Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku jossain vartomassa
sanoja tuhrittavaksi
En tiedÀ pitÀisikö sÀÀliÀ vai surra hÀntÀ vai suuttua hÀnelle. Raivostuttavaa kyllÀ.
Raivo ei ole ilmeisesti vuotanut vielÀ kuitenkaan suoraan virtaan minun luokseni. :D sivusta. Ei mene perille viesti niin kauan kun kierrellÀÀn jossain puskissa ja talon takana.
SĂ€ TOSIAAN HALUAT mun suuttuvan! đ€Ż Sitten meidĂ€n pitÀÀ nĂ€hdĂ€ oikeasti eikĂ€ sanailla tÀÀllĂ€. Viha on mulle se vahvimmin piiloutuva tunne, mutta uskon ettĂ€ kasvokkain onnistuisit. đ
No et kyllĂ€ kuulosta keneltĂ€kÀÀn, jota olen kaivannut đ he eivĂ€t osaa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hymyilen sinulle, kuten nyt yleensÀ ihmisille, se ei tarkoita ettÀ sinussa on vÀlttÀmÀttÀ yhtÀÀn mitÀÀn hyvÀÀ.
Niin. Voisit olla mieleni olkiukko, jos olet oikeasti noin mustavalkoinen ja sydÀmmetön, mutta en vaan usko sua.
SiinÀhÀn se kaikki ongelmasi onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllÀ tÀmÀn harhailun on loputtava.
Aiot ottaa yhteyttĂ€ kaivattuun? HyvĂ€ sinĂ€! đȘ
á”âż á”á”á¶Š
Se on sitten sun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typeryys muuten paistaa naamasta.
KyllÀ se typeryys ilmenee kÀytöksestÀ ja teoista, ei naamasta.
NiistÀkin kyllÀ. Ihmistuntemus on toki vaikea laji monille.
En usko ettÀ ihmistÀ voi tuntea tutustumatta.
Niin ei tietenkÀÀn kannata uskoa mihinkÀÀn mihin ei halua uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Samoin myös ja mukavaa alkuillan hÀmÀrÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hymyilen sinulle, kuten nyt yleensÀ ihmisille, se ei tarkoita ettÀ sinussa on vÀlttÀmÀttÀ yhtÀÀn mitÀÀn hyvÀÀ.
Niin. Voisit olla mieleni olkiukko, jos olet oikeasti noin mustavalkoinen ja sydÀmmetön, mutta en vaan usko sua.
Sivusta. ĂlĂ€ usko tuota. Se on vain hĂ€nen nĂ€kemyksensĂ€. KyllĂ€ sinussa on paljonkin hyvÀÀ. JĂ€tĂ€ kaikki muukerot, jotka eivĂ€t nĂ€e sitĂ€. Maailma on pullollaan ihmisiĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllÀ tÀmÀn harhailun on loputtava.
Aiot ottaa yhteyttĂ€ kaivattuun? HyvĂ€ sinĂ€! đȘ
á”âż á”á”á¶Š
Se on sitten sun ongelma.
Otan mielellÀÀn tilani. đ
Jos seuraan intuitiota niin kyllÀ asiat jotenkin jÀrjestyvÀt. Ilmeisesti vauvailu yksinÀÀn on luonnollisin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todistetusti suuri sydÀn.
Tuo joku muu. En tiedÀ sydÀmmeni kokoa.
Niin. Se olin minÀ.
Oon sun virtuaalikohdussa :D
Vierailija kirjoitti:
MeidÀn juttu olisi maailmanloppu Àidilleni. Ei siksi, etteikö sinua hyvÀksyisi, mutta tiedÀt kyllÀ.
Oletko sinÀ mammanpoika vai mammanryttö? Kannattaa itsenÀistyÀ.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeidÀn juttu olisi maailmanloppu Àidilleni. Ei siksi, etteikö sinua hyvÀksyisi, mutta tiedÀt kyllÀ.
Oletko sinÀ mammanpoika vai mammanryttö? Kannattaa itsenÀistyÀ.
Sivusta
Tuo ei multa. Otan etÀisyyttÀ kaikista ihmisistÀ, jotka ei ymmÀrrÀ.
Tiekkö ihan fingerporina enÀÀ sun liikeitÀ odottelen.
T opti pessi vai J-mies misti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta. ĂlĂ€ usko tuota. Se on vain hĂ€nen nĂ€kemyksensĂ€. KyllĂ€ sinussa on paljonkin hyvÀÀ. JĂ€tĂ€ kaikki muukerot, jotka eivĂ€t nĂ€e sitĂ€. Maailma on pullollaan ihmisiĂ€.
Ilmeisesti kukaan ei tajua lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kukaan ei tajua lukemaansa.
Sulle ei kelpaa edes mun kaipausviestit.
Tarvitset topparotsin. Eikö sinua pueta lÀmpimÀsti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku jossain vartomassa
sanoja tuhrittavaksi
En tiedÀ pitÀisikö sÀÀliÀ vai surra hÀntÀ vai suuttua hÀnelle. Raivostuttavaa kyllÀ.
Raivo ei ole ilmeisesti vuotanut vielÀ kuitenkaan suoraan virtaan minun luokseni. :D sivusta. Ei mene perille viesti niin kauan kun kierrellÀÀn jossain puskissa ja talon takana.
SĂ€ TOSIAAN HALUAT mun suuttuvan! đ€Ż Sitten meidĂ€n pitÀÀ nĂ€hdĂ€ oikeasti eikĂ€ sanailla tÀÀllĂ€. Viha on mulle se vahvimmin piiloutuva tunne, mutta uskon ettĂ€ kasvokkain onnistuisit. đ
No et kyllĂ€ kuulosta keneltĂ€kÀÀn, jota olen kaivannut đ he eivĂ€t osaa puhua.
Joo. Kaikkea sitĂ€ joskus omiikin. đđ
Tuo joku muu. En tiedÀ sydÀmmeni kokoa.