Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (4141)

Vierailija
2741/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhalla vaikket muuta haluaisikaan kuin katsoa liekkien lämmintä tanssia.

I can blow your horn -Liz

Vierailija
2742/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvelen että olisit eronnut mutta en voi keltään enää udella enkä tiedä mistä saisin tietää. Ei ainakaan somesta selviä 

Mistä päättelet, että olisi eronnut? 

Tietyistä asioista. En kerro tänne 

Mun on pakko sen verran kommentoida vielä, että jos sä pystyt ottamaan häneen yhteyttä, tee se. Ă„lä mieti enää yhtään ja odota vaan ota yhteyttä! 

On tapahtunut sellaisia asioita että ainoa vaihtoehto on että hän ottaa. Mutta ei siitä sen enempää. 

Vielä vastaam sulle,

Kyllä pystyt, ylitä itsesi. Oletkohan mies? Oon ihan varma, että uskallat ja pystyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa olla läsnä. 

Vierailija
2744/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa olla läsnä. 

Voi ei. Mene päivystykseen.

Vierailija
2745/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvelen että olisit eronnut mutta en voi keltään enää udella enkä tiedä mistä saisin tietää. Ei ainakaan somesta selviä 

Mistä päättelet, että olisi eronnut? 

Tietyistä asioista. En kerro tänne 

Mun on pakko sen verran kommentoida vielä, että jos sä pystyt ottamaan häneen yhteyttä, tee se. Ă„lä mieti enää yhtään ja odota vaan ota yhteyttä! 

On tapahtunut sellaisia asioita että ainoa vaihtoehto on että hän ottaa. Mutta ei siitä sen enempää.&n

Olen nainen. 

Vierailija
2746/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia jännityksen, pelon, epävarmuuden ja alemmuuden tunteet. Henkilön läheinen tuttavapiiri on suppea. Hän kaipaa lakkaamatta hyväksyntää ja kiintymystä ja on yliherkkä hylkäämiselle ja arvostelulle. Hän pyrkii välttämään tiettyjä toimintoja liioittelemalla jokapäiväisiin tilanteisiin liittyviä mahdollisia vaaroja tai uhkia.

Blääh, sun täytyy vielä vähän harjoitella lisää tuota sun profilointia. 

Vierailija
2747/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa kaivatulleni !

Vierailija
2748/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi olla aloitteellinen, koska olen valuvikainen, enkä halua, että ahdistut minusta. Epäilen, että koskaan minua edes ajattelet. Saatika koskaan pitäisit minusta. Kai ymmärrät tämän?

Näin on. Nyt yritä ladata joku Tinder ja anna palaa.

Ehdottelet jollekin valuvikaiselle mallia, jossa seuraa haetaan hyväksikäyttäjiä kuhisevasta palvelusta 🤦🏻

Vierailija
2749/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilylle pusut <3

Vierailija
2750/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kohtelulla mitä minä oon saanut osaksi. Vuosia. Niin on outoa penätä aloitteellisuutta minun suunnalta.

Vähän niinku poljet hyönteisen jalan alle, ja syytät sitä siitä että miksi et huutanut että älä astu päälle.

Vähän on erilaiset todellisuudet.

Ymmärräthän tämän?

Vierailija
2751/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi olla aloitteellinen, koska olen valuvikainen, enkä halua, että ahdistut minusta. Epäilen, että koskaan minua edes ajattelet. Saatika koskaan pitäisit minusta. Kai ymmärrät tämän?

Näin on. Nyt yritä ladata joku Tinder ja anna palaa.

Ehdottelet jollekin valuvikaiselle mallia, jossa seuraa haetaan hyväksikäyttäjiä kuhisevasta palvelusta 🤦🏻

Ehdotan ihan mitä vain, että tuo ulisija lopettaisi. Kukaan ei ole valuvikainen. Jokainen on Jumalan kuva.

Vierailija
2752/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän nyt, ja olihan se arvattavissa, että viljelin mielessäni ihannekuvaa henkilöstä. Koko tämän ajan ne kaikki hetket kun energiani valuivat kuvitelmiin tästä, olisin voinut kanavoida asioihin ja ehkä jopa löytänyt todellisen ihmisen, joka olisi oikeasti osannut arvostaa omistautumistani.

Olihan tämä selvää.

Kaiken kukkuraksi minulle pädettiin, minua moralisoitiin ja neuvottiin kovasti, henkilöt, jotka eivät todellisuudessa itse osanneet nähdä kuka oikeasti olen ja arvostaa minua.

Vierailija
2753/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Yötä Rakkaat 💕

Vierailija
2754/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kohtelulla mitä minä oon saanut osaksi. Vuosia. Niin on outoa penätä aloitteellisuutta minun suunnalta.

Vähän niinku poljet hyönteisen jalan alle, ja syytät sitä siitä että miksi et huutanut että älä astu päälle.

Ymmärräthän tämän?

Koeta nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni ja lopettaa se matelu.

Vierailija
2755/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanastii harmaantunut mies 🤍

Vierailija
2756/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina tykännyt pimeydestä. Nyt sekin ärsyttää. 

Vierailija
2757/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän tämän?

mitä minä tiedän millasta kohtelua olet saanut

Vierailija
2758/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia jännityksen, pelon, epävarmuuden ja alemmuuden tunteet. Henkilön läheinen tuttavapiiri on suppea. Hän kaipaa lakkaamatta hyväksyntää ja kiintymystä ja on yliherkkä hylkäämiselle ja arvostelulle. Hän pyrkii välttämään tiettyjä toimintoja liioittelemalla jokapäiväisiin tilanteisiin liittyviä mahdollisia vaaroja tai uhkia.

Menee sun diagnosointi metsään. Ota selvää ennen kuin levität väärää tietoa.

Vierailija
2759/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pitää ketjua omana terapiaketjunaan. Pitäiskö lukaista otsikko?

Vierailija
2760/4141 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän tämän?

Koeta nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni ja lopettaa se matelu.

En. Oon tehnyt kaiken mitä oon voinut. Ja mitään en oo tässä elämässä saanut. Mulla on oikeus valittaa edes täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan