Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen ettÀ olisit eronnut mutta en voi keltÀÀn enÀÀ udella enkÀ tiedÀ mistÀ saisin tietÀÀ. Ei ainakaan somesta selviÀ
MistÀ pÀÀttelet, ettÀ olisi eronnut?
TietyistÀ asioista. En kerro tÀnne
Mun on pakko sen verran kommentoida vielĂ€, ettĂ€ jos sĂ€ pystyt ottamaan hĂ€neen yhteyttĂ€, tee se. ĂlĂ€ mieti enÀÀ yhtÀÀn ja odota vaan ota yhteyttĂ€!
On tapahtunut sellaisia asioita ettÀ ainoa vaihtoehto on ettÀ hÀn ottaa. Mutta ei siitÀ sen enempÀÀ.
VielÀ vastaam sulle,
KyllÀ pystyt, ylitÀ itsesi. Oletkohan mies? Oon ihan varma, ettÀ uskallat ja pystyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa olla lÀsnÀ.
Voi ei. Mene pÀivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen ettÀ olisit eronnut mutta en voi keltÀÀn enÀÀ udella enkÀ tiedÀ mistÀ saisin tietÀÀ. Ei ainakaan somesta selviÀ
MistÀ pÀÀttelet, ettÀ olisi eronnut?
TietyistÀ asioista. En kerro tÀnne
Mun on pakko sen verran kommentoida vielĂ€, ettĂ€ jos sĂ€ pystyt ottamaan hĂ€neen yhteyttĂ€, tee se. ĂlĂ€ mieti enÀÀ yhtÀÀn ja odota vaan ota yhteyttĂ€!
On tapahtunut sellaisia asioita ettÀ ainoa vaihtoehto on ettÀ hÀn ottaa. Mutta ei siitÀ sen enempÀÀ.&n
Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
PersoonallisuushÀiriölle ovat ominaisia jÀnnityksen, pelon, epÀvarmuuden ja alemmuuden tunteet. Henkilön lÀheinen tuttavapiiri on suppea. HÀn kaipaa lakkaamatta hyvÀksyntÀÀ ja kiintymystÀ ja on yliherkkÀ hylkÀÀmiselle ja arvostelulle. HÀn pyrkii vÀlttÀmÀÀn tiettyjÀ toimintoja liioittelemalla jokapÀivÀisiin tilanteisiin liittyviÀ mahdollisia vaaroja tai uhkia.
BlÀÀh, sun tÀytyy vielÀ vÀhÀn harjoitella lisÀÀ tuota sun profilointia.
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en voi olla aloitteellinen, koska olen valuvikainen, enkÀ halua, ettÀ ahdistut minusta. EpÀilen, ettÀ koskaan minua edes ajattelet. Saatika koskaan pitÀisit minusta. Kai ymmÀrrÀt tÀmÀn?
NÀin on. Nyt yritÀ ladata joku Tinder ja anna palaa.
Ehdottelet jollekin valuvikaiselle mallia, jossa seuraa haetaan hyvĂ€ksikĂ€yttĂ€jiĂ€ kuhisevasta palvelusta đ€Šđ»
TÀllÀ kohtelulla mitÀ minÀ oon saanut osaksi. Vuosia. Niin on outoa penÀtÀ aloitteellisuutta minun suunnalta.
VÀhÀn niinku poljet hyönteisen jalan alle, ja syytÀt sitÀ siitÀ ettÀ miksi et huutanut ettÀ ÀlÀ astu pÀÀlle.
VÀhÀn on erilaiset todellisuudet.
YmmÀrrÀthÀn tÀmÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en voi olla aloitteellinen, koska olen valuvikainen, enkÀ halua, ettÀ ahdistut minusta. EpÀilen, ettÀ koskaan minua edes ajattelet. Saatika koskaan pitÀisit minusta. Kai ymmÀrrÀt tÀmÀn?
NÀin on. Nyt yritÀ ladata joku Tinder ja anna palaa.
Ehdottelet jollekin valuvikaiselle mallia, jossa seuraa haetaan hyvĂ€ksikĂ€yttĂ€jiĂ€ kuhisevasta palvelusta đ€Šđ»
Ehdotan ihan mitÀ vain, ettÀ tuo ulisija lopettaisi. Kukaan ei ole valuvikainen. Jokainen on Jumalan kuva.
YmmÀrrÀn nyt, ja olihan se arvattavissa, ettÀ viljelin mielessÀni ihannekuvaa henkilöstÀ. Koko tÀmÀn ajan ne kaikki hetket kun energiani valuivat kuvitelmiin tÀstÀ, olisin voinut kanavoida asioihin ja ehkÀ jopa löytÀnyt todellisen ihmisen, joka olisi oikeasti osannut arvostaa omistautumistani.
Olihan tÀmÀ selvÀÀ.
Kaiken kukkuraksi minulle pÀdettiin, minua moralisoitiin ja neuvottiin kovasti, henkilöt, jotka eivÀt todellisuudessa itse osanneet nÀhdÀ kuka oikeasti olen ja arvostaa minua.
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ kohtelulla mitÀ minÀ oon saanut osaksi. Vuosia. Niin on outoa penÀtÀ aloitteellisuutta minun suunnalta.
VÀhÀn niinku poljet hyönteisen jalan alle, ja syytÀt sitÀ siitÀ ettÀ miksi et huutanut ettÀ ÀlÀ astu pÀÀlle.
VÀhÀn on erilaiset todellisuudet.
YmmÀrrÀthÀn tÀmÀn?
Koeta nyt ottaa itseÀsi niskasta kiinni ja lopettaa se matelu.
Ihanastii harmaantunut mies đ€
Oon aina tykÀnnyt pimeydestÀ. Nyt sekin ÀrsyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ kohtelulla mitÀ minÀ oon saanut osaksi. Vuosia. Niin on outoa penÀtÀ aloitteellisuutta minun suunnalta.
VÀhÀn niinku poljet hyönteisen jalan alle, ja syytÀt sitÀ siitÀ ettÀ miksi et huutanut ettÀ ÀlÀ astu pÀÀlle.
VÀhÀn on erilaiset todellisuudet.
YmmÀrrÀthÀn tÀmÀn?
mitÀ minÀ tiedÀn millasta kohtelua olet saanut
Vierailija kirjoitti:
PersoonallisuushÀiriölle ovat ominaisia jÀnnityksen, pelon, epÀvarmuuden ja alemmuuden tunteet. Henkilön lÀheinen tuttavapiiri on suppea. HÀn kaipaa lakkaamatta hyvÀksyntÀÀ ja kiintymystÀ ja on yliherkkÀ hylkÀÀmiselle ja arvostelulle. HÀn pyrkii vÀlttÀmÀÀn tiettyjÀ toimintoja liioittelemalla jokapÀivÀisiin tilanteisiin liittyviÀ mahdollisia vaaroja tai uhkia.
Menee sun diagnosointi metsÀÀn. Ota selvÀÀ ennen kuin levitÀt vÀÀrÀÀ tietoa.
Joku pitÀÀ ketjua omana terapiaketjunaan. PitÀiskö lukaista otsikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ kohtelulla mitÀ minÀ oon saanut osaksi. Vuosia. Niin on outoa penÀtÀ aloitteellisuutta minun suunnalta.
VÀhÀn niinku poljet hyönteisen jalan alle, ja syytÀt sitÀ siitÀ ettÀ miksi et huutanut ettÀ ÀlÀ astu pÀÀlle.
VÀhÀn on erilaiset todellisuudet.
YmmÀrrÀthÀn tÀmÀn?
Koeta nyt ottaa itseÀsi niskasta kiinni ja lopettaa se matelu.
En. Oon tehnyt kaiken mitÀ oon voinut. Ja mitÀÀn en oo tÀssÀ elÀmÀssÀ saanut. Mulla on oikeus valittaa edes tÀÀllÀ.
I can blow your horn -Liz