Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
sivusta tietÀjÀn yleisin kysymys on viime vuosina ollut: mitÀ sÀ minusta haluat? mitÀpÀ 1170 vastaisi tÀhÀn?
04B1 katalysaattori V8- moottorilla (ja tÀmÀ ei ole sitÀ mitÀ joku ehkÀ luulee)
Vierailija kirjoitti:
Myös minun kappaleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oot mulle se heikko kohta
tiedÀn.enkÀ mÀ ikinÀ kertonut sulle minusta, sinÀ et tunne minua tÀysin, en kertonut mitÀ mulle on tapahtunut. oon miettinyt ja miettinyt jos olisin kertonut olisko asiat menneet eri tavalla. olisitko ymmÀrtÀny mua eri tavoin olisitko tuntenut sitÀ mitÀ halusit - - -
en luottanut sinuun, hÀpesin, pelkÀsinja ehkÀ sÀ et tunne minua ehkÀ mÀ en tunne sinua, mÀ en suostunut kuuntelemaan tai nÀkemÀÀn sinua - -
en tiedÀ. muuta kuin et ei onnistunut
Onko mieheltÀ vai naiselta edellinen? Sivusta
Jokin ihmeellinen yhteys jÀi, vaikka sanottiin heipat. En edes haluaisi susta enÀÀ mitÀÀn, mutta joskus ihmettelen tÀtÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiedÀn.enkÀ mÀ ikinÀ kertonut sulle minusta, sinÀ et tunne minua tÀysin, en kertonut mitÀ mulle on tapahtunut. oon miettinyt ja miettinyt jos olisin kertonut olisko asiat menneet eri tavalla. olisitko ymmÀrtÀny mua eri tavoin olisitko tuntenut sitÀ mitÀ halusit - - -
en luottanut sinuun, hÀpesin, pelkÀsinja ehkÀ sÀ et tunne minua ehkÀ mÀ en tunne sinua, mÀ en suostunut kuuntelemaan tai nÀkemÀÀn sinua - -
en tiedÀ. muuta kuin et ei onnistunut
Olisin
Vierailija kirjoitti:
Yöpusu opelle.
Nupin pÀÀhÀn
Mutta nyt katselen taas taivaalle ja kysyn missÀ sÀ meet. Veit multa kaiken.
TÀstÀ tulikin mieleeni yksi lapsuuteni lempikappale, rakastin kyseisen artistin musiikkia.
HyvÀÀ yötÀ.
Asioita mitÀ rakastin ja rakastan sinussa:
- sinun kÀsiÀ ja miten tartuit minun kÀsiin
- sinun hÀmmentynyttÀ innostusta ja lÀsnÀoloa sillon alussa kun vielÀ osa sinusta uskoi ettÀ voit rakastaa
- sinun omituisia omia outoja sanoja ja sanontoja
- sinun hÀpeilemÀtöntÀ provosoivaa hierarkian ja systeemin vastaisuutta
- sinun rutiineja
- sinun yöllisiÀ halauksia
- sinun tuoksua
- sinun huulia
- sinun silmiÀ
- sinun hartioita ja rintalihaksia
- sinun ilmettÀ kun vÀlitÀt ja huolestut, kun kurtistat hyvin vÀhÀn kulmiasi ja silmissÀsi tummuu
- sinun rauhoittavia sanoja ja hymyÀsi
- sinun pieniÀ paniikkijarrutuksia
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tiedÀ. muuta kuin et ei onnistunutOnko mieheltÀ vai naiselta edellinen? Sivusta
Naiselta miehelle
Tuleeko mistÀÀn mitÀÀn?
Kuuleeko kaikki kaunis ketjuharhailujen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta tietÀjÀ, joka tietÀÀ ei lÀhde nyt mihinkÀÀn, koska juuri kotiutui velvotteista
Ei nyt eikĂ€ ens kesĂ€n keskiviikkona. đ
kuka nyt ens kesĂ€n keskiviikoista vielĂ€ tietÀÀ?? eiköhĂ€n eletĂ€ tĂ€tĂ€ hetkeĂ€ ensin. velvoitteita on viikonloppunakin. mutta huomisiltana pistĂ€ydyn velvoitteiden jĂ€lkeen henkikaartilaisen kanssa syömĂ€ssĂ€ RantavĂ€ylĂ€stĂ€ hieman lĂ€nteen tankin vieressĂ€ đ€
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀn susta todella. Paljon.
Molemminpuolista, rakastan sinua nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko mistÀÀn mitÀÀn?
Rakkaudesta tulee aina jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuleeko kaikki kaunis ketjuharhailujen takia?
Eikö se ole sanottu sata kertaa, ettÀ ÀlkÀÀ harhailko. Tunniste on tunniste.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko mistÀÀn mitÀÀn?
Tietenkin tulee. ĂlĂ€ harhaile
Onkohan kaipaamallani paljon ystÀviÀ? Mulla on jonkun verran, mut ei sellaisia kuin hÀn. Siksi ikÀvöin.