Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4821)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Kiitos samoin sinnekin. Onneksi nÀitÀkin viestejÀ löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin sun p*llua kuin kitaraađ
Pysy kaukana đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PersoonallisuushÀiriölle ovat ominaisia jÀnnityksen, pelon, epÀvarmuuden ja alemmuuden tunteet. Henkilön lÀheinen tuttavapiiri on suppea. HÀn kaipaa lakkaamatta hyvÀksyntÀÀ ja kiintymystÀ ja on yliherkkÀ hylkÀÀmiselle ja arvostelulle. HÀn pyrkii vÀlttÀmÀÀn tiettyjÀ toimintoja liioittelemalla jokapÀivÀisiin tilanteisiin liittyviÀ mahdollisia vaaroja tai uhkia.
Menee sun diagnosointi metsÀÀn. Ota selvÀÀ ennen kuin levitÀt vÀÀrÀÀ tietoa.
Kirjoitin itsestÀni kaivatulleni. IkÀÀnkuin savumerkki, ettÀ tÀÀllÀ ollaan.
Joopa joo trolli. đ
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole soitin.
Olet edelleen toiveideni joululahja. TĂ€mĂ€ aika on onneksemme kaikenlaista taianomaisuutta tĂ€ynnĂ€. KymmenessĂ€ pĂ€ivĂ€ssĂ€ ehtinee hyvin tapahtumaan vaikka minkĂ€laisia pieniĂ€ suuria ihmeitĂ€. EihĂ€n menetetĂ€ toivoamme. Ihania unia. đ€đ
Vierailija kirjoitti:
PersoonallisuushÀiriölle ovat ominaisia jÀnnityksen, pelon, epÀvarmuuden ja alemmuuden tunteet. Henkilön lÀheinen tuttavapiiri on suppea. HÀn kaipaa lakkaamatta hyvÀksyntÀÀ ja kiintymystÀ ja on yliherkkÀ hylkÀÀmiselle ja arvostelulle. HÀn pyrkii vÀlttÀmÀÀn tiettyjÀ toimintoja liioittelemalla jokapÀivÀisiin tilanteisiin liittyviÀ mahdollisia vaaroja tai uhkia.
EstyneellÀ?
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Mun jalkoihin ei kukaan muu koske kuin mÀ!
Onneksi mun muru ei ole mikÀÀn jalkahieroja.
Kuulostaa mun exÀltÀ :D joillain on ihmeen herkÀt jalat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy kaukana đ
Riisun suo silmillÀni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JĂ€iköhĂ€n nuotiosta mitÀÀn jĂ€ljelle?đ€
On tuhkaa nyt kaikki unelmain
Ja huone niin tyhjillÀÀn
Ajattelin et hehkuuko vielÀ metsÀssÀ ;)
Vierailija kirjoitti:
En. Oon tehnyt kaiken mitÀ oon voinut. Ja mitÀÀn en oo tÀssÀ elÀmÀssÀ saanut. Mulla on oikeus valittaa edes tÀÀllÀ.
Sulla mitÀÀn erityisoikeuksia ole, vaikka kieriskelet itsesÀÀlissÀ.Tuollaisia vinkujia kyllÀ riittÀÀ joka nurkalla.
TÀÀ on ensimmÀinen kerta mulle, kun tÀstÀ aiheesta whinetÀn. Jos tietÀsit millanen viikko mulla on takana niin olisit hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tÀÀ juttu menossa vakavampaan suuntaan vai jÀÀmmeköhÀn kokeiluksi?
Ei tÀmÀ mulle ainakaan ole mikÀÀn kokeilu.
HyvÀ jos ei, koska ei minullakaan. TykkÀÀn susta valtavasti, enkÀ usko ettÀ koskaan kyllÀstyisin sinuun vaikka omanlainen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
MitÀ olet nyt tehnyt?
Synnyimme naapureiksi. Silti emme ehkÀ ole koskaan koskettaneet toisiamme, vaikka haluaisin ihan toisin. SylikkÀin, kÀsikkÀin, sisÀkkÀin olisi parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tÀÀ juttu menossa vakavampaan suuntaan vai jÀÀmmeköhÀn kokeiluksi?
Ei tÀmÀ mulle ainakaan ole mikÀÀn kokeilu.
HyvÀ jos ei, koska ei minullakaan. TykkÀÀn susta valtavasti, enkÀ usko ettÀ koskaan kyllÀstyisin sinuun vaikka omanlainen olenkin.
Ajattelen samoin sinusta. MitÀ tarkoitat tuolla omanlaisuudella tÀssÀ yhteydessÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
MitÀ olet nyt tehnyt?
Höpissyt tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua! đ„°
Kenelle tÀmÀ?
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ tuonpuoleisessa ollaan vain sieluja eikÀ ole mitÀÀn aikaa ja ikÀÀ. PÀÀsisi tÀstÀkin kahleesta.
No mitÀ vÀliÀ sillÀ iÀllÀ on? IkÀ on vaan numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee sun diagnosointi metsÀÀn. Ota selvÀÀ ennen kuin levitÀt vÀÀrÀÀ tietoa.
Kirjoitin itsestÀni kaivatulleni. IkÀÀnkuin savumerkki, ettÀ tÀÀllÀ ollaan.
En ole havainnut hÀnessÀ noita piirteitÀ. PÀin vastoin olemus on todella vahva. Toki myös herkkÀ puoli löytyy, mutta siihen en ole pÀÀssyt vielÀ yhdeksÀn vuoden aikana tutustumaan. Haluaisin kyllÀ.
Vierailija kirjoitti:
RÀmpyttÀjÀt Àlkööt vaivautuko.
Polttomerkitty?