Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oot mulle se heikko kohta
tiedÀn.enkÀ mÀ ikinÀ kertonut sulle minusta, sinÀ et tunne minua tÀysin, en kertonut mitÀ mulle on tapahtunut. oon miettinyt ja miettinyt jos olisin kertonut olisko asiat menneet eri tavalla. olisitko ymmÀrtÀny mua eri tavoin olisitko tuntenut sitÀ mitÀ halusit - - -
en luottanut sinuun, hÀpesin, pelkÀsinja ehkÀ sÀ et tunne minua ehkÀ mÀ en tunne sinua, mÀ en suostunut kuuntelemaan tai nÀkemÀÀn sinua - -
en tiedÀ. muuta kuin et ei onnistunut
"minÀ kerron minusta"? * kerron itsestÀni. Itse on pronomini eli asemosana.
ViehÀttÀvimpiÀ piirteitÀ miehessÀ on Àlykkyys, kypsyys ja viisaus. Miksi teitÀ on niin vÀhÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta tietÀjÀ, joka tietÀÀ ei lÀhde nyt mihinkÀÀn, koska juuri kotiutui velvotteista
Ei nyt eikĂ€ ens kesĂ€n keskiviikkona. đ
kuka nyt ens kesĂ€n keskiviikoista vielĂ€ tietÀÀ?? eiköhĂ€n eletĂ€ tĂ€tĂ€ hetkeĂ€ ensin. velvoitteita on viikonloppunakin. mutta huomisiltana pistĂ€ydyn velvoitteiden jĂ€lkeen henkikaartilaisen kanssa syömĂ€ssĂ€ RantavĂ€ylĂ€stĂ€ hieman lĂ€nteen tankin vieressĂ€ đ€
Et kuulosta hÀneltÀ, johon viittasin 1170:lla.
Vierailija kirjoitti:
ViehÀttÀvimpiÀ piirteitÀ miehessÀ on Àlykkyys, kypsyys ja viisaus. Miksi teitÀ on niin vÀhÀn?
Sama naisissa. Ălykkyys ja kyky ajatella laatikon ulkopuolelta on plussaa.
n
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin samaa.
Vierailija kirjoitti:
Yöpusu opelle.
TÀÀllÀ yksi, jonka sijaiskoneessa oli nÀppis jumissa. MillÀ kirjaimella nimi alkaa?
Parhaimpia piirteitĂ€ miehessĂ€ on penis ja kehonrakentaja kroppa. Ja tietysti ulkomaalaisuus đđ€©đđ„
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama naisissa. Ălykkyys ja kyky ajatella laatikon ulkopuolelta on plussaa.
n
Lapsellisuus estÀÀ. TÀytyisi ottaa elÀmÀssÀ vastuuta ja ottaa asioita myös vakavasti. Yleinen kiinnostumattomuus estÀÀ kehittymistÀ. Sama kuin lapsilla koulussa, ei opi jos ei edes kiinnosta.
Hey mies, oletko kuullut kurkistusrintsikoista? Oletkohan joskus nĂ€hnyt sellaiset đ€©đ„łđ
Vierailija kirjoitti:
Parhaimpia piirteitĂ€ miehessĂ€ on penis ja kehonrakentaja kroppa. Ja tietysti ulkomaalaisuus đđ€©đđ„
Case in point.
MikÀ mua nÀissÀ keskustelupalstoissa ÀrsyttÀÀ on se, ettÀ tÀÀllÀ on tosi usein joku miesten ja naisten vÀlinen yleistys ja mollaus kÀynnissÀ. Ei jaksaisi edes lukea, toisaalta ei kukaan pakotakaan muuta kuin, et niitÀ viestejÀ on ketjussa vaikea ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian hyvÀÀ ollakseen totta.
Oot mulkku
Kiitos itkettÀmisestÀ.
Ei kannata aina vastata noin, sitten vasta itket kun se skitsoo sulle aggressiivisesti ettÀ mitÀ v i t t u a taas poraat siinÀ. Alistaa aina kun itket. TÀmÀ on paha tilanne ja saattaa tukahduttaa koko itkun ja ihmisen. TÀstÀ saattaa nousta raivoa jota tÀytyy hallita ettei tapa sitÀ toista.
Terve ihminen ei skitsoa, kun toinen itkee vaan ymmÀrtÀÀ, ettÀ nyt meni yli ja pyytÀÀ anteeksi. Jos toimii, kuten kuvasit, en aio olla sellaisen kanssa missÀÀn tekemisissÀ.
Jotkut itkee teatraalisesti, kun kynsi katkeaa
Se muuten sattuu aika paljon, jos kynsi katkeaa kovinkin syvÀÀn. En ole ikinÀ tajunnut tuon vÀhÀttelyÀ. Eri
ĂitĂ€-lĂ€ssytys naiselle jota rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin samaa.
Pohjimmiltaan liittyy maailmanjÀrjestykseen... Sivusta
MÀ tykkÀÀn kaipaamastani siksi, kun hÀn on ÀlykÀs, empaattinen ja tykkÀÀ mun seurasta. Sellasen seurassa on kiva ja helppo olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin samaa.
Pohjimmiltaan liittyy maailmanjÀrjestykseen... Sivusta
MitÀ tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
ĂitĂ€-lĂ€ssytys naiselle jota rakastan.
Anti kuulua