Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole kuin yksi, johon haluaisin ottaa yhteyttä mutta en voi. Sinä.
Sikäli surullista kun en saata ottaa yhteyttä, en tohdi enää viestiä edes työosoitteidesi kautta ja nykyistä osoitettais en tiiä, enkä hlökojtaista puhelinnumeroais, estät sos.mediassa, esto puhelimessa. Tässä siis yhteydenotto. Naiselle mieheltä.
minä.
En ymmärrä, miksi kaipailet.
Vierailija kirjoitti:
Mieleni on katedraali.
Ruumiini on temppeli.
Yritän selittää itselleni, että kaikella on tarkoituksensa. En sitä itse ymmärrä, mutta se ei toki ole mikään yllätys.
En anna huomiotani enää henkilökohtaisesti. Liian kallista.
Ja niin taas ikävöimästä itseni yllätin. 11 päivää.
Vierailija kirjoitti:
En anna huomiotani enää henkilökohtaisesti. Liian kallista.
Ei ole maksanut mitään. En ole hintalappua laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Ai koska olet ollut niin mulkku mulle? Se onkin hyvä kysymys, kai olen jonkinasteinen masokisti.
Nuku hyvin rakas. Kovasti mä ikävöin aikaa sun kanssa. Suukko.
Vierailija kirjoitti:
Mieleni on katedraali.
ämm...
Rakas nainen, lupaan kosketella sua ja hyväillä sua jos nähdään jossain ja ei ole silmiä ympärillä. En tee sitä yllättäen. Jos antaudut alku reaktiosi jälkeen niin vien mieluusti vaikka huipulle asti. 🧡
Mä oon vielä täällä, en ole vielä päästäny irti. Onhan tämä ollut aika uskomaton matka.Vai mitä?k
Vierailija kirjoitti:
Yritän selittää itselleni, että kaikella on tarkoituksensa. En sitä itse ymmärrä, mutta se ei toki ole mikään yllätys.
Ei ole. Ihmiset yrittää vaan pitää tuolla ajatuksella päänsä kasassa. Ilman uskoa harhoihin ei jaksa elää.
Vierailija kirjoitti:
Koska rakastan. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Ketä muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puet päällesi jouluaattona?
Tonttulakin
Tonttulakin, norsubokserit ja villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Kiersin sinut tänään kaukaa ja tulen jatkossakin kiertämään, koska olen saanut sen kuvan, että ahdistan sinua.
Mistäs sellaisen kuvan olet saanut?
Rakas oot ihan älyttömän söpö ja muutenkin ihana. Mitäköhän sä mahdat miettiä meistä?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vielä täällä, en ole vielä päästäny irti. Onhan tämä ollut aika uskomaton matka.Vai mitä?k
sulle matka. Mulle jotain muuta, jota en viitti täällä sanoa. Mutta mitään positiivista ei oo mulle tästä jäänyt. Ei yhtään mitään.
Alushousut