Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
22. 2. 2020
Parempi olis 22022022
Tuli pelottava ajatus mieleen. Mummulla ja hÀnen siskolla oli jotain juhlia kun olin pieni. Kulttuuripiirit. MitÀ jos... Ei. Ei. En suostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tÀÀ trollaus ny hÀh
Ite trollaat pikku biatch
Toi ei ollut multa!!! Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sÀ nÀytÀt vÀlillÀ isolta ja vÀlillÀ pieneltÀ? En ymmÀrrÀ
Jotakin ymmÀrrÀt mutta et kerro yhtÀÀn mitÀÀn.
Olen ainakin itse huomannut ettÀ mulla on ollut joskus sellainen iso olo jolloin olen tuntenut itseni jotenkin isoksi ja joskus tuntuu todellakin ettÀ joku nÀyttÀÀ normaalia pienemmÀltÀ, omastakin olosta se voi johtua mutta ainakin myös jos toisella on ahdistusta niin voi nÀyttÀÀ siltÀ kuin olisi jotenkin pienempi.
Voi nÀyttÀÀ myös tavallaan pienemmÀltÀ jos on hyvin kepeÀ energia.
Hellitellen hyviÀ öitÀ sinne mailien taa
kaivatulle miehelle x x .
Mutta ne oli kyllÀ niin vanhoja.
Raskas energia tekee energiaan tummuutta ja monesti myös raskauttaa energiaa ja jos vielÀ turvottaa niin saattaa nÀyttÀÀ taas isommaltakin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko rakastua johonkuhun joka on monta kymmentÀ vuotta nuorempi ja jonka tapasit jo lapsena, mutta nyt aikuisena tietysti?
TÀh? Miten voi lapsena tavata itseÀÀn monta kymmentÀ vuotta nuoremman henkilön? Kun ei itsekÀÀn ole vielÀ montaa kymmentÀ vuotta elÀnyt
SÀ nÀytÀt kuvissa aina ihan eriltÀ kun oikeesti
Kehokin, myös kasvonpiirteet ihan saattavat kokea muutoksia, joko vÀliaikaisesti tai pysyvÀsti. Moni asia vaikuttaa siihen miltÀ ihminen nÀyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
SÀ nÀytÀt kuvissa aina ihan eriltÀ kun oikeesti
Paremmalta vai huonommalta?
LisÀÀ vielĂ€ mun ottamissa kuvissa nĂ€ytĂ€t itseltĂ€si. Taidat kĂ€yttÀÀ aika paljon filttereitĂ€. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko rakastua johonkuhun joka on monta kymmentÀ vuotta nuorempi ja jonka tapasit jo lapsena, mutta nyt aikuisena tietysti?
TÀh? Miten voi lapsena tavata itseÀÀn monta kymmentÀ vuotta nuoremman henkilön? Kun ei itsekÀÀn ole vielÀ montaa kymmentÀ vuotta elÀnyt
Se tapas mut kun oli 5v ja olin -13 tai -15 tai jotain sinne pÀin.
Olin aluks miinuksella kato mut olin jo paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Herra on hyvĂ€ ja rakastaa. đ
En aivan yletÀ.
Jahka pÀÀsen lÀhemmÀksi, asia helpottuu.
Mahdetaankohan me pÀÀstÀ kaipaamani kanssa ikinÀ sille etÀisyydelle. Huokaus. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Naisessa tÀytyy olla hieman kapinallisuutta ja uhmakkuutta.
Kiitos. Minulle yksi nainen sanoi, ettÀ olet kiltti, mutta niin vahva, ettÀ se joskus pelottaa.
Sivusta
MeillÀ n.20v. ikÀero, muttei oltu tavattu aiemmin.
I dont. I protect it