Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Olet löytÀnyt mut lattialta askartelemasta.
Olette jotenkin pelottavan kiinnostuneita muiden ulkonÀöstÀ, asioista ja kaikesta.
đ olin mun entisessĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko rakastua johonkuhun joka on monta kymmentÀ vuotta nuorempi ja jonka tapasit jo lapsena, mutta nyt aikuisena tietysti?
TÀh? Miten voi lapsena tavata itseÀÀn monta kymmentÀ vuotta nuoremman henkilön? Kun ei itsekÀÀn ole vielÀ montaa kymmentÀ vuotta elÀnyt
Tarkoittaen, ettÀ toinen on ollut jo aikuinen tietysti.
FilttereistÀ jÀÀ heti kiinni. Kannattaa kÀyttÀÀ vain niitÀ, jotka muuttavat suoraan sarjakuvahahmoksi. Piirteet muuttuvat silloin vÀhemmÀn kuin hollywood-filtterillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Hetki keittiössÀ kerran, ku kÀÀnnyit hieman uunin edessÀ. Katseet hetkeksi kohtasi. Oot ajatuksissani. Voispa sikaa kÀÀntÀÀ..
Voihan sitÀ yrittÀÀ, mutta tÀysikokoinen on kovin haastava kÀÀnnettÀvÀ.
Jos oot tÀÀllÀ ja ihmeen moni juttu osuu, niin tuuhan huomenna poikkeen nelosessa. Keltapaitaiselle.
Ei se haittaa vaikka oltaisiin joskus vahingossa nÀhty. Olen tarpeeksi kunnolla aikuinen ihminen. Se mikÀ haittaa on ettei mitÀÀn voi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetki keittiössÀ kerran, ku kÀÀnnyit hieman uunin edessÀ. Katseet hetkeksi kohtasi. Oot ajatuksissani. Voispa sikaa kÀÀntÀÀ..
Voihan sitÀ yrittÀÀ, mutta tÀysikokoinen on kovin haastava kÀÀnnettÀvÀ.
Kiitti. Hauska lapsus tuli. HyvÀÀ iltaa! đ ap.
Vierailija kirjoitti:
đ©đ«đđšđŒđ«
TÀÀ nÀyttÀÀ ihan kivalta kuvissa
Parempi toki livenÀ, mut yleensÀ ihmiset nÀyttÀÀ paremmilta livenÀ, varsinkin jos kuvat jotain puhelinkamerakuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sÀ nÀytÀt vÀlillÀ isolta ja vÀlillÀ pieneltÀ? En ymmÀrrÀ
Jotakin ymmÀrrÀt mutta et kerro yhtÀÀn mitÀÀn.
Olen ainakin itse huomannut ettÀ mulla on ollut joskus sellainen iso olo jolloin olen tuntenut itseni jotenkin isoksi ja joskus tuntuu todellakin ettÀ joku nÀyttÀÀ normaalia pienemmÀltÀ, omastakin olosta se voi johtua mutta ainakin myös jos toisella on ahdistusta niin voi nÀyttÀÀ siltÀ kuin olisi jotenkin pienempi.
Voi nÀyttÀÀ myös tavallaan pienemmÀltÀ jos on hyvin kepeÀ energia.
Toi ap on varmaan vaan se lĂ€skihuutelija đ
đ€Š oon taas "juonu" vaik en juo
Ne on suosittuja nykyisin ja monet pitÀvÀt myös taiteellisemmistakin kuvista. Ihan kaikkia ei kiinnosta sellaiset tÀydelliset kasvokuvatkaan.