Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4298)
Vierailija kirjoitti:
Halusin vain kertoa sinulle, tÀrkeimÀlle, rakkaimalle ettÀ ikÀvöin sinua valtavasti. Kaipaan lÀmpöiseen syliisi
Naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ kohtelulla mitÀ minÀ oon saanut osaksi. Vuosia. Niin on outoa penÀtÀ aloitteellisuutta minun suunnalta.
VÀhÀn niinku poljet hyönteisen jalan alle, ja syytÀt sitÀ siitÀ ettÀ miksi et huutanut ettÀ ÀlÀ astu pÀÀlle.
VÀhÀn on erilaiset todellisuudet.
YmmÀrrÀthÀn tÀmÀn?
mitÀ minÀ tiedÀn millasta kohtelua olet saanut
PitÀÀhÀn sun nyt tietÀÀ, ku elÀtte tÀtÀ kaipaus-realityÀ tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ kohtelulla mitÀ minÀ oon saanut osaksi. Vuosia. Niin on outoa penÀtÀ aloitteellisuutta minun suunnalta.
VÀhÀn niinku poljet hyönteisen jalan alle, ja syytÀt sitÀ siitÀ ettÀ miksi et huutanut ettÀ ÀlÀ astu pÀÀlle.
VÀhÀn on erilaiset todellisuudet.
YmmÀrrÀthÀn tÀmÀn?
mitÀ minÀ tiedÀn millasta kohtelua olet saanut
PitÀÀhÀn sun nyt tietÀÀ, ku elÀtte tÀtÀ kaipaus-realityÀ tÀÀllÀ.
Urpo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pitÀÀ ketjua omana terapiaketjunaan. PitÀiskö lukaista otsikko?
TÀytÀn kaikkea paskaa tÀnne. Niin kohta saadaan se E-ilmoittelija allekirjoittamaan kaikki ettÀ ei siltÀ!
Niin tÀrkeÀÀ teille nÀmÀ turhuuksien rivit!
đ€Š
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ joulu on tÀhÀn asteiden elÀmÀn ehdottomasti huonoin ja turhin.
VÀÀrÀ asenne. Laske omaa odotustasoasi. Itse olet itsellesi pettymyksen tunteen saanut aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisin hieroa sun jalkoja. Harjata hiukset. LĂ€mmittÀÀ juoman. SyleillĂ€. Suudella.đ§»
Ja pyyhkiÀ perseen? Vai mitÀ toi wc-paperirulla tuossa viestii?
Vierailija kirjoitti:
Milloin nÀet kaivattuasi seuraavan kerran?
En osaa luvata millon törmÀtÀÀn mutta samassa rakennuksessa kyllÀ ollaan on sekin
En. Oon tehnyt kaiken mitÀ oon voinut. Ja mitÀÀn en oo tÀssÀ elÀmÀssÀ saanut. Mulla on oikeus valittaa edes tÀÀllÀ.
Sulla mitÀÀn erityisoikeuksia ole, vaikka kieriskelet itsesÀÀlissÀ.Tuollaisia vinkujia kyllÀ riittÀÀ joka nurkalla.
Onkohan hÀnkin sit 187cm, kun minÀ olen korkkareissani 184cm ja hÀn on jonkin verran pidempi?
Minulle itselleni pituudella ei ole vÀliÀ, mutta olen kiinnittÀnyt huomiota, ettÀ vissiin jokainen minuun 2020-luvulla ihastunut mies on ollut 187cm? Ja edellinen ihastukseni oli myös 187cm. Niin toi on vissiin joku semmonen toistuva mitta sitten, oikeastaan ollut vuoden 2018 jÀlkeen.
VÀlillÀ mietin oletkohan totta, on jotenkin niin luontevaa olla sun kanssa vaikka olisikin elÀmÀssÀ murheita. Oot turvallinen ja mahdottoman ihana.
Saa nÀhdÀ mikÀ on huomenna vastaanotto.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tÀÀ juttu menossa vakavampaan suuntaan vai jÀÀmmeköhÀn kokeiluksi?
Ei tÀmÀ mulle ainakaan ole mikÀÀn kokeilu.
Vierailija kirjoitti:
MitĂ€ jos teen sulle kirjan? MitĂ€ toivot siihen? đ
eroottisia kuvia sinusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PersoonallisuushÀiriölle ovat ominaisia jÀnnityksen, pelon, epÀvarmuuden ja alemmuuden tunteet. Henkilön lÀheinen tuttavapiiri on suppea. HÀn kaipaa lakkaamatta hyvÀksyntÀÀ ja kiintymystÀ ja on yliherkkÀ hylkÀÀmiselle ja arvostelulle. HÀn pyrkii vÀlttÀmÀÀn tiettyjÀ toimintoja liioittelemalla jokapÀivÀisiin tilanteisiin liittyviÀ mahdollisia vaaroja tai uhkia.
Menee sun diagnosointi metsÀÀn. Ota selvÀÀ ennen kuin levitÀt vÀÀrÀÀ tietoa.
Kirjoitin itsestÀni kaivatulleni. IkÀÀnkuin savumerkki, ettÀ tÀÀllÀ ollaan.
Hyi! Mun jalkoihin ei kukaan muu koske kuin mÀ!
Onneksi mun muru ei ole mikÀÀn jalkahieroja.
Soittaisin sun p*llua kuin kitaraađ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PersoonallisuushÀiriölle ovat ominaisia jÀnnityksen, pelon, epÀvarmuuden ja alemmuuden tunteet. Henkilön lÀheinen tuttavapiiri on suppea. HÀn kaipaa lakkaamatta hyvÀksyntÀÀ ja kiintymystÀ ja on yliherkkÀ hylkÀÀmiselle ja arvostelulle. HÀn pyrkii vÀlttÀmÀÀn tiettyjÀ toimintoja liioittelemalla jokapÀivÀisiin tilanteisiin liittyviÀ mahdollisia vaaroja tai uhkia.
Menee sun diagnosointi metsÀÀn. Ota selvÀÀ ennen kuin levitÀt vÀÀrÀÀ tietoa.
Kirjoitin itsestÀni kaivatulleni. IkÀÀnkuin savumerkki, ettÀ tÀÀllÀ ollaan.
Dandere / Piposaru?
Luetun ymmÀrtÀminen, katso ketjun aihe.