on kyllÀ tÀydellisen hot. Myös hÀnen korkea valta-asemansa saa posket kuumottamaan. Olisi ihanaa olla esim. hÀnen palvelijansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Katselin Giorgia Melonin bikinikuvia. Olipa ihanan muhkea peppu, joka nÀytti erityisen hyvÀltÀ, koska vyötÀrö oli kapeahko. Muutenkin ihanteeni mukainen, eli pienehköt rinnat ja sopivasti pehmeyttÀ eri puolilla kehoa. Terkkuja kaipaamalleni naiselle, ja saisiko olla suklaata?"
Mulla on parempi peppu.
Mulla ei edes ole mitenkÀÀn erityisen hyvÀ peppu, ja ihastukseni puristelee sitÀ silti mielellÀÀn. En tiedÀ, mitÀ sillÀ ns. hyvÀllÀ pepulla lopulta edes tekee (ellei siis satu olemaan luonnostaan peppugeenit eli erityisen hyvÀ peppu), kun muunkinlaiset kÀy hyvin kaupaksi :D
Silti moni treenaa ihan perse hiessÀ omaansa, kirjaimellisesti. Toki lihaskunnosta hyvÀ pitÀÀ huolta ja jaloissa oltava voimaa, ei sillÀ.
Vierailija kirjoitti:
'Painu helvataan' ei minulta.
Tottahan mies naisen kehoa katsoo.
Ei minua hÀiritse.
//
VielÀ aamun jÀrkytykseeni:
Kunhan uusin naapurimies
ei kessuta sisÀllÀ eikÀ oleta minun tutustuvan, niin silloin minun olemiseni
ei ennestÀÀn kuormitu. VielÀ mietin, ettÀ onkohan niin, ettÀ jokaikinen kÀymÀni
puhelu lÀheisteni kanssa pÀÀtyy idÀn
juoruÀijÀ/ÀmmÀkerhoon puitavaksi. TÀytynee siirtyÀ pelkkiin viesteihin ja jÀttÀÀ puhelinkeskustelut pois. Savossa saa
ihminen olla varuillaan, koko elĂ€mĂ€si pipon vĂ€riĂ€ myöten voi nimetĂ€ pÀÀtyĂ€ Vauva-palstalle. đ€š
E
Ei minulta!
Mulle ei tartte vauvapalstaukkojen tulla selventÀmÀÀn enÀÀ mitÀÀn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parempi peppu.Mulla ei edes ole mitenkÀÀn erityisen hyvÀ peppu, ja ihastukseni puristelee sitÀ silti mielellÀÀn. En tiedÀ, mitÀ sillÀ ns. hyvÀllÀ pepulla lopulta edes tekee (ellei siis satu olemaan luonnostaan peppugeenit eli erityisen hyvÀ peppu), kun muunkinlaiset kÀy hyvin kaupaksi :D
Silti moni treenaa ihan perse hiessÀ omaansa, kirjaimellisesti. Toki lihaskunnosta hyvÀ pitÀÀ huolta ja jaloissa oltava voimaa, ei sillÀ.
Mulla on, hyvĂ€t peppugeenit.đđ
Jopas jopas, onko lainaussysteemi korjattu, ihmeiden aika ei ole ohiđđ
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin hommata ajokortin 2027.
Opettelen paraikaa ajokoulun
teoriaosuudet/liikennesÀÀnnöt/
auton huoltamisen basicit jne.
E
Ei minulta.
Mulla ei oo rahaa eikÀ terveyttÀ ikinÀ ajokorttiin.
H41:n peppu on voittaja kauneuskisassa mennen ja tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parempi peppu.Mulla ei edes ole mitenkÀÀn erityisen hyvÀ peppu, ja ihastukseni puristelee sitÀ silti mielellÀÀn. En tiedÀ, mitÀ sillÀ ns. hyvÀllÀ pepulla lopulta edes tekee (ellei siis satu olemaan luonnostaan peppugeenit eli erityisen hyvÀ peppu), kun muunkinlaiset kÀy hyvin kaupaksi :D
<
Mulla on, hyvĂ€t peppugeenit.đđ
No niin, sitten sietÀÀkin nautiskella! Saa varmasti extrahuomiota juuri sille pepulle yleisestikin, jos se on se erityisen hyvÀ osa kropassa :D
Just kun luulin et lainaus on korjattu vaan eipÀ olekaan, pitihÀn se arvata
Olen työtön luuseri, joten ei mulle!
En ole E, enkÀ mikÀÀn muukaan.
TĂ€ysi nolla.