Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Katselin Giorgia Melonin bikinikuvia. Olipa ihanan muhkea peppu, joka nÀytti erityisen hyvÀltÀ, koska vyötÀrö oli kapeahko. Muutenkin ihanteeni mukainen, eli pienehköt rinnat ja sopivasti pehmeyttÀ eri puolilla kehoa. Terkkuja kaipaamalleni naiselle, ja saisiko olla suklaata?
Huh ja kiitos, mahdollisimman tummaa suklaata eli vÀhintÀÀn 80%. Saisi sitten lisÀÀ niitÀ pehmusteita.
Vierailija kirjoitti:
T nainen, haluan sua :)
Inhoan sua :)
Vierailija kirjoitti:
Jopas jopas, onko lainaussysteemi korjattu, ihmeiden aika ei ole ohiđđ
Jo oli aikakin.
Poliisille ilmoitettu
toimimattomasta yllÀpidosta
ketjun hÀiriköinnistÀ
E
Vierailija kirjoitti:
Poliisille ilmoitettu
toimimattomasta yllÀpidosta
ketjun hÀiriköinnistÀ
E
Ilmoita samalla ihtes.
Lainaustoiminto on saatu vaan entistÀ pahemmin sekaisin. Huh huh. Alunperin se toimi ihan hyvin, miksi sitÀ aikanaan piti lÀhteÀ sorkkimaan??!
Onko Hippu sama kuin Kultahippu? Söpö nimi tuo Hippu.
Olet kahden vaiheilla. Ratkaisu on se, ettÀ kerrot vaimollesi asiasta, joten hÀn tajuaa muutostarpeen ja makuuhuoneessa alkaa tapahtua.
Ottaa pÀÀhÀn pihtaavat vaimot, koska rakkaudenkaipuiset naiset haksahtavat nÀihin ukkomiehiin, joilla kotona on muuten kaikki hyvin. Toki ottaa pÀÀhÀn myös ne miehet, jotka kÀyttÀvÀt naisia tarpeidensa tyydyttÀjinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin Giorgia Melonin bikinikuvia. Olipa ihanan muhkea peppu, joka nÀytti erityisen hyvÀltÀ, koska vyötÀrö oli kapeahko. Muutenkin ihanteeni mukainen, eli pienehköt rinnat ja sopivasti pehmeyttÀ eri puolilla kehoa. Terkkuja kaipaamalleni naiselle, ja saisiko olla suklaata?
Giorgia on kyllÀ tÀydellisen hot. Myös hÀnen korkea valta-asemansa saa posket kuumottamaan. Olisi ihanaa olla esim. hÀnen palvelijansa.
Jumaloin ylhÀistÀ viisauden ja Àlyn valtiatartamme ja kuningatartamme. Olen hÀnen nöyrÀ orjansa aina kÀytettÀvissÀ. m,31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TerveisiĂ€ 46 vuotiaalle naiselle đč
Olet đ„
KeneltÀ tÀmÀ?
MieheltÀ, joka on ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa pÀÀhÀn pihtaavat vaimot, koska rakkaudenkaipuiset naiset haksahtavat nÀihin ukkomiehiin, joilla kotona on muuten kaikki hyvin. Toki ottaa pÀÀhÀn myös ne miehet, jotka kÀyttÀvÀt naisia tarpeidensa tyydyttÀjinÀ.
Ja mikÀ sinÀ tuossa kuviossa oot? Lortttomies, pihtaava vaimo vai rakkaudenkaipuinen nainen?
'Painu helvataan' ei minulta.
Tottahan mies naisen kehoa katsoo.
Ei minua hÀiritse.
//
VielÀ aamun jÀrkytykseeni:
Kunhan uusin naapurimies
ei kessuta sisÀllÀ eikÀ oleta minun tutustuvan, niin silloin minun olemiseni
ei ennestÀÀn kuormitu. VielÀ mietin, ettÀ onkohan niin, ettÀ jokaikinen kÀymÀni
puhelu lÀheisteni kanssa pÀÀtyy idÀn
juoruÀijÀ/ÀmmÀkerhoon puitavaksi. TÀytynee siirtyÀ pelkkiin viesteihin ja jÀttÀÀ puhelinkeskustelut pois. Savossa saa
ihminen olla varuillaan, koko elĂ€mĂ€si pipon vĂ€riĂ€ myöten voi nimetĂ€ pÀÀtyĂ€ Vauva-palstalle. đ€š
E
'Ei minulta!
Mulle ei tartte vauvapalstaukkojen tulla selventÀmÀÀn enÀÀ mitÀÀn!'
EnsimmÀinen oli E. MinÀ, OgE.
Lopettakaa jatkuva trollaaminen.
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata haksahtaa (varattuihin) miehiin!
Toisten liitot ja pihtaamiset ei kuulu meille mitenkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata haksahtaa (varattuihin) miehiin!
Toisten liitot ja pihtaamiset ei kuulu meille mitenkÀÀn.
Haksahtamiset kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
s toisten asiat ottaa sua pÀÀhÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin hommata ajokortin 2027.
Opettelen paraikaa ajokoulun
teoriaosuudet/liikennesÀÀnnöt/
auton huoltamisen basicit jne.
E
'Ei minulta.
Mulla ei oo rahaa eikÀ terveyttÀ ikinÀ ajokorttiin.'
Minulla on raha ajokorttiin.
C-Ptsd on hoidettavissa.
Oletko noin ilkeÀ ja pahansuopa?
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin hommata ajokortin 2027.
Opettelen paraikaa ajokoulun
teoriaosuudet/liikennesÀÀnnöt/
auton huoltamisen basicit jne.
E
'Ei minulta.
Mulla ei oo rahaa eikÀ terveyttÀ ikinÀ ajokorttiin.'
Minulla on raha ajokorttiin.
C-Ptsd on hoidettavissa.
Oletko noin ilkeÀ ja pahansuopa?
E
En ole ilkeÀ.
Puhun itsestÀni.
Kaikessa ei ole kyse sinusta -TROLLI.
Minun asiat ei ole hoidettavissa.
KyllÀ sinulle on ikÀviÀ kadehtijoita kerÀÀntynyt. Ovat kuin hyeenalauma kotkat kiusaamassa sinua.
T nainen, haluan sua :)