Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Oon tehnyt kaiken mitÀ oon voinut. Ja mitÀÀn en oo tÀssÀ elÀmÀssÀ saanut. Mulla on oikeus valittaa edes tÀÀllÀ.
Sulla mitÀÀn erityisoikeuksia ole, vaikka kieriskelet itsesÀÀlissÀ.Tuollaisia vinkujia kyllÀ riittÀÀ joka nurkalla.
TÀÀ on ensimmÀinen kerta mulle, kun tÀstÀ aiheesta whinetÀn. Jos tietÀsit millanen viikko mulla on takana niin olisit hiljaa.
Ei ketÀÀn kiinnosta. Kaikilla on omat ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysdiagnoosit ei minultađ
Jos menisit psykiatrille, niin kyllÀ tulis diagnooseja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tÀÀ juttu menossa vakavampaan suuntaan vai jÀÀmmeköhÀn kokeiluksi?
Ei tÀmÀ mulle ainakaan ole mikÀÀn kokeilu.
HyvÀ jos ei, koska ei minullakaan. TykkÀÀn susta valtavasti, enkÀ usko ettÀ koskaan kyllÀstyisin sinuun vaikka omanlainen olenkin.
Ajattelen samoin sinusta. MitÀ tarkoitat tuolla omanlaisuudella tÀssÀ yhteydessÀ?
VÀhÀn hankala ihminen. Outo ja erikoinen, mutta en ehkÀ huonolla tavalla sinun mielestÀsi.
Mutta nyt jÀÀköön ketju, tÀytyy alkaa hÀÀrÀÀmÀÀn.
Olet kiinnostava tyyppi! MitÀ ne hankalat piirteet itsesi mielestÀ ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PersoonallisuushÀiriölle ovat ominaisia jÀnnityksen, pelon, epÀvarmuuden ja alemmuuden tunteet. Henkilön lÀheinen tuttavapiiri on suppea. HÀn kaipaa lakkaamatta hyvÀksyntÀÀ ja kiintymystÀ ja on yliherkkÀ hylkÀÀmiselle ja arvostelulle. HÀn pyrkii vÀlttÀmÀÀn tiettyjÀ toimintoja liioittelemalla jokapÀivÀisiin tilanteisiin liittyviÀ mahdollisia vaaroja tai uhkia.
Menee sun diagnosointi metsÀÀn. Ota selvÀÀ ennen kuin levitÀt vÀÀrÀÀ tietoa.
Kirjoitin itsestÀni kaivatulleni. IkÀÀnkuin savumerkki, ettÀ tÀÀllÀ ollaan.
En ole havainnut hÀnessÀ noita piirteitÀ. PÀin vastoin olemus on todella vahva. Toki myös herkkÀ puoli löytyy, mutta siihen en ole pÀÀssyt vielÀ yhdeksÀn vuoden aikana tutustumaan. Haluaisin kyllÀ.
sivusta, tunnistaisin miehen noilla piirteillÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Oon tehnyt kaiken mitÀ oon voinut. Ja mitÀÀn en oo tÀssÀ elÀmÀssÀ saanut. Mulla on oikeus valittaa edes tÀÀllÀ.
Sulla mitÀÀn erityisoikeuksia ole, vaikka kieriskelet itsesÀÀlissÀ.Tuollaisia vinkujia kyllÀ riittÀÀ joka nurkalla.
TÀÀ on ensimmÀinen kerta mulle, kun tÀstÀ aiheesta whinetÀn. Jos tietÀsit millanen viikko mulla on takana niin olisit hiljaa.
NiinpÀ, sen oon huomannut. Siksi on teennÀistÀ pÀteÀ tÀÀllÀ erÀiden, ettÀ mene hoitoon, tee sitÀ. Kun apua ei saa, niin sitÀ ei saa. EikÀ sitÀ ole olemassa. Jokainen on omillaan, ja jos oot yksin, niin sitten oot yksin, muutosta ei tuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tÀÀ juttu menossa vakavampaan suuntaan vai jÀÀmmeköhÀn kokeiluksi?
Ei tÀmÀ mulle ainakaan ole mikÀÀn kokeilu.
HyvÀ jos ei, koska ei minullakaan. TykkÀÀn susta valtavasti, enkÀ usko ettÀ koskaan kyllÀstyisin sinuun vaikka omanlainen olenkin.
Ajattelen samoin sinusta. MitÀ tarkoitat tuolla omanlaisuudella tÀssÀ yhteydessÀ?
VÀhÀn hankala ihminen. Outo ja erikoinen, mutta en ehkÀ huonolla tavalla sinun mielestÀsi.
Mutta nyt jÀÀköön ketju, tÀytyy alkaa hÀÀrÀÀmÀÀn.
Olet kiinnostava tyyppi! MitÀ ne hankalat piirteet itsesi mielestÀ ovat?
Millaisena nÀet minut?
Joko se kihlajaisuutinen oli Hesarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua! đ„°
Kenelle tÀmÀ?
Maailman komeimmalle miehelle. đ
Ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NiinpÀ, sen oon huomannut. Siksi on teennÀistÀ pÀteÀ tÀÀllÀ erÀiden, ettÀ mene hoitoon, tee sitÀ. Kun apua ei saa, niin sitÀ ei saa. EikÀ sitÀ ole olemassa. Jokainen on omillaan, ja jos oot yksin, niin sitten oot yksin, muutosta ei tuu.
đ€Š et vaan tajua.
Tanssin kynttilÀjalan kanssa tÀnÀ iltana.
MeidÀn lapsista olisi tullut ihania, mutta meillÀ kummallakin on yksi piirre, joka olisi kahdennettuna aika rankka risti. VÀlillÀ mietin, miten me pÀrjÀisimne sen kanssa keskenÀmme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen ettÀ olisit eronnut mutta en voi keltÀÀn enÀÀ udella enkÀ tiedÀ mistÀ saisin tietÀÀ. Ei ainakaan somesta selviÀ
MistÀ pÀÀttelet, ettÀ olisi eronnut?
TietyistÀ asioista. En kerro tÀnne
Mun on pakko sen verran kommentoida vielĂ€, ettĂ€ jos sĂ€ pystyt ottamaan hĂ€neen yhteyttĂ€, tee se. ĂlĂ€ mieti enÀÀ yhtÀÀn ja odota vaan ota yhteyttĂ€!
On tapahtunut sellaisia asioita ettÀ ainoa vaihtoehto o
Jos nainen ottaa mieheen yhteyttÀ (jos siis on mies) niin en usko, ettÀ huonosti voi kÀydÀ. Ja jos ei olekaan vapaa niin tuleepa asia selvitettyÀ!
Vierailija kirjoitti:
MeidÀn lapsista olisi tullut ihania, mutta meillÀ kummallakin on yksi piirre, joka olisi kahdennettuna aika rankka risti. VÀlillÀ mietin, miten me pÀrjÀisimne sen kanssa keskenÀmme.
Opettelemalla. KyllÀhÀn meistÀkin jÀrkeviÀ kasvoi. Asioita oppii, kÀyttÀytymismalleja, kasvatuksesta ja kokemuksella. EipÀ mitÀÀn kannata liikaa kelata.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ joulua ja muuta mukavaa elÀmÀÀsi, pidÀ huolta itsestÀsi.
Kenelle jÀtÀt hyvÀstit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin sun p*llua kuin kitaraađ
RÀmpyttÀjÀt Àlkööt vaivautuko.
Yksi mun petikumppani oli/on erittÀin taitava soittamaan kitaraa, ja oli myös todella hyvÀ sormettamaan ja nuolemaan :P
Varpaat nuoli myös ja taisi jalkoja hieroa, infona vaan hÀnelle joka ketjussa kauhisteli ettei hÀnen jalkoihin saa koskea kukaan! Haha.
Av-mammat ei kyllÀ varmaan edes kykene antautumaan nautinnolle, vaikuttavat usein sen verran jÀykiltÀ ja kestoÀkÀisiltÀ, vastahankaisilta ihmisiltÀ.
NiinpÀ niin ,mitÀ irstaampi ja kaiken ilmoille tuova mahdollisimman rivona.MitÀpÀ sitÀ mies muuta kaipaa.Siksi sitÀ vanhempana naisena viihtyy hyvin yksin.sivusta
Joku vei jo sut. Joku voimakastahtoinen ja vahva persoona. Joku kirjoitti kuinka olisi parempi sulle. Oon kuulemma liian outo sulle. Tarviit kuulemma tervepĂ€isen ihmisen. ĂlkÀÀ sitten jooko enÀÀ kiusatko mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en voi olla aloitteellinen, koska olen valuvikainen, enkÀ halua, ettÀ ahdistut minusta. EpÀilen, ettÀ koskaan minua edes ajattelet. Saatika koskaan pitÀisit minusta. Kai ymmÀrrÀt tÀmÀn?
NÀin on. Nyt yritÀ ladata joku Tinder ja anna palaa.
Ehdottelet jollekin valuvikaiselle mallia, jossa seuraa haetaan hyvĂ€ksikĂ€yttĂ€jiĂ€ kuhisevasta palvelusta đ€Šđ»
Ehdotan ihan mitÀ vain, ettÀ tuo ulisija lopettaisi. Kukaan ei ole valuvikainen. Jokainen on Jumalan kuva.
Outoa tekstiÀ uskovalta ihmiseltÀ puhua "ulisijasta". MeissÀ kaikissa on valuvikaa. Toisilla luonteessa, toisilla kehossa.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva jutella sun kanssas hetki perjantaina, vaikka olikin lyhyt hetki
đ
ĂlĂ€ viitsi nĂ€itĂ€. E