Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5142)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kuin yksi, johon haluaisin ottaa yhteyttÀ mutta en voi. SinÀ.
SikÀli surullista kun en saata ottaa yhteyttÀ, en tohdi enÀÀ viestiÀ edes työosoitteidesi kautta ja nykyistÀ osoitettais en tiiÀ, enkÀ hlökojtaista puhelinnumeroais, estÀt sos.mediassa, esto puhelimessa. TÀssÀ siis yhteydenotto. Naiselle mieheltÀ.
minÀ.
En ymmÀrrÀ, miksi kaipailet.
Vierailija kirjoitti:
Mieleni on katedraali.
Ruumiini on temppeli.
YritÀn selittÀÀ itselleni, ettÀ kaikella on tarkoituksensa. En sitÀ itse ymmÀrrÀ, mutta se ei toki ole mikÀÀn yllÀtys.
En anna huomiotani enÀÀ henkilökohtaisesti. Liian kallista.
Ja niin taas ikÀvöimÀstÀ itseni yllÀtin. 11 pÀivÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
En anna huomiotani enÀÀ henkilökohtaisesti. Liian kallista.
Ei ole maksanut mitÀÀn. En ole hintalappua laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Ai koska olet ollut niin mulkku mulle? Se onkin hyvÀ kysymys, kai olen jonkinasteinen masokisti.
Nuku hyvin rakas. Kovasti mÀ ikÀvöin aikaa sun kanssa. Suukko.
Vierailija kirjoitti:
Mieleni on katedraali.
Ă€mm...
Rakas nainen, lupaan kosketella sua ja hyvĂ€illĂ€ sua jos nĂ€hdÀÀn jossain ja ei ole silmiĂ€ ympĂ€rillĂ€. En tee sitĂ€ yllĂ€ttĂ€en. Jos antaudut alku reaktiosi jĂ€lkeen niin vien mieluusti vaikka huipulle asti. đ§Ą
MÀ oon vielÀ tÀÀllÀ, en ole vielÀ pÀÀstÀny irti. Onhan tÀmÀ ollut aika uskomaton matka.Vai mitÀ?k
Vierailija kirjoitti:
YritÀn selittÀÀ itselleni, ettÀ kaikella on tarkoituksensa. En sitÀ itse ymmÀrrÀ, mutta se ei toki ole mikÀÀn yllÀtys.
Ei ole. Ihmiset yrittÀÀ vaan pitÀÀ tuolla ajatuksella pÀÀnsÀ kasassa. Ilman uskoa harhoihin ei jaksa elÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Koska rakastan. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
KetÀ muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ puet pÀÀllesi jouluaattona?
Tonttulakin
Tonttulakin, norsubokserit ja villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Kiersin sinut tÀnÀÀn kaukaa ja tulen jatkossakin kiertÀmÀÀn, koska olen saanut sen kuvan, ettÀ ahdistan sinua.
MistÀs sellaisen kuvan olet saanut?
Rakas oot ihan ÀlyttömÀn söpö ja muutenkin ihana. MitÀköhÀn sÀ mahdat miettiÀ meistÀ?
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon vielÀ tÀÀllÀ, en ole vielÀ pÀÀstÀny irti. Onhan tÀmÀ ollut aika uskomaton matka.Vai mitÀ?k
sulle matka. Mulle jotain muuta, jota en viitti tÀÀllÀ sanoa. Mutta mitÀÀn positiivista ei oo mulle tÀstÀ jÀÀnyt. Ei yhtÀÀn mitÀÀn.
Alushousut