Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian hyvÀÀ ollakseen totta.
Oot mulkku
Kiitos itkettÀmisestÀ.
Ei kannata aina vastata noin, sitten vasta itket kun se skitsoo sulle aggressiivisesti ettÀ mitÀ v i t t u a taas poraat siinÀ. Alistaa aina kun itket. TÀmÀ on paha tilanne ja saattaa tukahduttaa koko itkun ja ihmisen. TÀstÀ saattaa nousta raivoa jota tÀytyy hallita ettei tapa sitÀ toista.
Terve ihminen ei skitsoa, kun toinen itkee vaan ymmÀrtÀÀ, ettÀ nyt meni yli ja pyytÀÀ anteeksi. Jos toimii, kuten kuvasit, en aio olla sellaisen kanssa missÀÀn tekemisissÀ.
Jotkut itkee teatraalisesti, kun kynsi katkeaa, toiset ei itke, vaikka kaikki ympÀrillÀ kuolisivat. Itku ei kerro tuskan mÀÀrÀstÀ mitÀÀn ja jatkuvasti ja itkeville se voi olla vain yksi arkiolemisen muoto. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EsitĂ€n kutsun. Se astuu voimaan heti. Kutsu suorastaan velvoittaa. đ„
Tunnisteet tai IRL, niin tapahtuu.
1170
Sivusta tietĂ€jĂ€ tietÀÀ mikĂ€ toi 11 on, mutta onko toi 70 ikĂ€ vai syntymĂ€vuosi đđ
EiköhĂ€n hĂ€n tiedĂ€ senkin. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten nykyÀÀn alhaalta karvaton.
Samma hÀr.
Kukapa ei. PitÀÀhÀn sitÀ siistinÀ itsensÀ pitÀÀ.
Siisti voi olla karvojenkin kanssa. Karvat myös ehkÀisevÀt tartuntoja. Kaikille ei sovi karvattomuus jos on herkkÀ iho ja tuuhea karvoitus. Eri
..siihen ihanan hymynkareen tuntumaan
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Se mikÀ minulle on liikaa toisessa ihmisessÀ on liiallinen ilkeys. Se on paha paha asia.
HÀtÀiset pÀÀtelmÀt eivÀt vie totuuteen. Huomasin sen taas Àsken, kun pelkomoodi iski pÀÀlle. Joku osaa hÀmmentÀÀ tahallaan herkkÀÀ mieltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartun narsistisilla lonkeroillasi sinuun. YlistĂ€n sinua sitten syyllistĂ€n, manipuloin ja kĂ€ytĂ€n hyvĂ€ksi kiltteyttĂ€. Et pÀÀse minusta eroon mitenkÀÀn.đ
đł
Ei multa. Olen vahvempi kuin mörköni. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa.
Ei multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1170
Sivusta tietĂ€jĂ€ tietÀÀ mikĂ€ toi 11 on, mutta onko toi 70 ikĂ€ vai syntymĂ€vuosi đđ
Mulle ei kyllÀ 1170 sano mitÀÀn, joten mwni varmaan huti. Harmi. Olisin todella tullut ja ÀkkiÀ. T. tunnistetta kysellyt A.
HyvÀÀ yötÀ, toivottavasti siellÀ kaikki hyvin. Luin uutisia ja mitÀ oli tapahtunut. Hali ja terveisiÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1170
sivusta tietĂ€jĂ€ tietÀÀ kyllĂ€ đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1170
Mulle ei kyllÀ 1170 sano mitÀÀn, joten mwni varmaan huti. Harmi. Olisin todella tullut ja ÀkkiÀ. T. tunnistetta kysellyt A.
Et ole hÀn, eikÀ hÀn edes lupaisi tulla ainakaan ÀkkiÀ.
sivusta tietÀjÀ, joka tietÀÀ ei lÀhde nyt mihinkÀÀn, koska juuri kotiutui velvotteista
Vierailija kirjoitti:
oot mulle se heikko kohta
tiedÀn.
enkÀ mÀ ikinÀ kertonut sulle minusta, sinÀ et tunne minua tÀysin, en kertonut mitÀ mulle on tapahtunut. oon miettinyt ja miettinyt jos olisin kertonut olisko asiat menneet eri tavalla. olisitko ymmÀrtÀny mua eri tavoin olisitko tuntenut sitÀ mitÀ halusit - - -
en luottanut sinuun, hÀpesin, pelkÀsin
ja ehkÀ sÀ et tunne minua ehkÀ mÀ en tunne sinua, mÀ en suostunut kuuntelemaan tai nÀkemÀÀn sinua - -
en tiedÀ. muuta kuin et ei onnistunut
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
IkÀvÀ. Kaipaan sinua kovasti. Olisitpa lÀhellÀ.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ, toivottavasti siellÀ kaikki hyvin. Luin uutisia ja mitÀ oli tapahtunut. Hali ja terveisiÀ
JÀtÀ mut rauhaan jo. -m
Vierailija kirjoitti:
sivusta tietÀjÀ, joka tietÀÀ ei lÀhde nyt mihinkÀÀn, koska juuri kotiutui velvotteista
Ei nyt eikĂ€ ens kesĂ€n keskiviikkona. đ
Tuo Keko Salata olisi myös liian skifiÀ mutta hyvÀllÀ tavalla. En usko ettÀ olisi yhtÀÀn liian vaikea ihminen. KieltÀmÀttÀ kiinnostava henkilö ja voisi olla aika tÀydellinen mies kun saisi loistaa tÀydessÀ potentiaalissansa.
Se mikÀ minulle on liikaa toisessa ihmisessÀ on liiallinen ilkeys. Se on paha paha asia.