Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5142)
ElÀmÀssÀni on paljon rakkaita, joista olen ÀÀrettömÀn kiitollinen. Silti puuttuu oma rakas. En tiedÀ, tuleeko sellaista koskaan, sillÀ sinÀ olet toisen rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passenger-Let Her Go. Antaa mennÀ sitten.
Ei kukaan ole vankina tÀÀllÀ, mutta miksi antaisit mennÀ? Eikö hÀn sinusta vÀlitÀ?
Vierailija kirjoitti:
ElÀmÀssÀni on paljon rakkaita, joista olen ÀÀrettömÀn kiitollinen. Silti puuttuu oma rakas. En tiedÀ, tuleeko sellaista koskaan, sillÀ sinÀ olet toisen rakas.
Kaikkea ei voi saada.
Huomioikaa myös alanuolet. Ja ihmisten aitous sekÀ hyvyys.
Rakas ystÀvÀ, ÀlÀ tapa itseÀsi olemalla liian hyvÀ ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei voi saada.
Ei niin. Varsinkaan sitÀ mitÀ oikeesti haluaa.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ puet pÀÀllesi jouluaattona?
Villasukat ja sen aamutakin. Vai onko parempia ehdotuksia?
MitÀ aamutakin alla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei voi saada.
Onko jollekulle suurikin yllÀtys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahassa raivokohtauksessa itse asiassa aivoilta katkeaa yhteys muistikeskukseen, siksi ei vÀlttÀmÀttÀ oikeasti muista mitÀÀn.
Naistenhakkaajien parhaat selitykset vol. 887
Ei, kyllÀ tuo on ihan ammattilaisen suusta kuultua, ettÀ noin voi kÀydÀ.
Tottakai. Ammattilaisen suusta. Ja nÀmÀ naistenhakkaajat muistaa kyllÀ tuon mainita hakkaamalleen naiselleen. MitÀ hemmettiÀ. Itsekin oon kuullut tÀmÀn exÀn suusta. Se mikÀÀn syy ole ja oikeuta tekoja. Sivusta
En sitÀ meinannutkaan, vaan oikeasti ihminen ei joskus muista jos on kilaroinut, ihan vaan faktana. Silti on vastuussa mitÀ ikinÀ tekeekÀÀn.
SiinĂ€pĂ€ se onkin, ei voi kantaa vastuuta. Kun ei oikeasti muista tekemÀÀnsĂ€. NĂ€in mun exĂ€llĂ€ oli. ErittĂ€in hankalaa tuollaisen kanssa. Tuon saman pskan selityksen osas kyllĂ€ vÀÀntÀÀ ja ties riehuneensa. SiinĂ€pĂ€ sitten kaikki. Ei edes anteekspyyntöÀ kun ei muista/tiedĂ€ mitĂ€ pitĂ€is anteeks pyytÀÀ ja ei usko korviaan kun kertoo ettĂ€ miksi. KiistÀÀ kaiken ja hokee ettei muista. Tuollaset ihmiset ei ole mistÀÀn vastuussa. Omasta mielestÀÀn đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Jotakin on mennyt pahasti pieleen. Onneksi olet kuitenkin tosi onnellinen.
Kiersin sinut tÀnÀÀn kaukaa ja tulen jatkossakin kiertÀmÀÀn, koska olen saanut sen kuvan, ettÀ ahdistan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukat ja sen aamutakin. Vai onko parempia ehdotuksia?
MitÀ aamutakin alla on?
Ihmisen kaltainen olento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei voi saada.
Onko jollekulle suurikin yllÀtys?
On
ĂlykkĂ€itĂ€:
Dalai Lama
David Lynch ja monet elokuvaohjaajat
ErÀs nÀyttelijÀ, ohhoh nimi ei tuu mieleen ( hymy)
Monet kirjailijat
Useat ikÀÀntyneet
Vierailija kirjoitti:
Tonttulakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahassa raivokohtauksessa itse asiassa aivoilta katkeaa yhteys muistikeskukseen, siksi ei vÀlttÀmÀttÀ oikeasti muista mitÀÀn.
Naistenhakkaajien parhaat selitykset vol. 887
Ei, kyllÀ tuo on ihan ammattilaisen suusta kuultua, ettÀ noin voi kÀydÀ.
KÀykö sun lÀheisille useinkin noin?
Ei, erÀÀlle ex-langolle kÀvi joskus. Yritti aina kiistÀÀ tapahtumia, kaksi syytÀ, joskus ei muistanut ja joskus ei halunnut myöntÀÀ muuten vaan.
MÀ en koskaan pÀÀssyt selvyyteen ettÀ napsahtiko henkilöllÀ niin pahasti ettei oikeasti muistanut mitÀ oli tehnyt vai eikö vaan halunnut myöntÀÀ ja keksi oman tarinan tilalle. Kerran kun kertoi tÀtÀ tarinaansa tapahtumien kulusta kysyin ettÀ ootko oikeasti hullu, uskotko itse tosissasi tuohon? Ainoa kerta kun meni vaivaantuneeksi. SiitÀ vois kai pÀÀtellÀ ettÀ muisti kyllÀ mitÀ teki. Sivusta
Moni vÀittÀÀ henkiseksi vÀkivallaksi kaikkea mikÀ sattuu.
Useasti nÀmÀ jotka kertovat koko ajan kokevansa henkistÀ vÀkivaltaa ovat vain kohdanneet rehellisiÀ ihmisiÀ jotka satuttavat totuuksillansa.
Luin komnentteja illalta ja huomaan ettÀ keskustelua ei synny koska aina jÀtetÀÀn ymmÀrtÀmÀttÀ se vastapuoli ja lisÀksi naurattaa se kuinka kukaan ei oikeastaan ymmÀrrÀ asioita tÀysin oikein.
VÀkivallasta vielÀ, kasvattakaa luonnetta niin ei tarvitse olla koko ajan nyrkit pystyssÀ. Omat kipukohdat eivÀt oikeuta vÀkivaltaan.
Erilaiset vÀkivaltatilanteet vaativat ymmÀrrystÀ jota jo todistetusti nykyisin ei löydy. Suurena vaikuttimena on tÀmÀ nykyinen kokemusmaailmojen liiallinen arvostaminen joka vÀÀristÀÀ kaikkia mahdollisia tilanteita ja asioita.
Koittakaa pÀrjÀtÀ.