Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Herra on hyvĂ€ ja rakastaa. đ
En aivan yletÀ.
Onko valtava pituusero?
Miksi sÀ nÀytÀt vÀlillÀ isolta ja vÀlillÀ pieneltÀ? En ymmÀrrÀ
EhkÀ jos tekisin sitÀ tarpeeksi sinnikkÀÀsti, mutta nyt ei sovi tÀhÀn tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, ettÀ oli 15. tai 16.2.
Ei ihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan.
Vaan?
Voisitko rakastua johonkuhun joka on monta kymmentÀ vuotta nuorempi ja jonka tapasit jo lapsena, mutta nyt aikuisena tietysti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan.
Viikkoa aiemmin sitten?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko rakastua johonkuhun joka on monta kymmentÀ vuotta nuorempi ja jonka tapasit jo lapsena, mutta nyt aikuisena tietysti?
Teoriassa kuulostaa mahdottomalta, mutta olen kokenut elÀmÀssÀ kaikenlaista. à never know.
Vierailija kirjoitti:
TÀh. KeneltÀ tÀmÀ?!
Vierailija kirjoitti:
Eikai meillÀ nyt mitÀÀn tommosta ole!! En kyllÀ muista sua.
MitÀ tÀÀ trollaus ny hÀh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan.
Viikkoa aiemmin sitten?
Melkein viikkoa aiemmin, mutta ei ihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
En aivan yletÀ.
Onko valtava pituusero?
MinkÀ pituudesta nyt puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Tarkistin, ettÀ 16. pÀivÀ oli. Edistyksellinen hetki tÀssÀ saagassa. Sittemmin edistys otti takapakkia.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tÀÀ trollaus ny hÀh
Ite trollaat pikku biatch
Vierailija kirjoitti:
Miksi sÀ nÀytÀt vÀlillÀ isolta ja vÀlillÀ pieneltÀ? En ymmÀrrÀ
Jotakin ymmÀrrÀt mutta et kerro yhtÀÀn mitÀÀn.
Olen ainakin itse huomannut ettÀ mulla on ollut joskus sellainen iso olo jolloin olen tuntenut itseni jotenkin isoksi ja joskus tuntuu todellakin ettÀ joku nÀyttÀÀ normaalia pienemmÀltÀ, omastakin olosta se voi johtua mutta ainakin myös jos toisella on ahdistusta niin voi nÀyttÀÀ siltÀ kuin olisi jotenkin pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin moneen kertaan asiat pilattu : (
Jospa et pilais enÀÀ vaan tekisit jotain eri tavalla. LÀhestyisit reilusti. SitÀ tÀssÀ odotan.
Lupaan ainakin olla karkailematta, mutta en voi tehdÀ lÀhestymistÀ millÀÀn yllÀtyshyökkÀyksellÀkÀÀn. Kunpa osaisin juuri ne oikeat askeleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
En aivan yletÀ.
Jahka pÀÀsen lÀhemmÀksi, asia helpottuu.
Mulla kyllÀ menis pasmat ihan sekaisin, jos kaivattu sinne yhtÀkkiÀ saapuisi. Saattaisin jopa punastua ja ÀnkyttÀÀ, vaikkei nÀistÀ kumpikaan ole minulle kovin tyypillistÀ. Sanoissani tosin sekoilen, johtuen englannin dominanssista. Sivub