Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
VÀsyttÀÀ kovasti. NÀhtÀispÀ huomenna.
EhkÀ nÀhdÀÀnkin, jos lauhtuu.
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Herra on hyvĂ€ ja rakastaa. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipÀ susta kuulu. Onpa yllÀtys
PitÀiskö jo ilmestyÀ sinne yllÀttÀmÀÀn?
Mieluummin ensin viestiÀ tai soitto. Sitten kyllÀ voidaan sopia sopiva ajankohta nÀkemiselle. Mutta enpÀ usko ettÀ hÀnestÀ kuuluu yhtÀÀn mitÀÀn
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ pian vuosipÀivÀ
SÀÀliksi kÀy
Vierailija kirjoitti:
Kauhea pÀÀnsÀrky.
Auttaisikohan Burana vai kylmÀ kÀÀre
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ pian vuosipÀivÀ
MeillÀkin. Se on se mun tunteiden tunnustamisen vuosipÀivÀ neljÀ vuotta sitten.
Suukkonen yöksi
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ pian vuosipÀivÀ
MeillÀkin. Se on se mun tunteiden tunnustamisen vuosipÀivÀ neljÀ vuotta sitten.
MeillÀ se pÀivÀ, kun huomasin kaivattuni seonneen ja sekosin itsekin. En tiedÀ kauanko hÀn oli ollut sitÀ ennen sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Niin moneen kertaan asiat pilattu : (
Jospa et pilais enÀÀ vaan tekisit jotain eri tavalla. LÀhestyisit reilusti. SitÀ tÀssÀ odotan.
Veikkaan, ettÀ oli 15. tai 16.2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
): olisinkohan nyt jonkun ihanan naisen sÀngyssÀ jos olisin syntynyt mieheksi
Miks sun pitÀis olla mies sitÀ varten ettÀ pÀÀsisit ihanan naisen sÀnkyyn..?
Suurinosa naisista on heteroita, eikÀ etsimÀssÀ tai avoin muulle mahdollisuudelle. Olin itsekin tosi pitkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestÀ sussa on jotain niin persoonallista ja ihanaa, jota ei voi korvata. IhmetellÀ voi etÀÀltÀkin, jopa rakastaakin omalla tavallaan.
Keko Salataakin rakastetaan kaukaa ja salaa. Petri NygÄrd kertoi tÀmÀn tiedon rakkaudesta jo varhaisessa vaiheessa uraansa.
NiinpÀ, tosta tiedosta saa kiittÀÀ Petrii. EipÀ oo tullut aikoihin siltÀ biisei, mut kuulit uuden nimen reaaliajassa. Samaan aikaan kun mÀkin tiesin ettÀ jotain swengii siinÀ. Huomasin ja onpa outoo. Sellasta se elÀmÀ.. Ja taisit auttaaki viel tarkoituksella jossai kohtaa, kiits <3 sivukommentti jostain kaukaa
PetriltÀ tuli just uusi biisi. Kekola joulun aikaan jouluinen kappale.
Ja uskoisin, ettÀ tÀmÀ pienentÀÀ mahdollisuutta löytÀÀ itselleen sopiva puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
): olisinkohan nyt jonkun ihanan naisen sÀngyssÀ jos olisin syntynyt mieheksi
Miks sun pitÀis olla mies sitÀ varten ettÀ pÀÀsisit ihanan naisen sÀnkyyn..?
Suurinosa naisista on heteroita, eikÀ etsimÀssÀ tai avoin muulle mahdollisuudelle. Olin itsekin tosi pitkÀÀn.
Tinderiin ja hakuun naisista pitÀvÀt naiset niin johan löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Herra on hyvĂ€ ja rakastaa. đ
En aivan yletÀ.
NiinpÀ, tosta tiedosta saa kiittÀÀ Petrii. EipÀ oo tullut aikoihin siltÀ biisei, mut kuulit uuden nimen reaaliajassa. Samaan aikaan kun mÀkin tiesin ettÀ jotain swengii siinÀ. Huomasin ja onpa outoo. Sellasta se elÀmÀ.. Ja taisit auttaaki viel tarkoituksella jossai kohtaa, kiits <3 sivukommentti jostain kaukaa