Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian hyvää ollakseen totta.
Mikä?
Röllin keksimät tarinat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi yönä en nuku. Se on vissiin tarkoituskin.
Ensi yö vois olla meidän se yö. Se, jolloin ei nukuta. Se, jonka jälkeen ei ole unettomia öitä.
Öitä rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo trollaaja on aika tylsä. Luulee ilmeisesti että joku menee lankaan. Kannattaa vain ohittaa.
Kukaan tuskin kaipaa sun neuvojas täällä, juontaja.
Se oli huomio, jonka me muutkin teimme. Eri ja sivu
Siks just
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulkku
Kiitos itkettämisestä.
Olisit ollut mulle liian skifiä, en olisi luopunut sinusta ikinä ja surukin olisi yhdistänyt meitä. Ymmärsin sinua liian hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tärisen.
Vttu teitä tärisijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi yönä en nuku. Se on vissiin tarkoituskin.
Ensi yö vois olla meidän se yö. Se, jolloin ei nukuta. Se, jonka jälkeen ei ole unettomia öitä.
Olisikin niin. En jaksa enää kauan tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulkku
Kiitos itkettämisestä.
Ei kannata aina vastata noin, sitten vasta itket kun se skitsoo sulle aggressiivisesti että mitä v i t t u a taas poraat siinä. Alistaa aina kun itket. Tämä on paha tilanne ja saattaa tukahduttaa koko itkun ja ihmisen. Tästä saattaa nousta raivoa jota täytyy hallita ettei tapa sitä toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulkku
Kiitos itkettämisestä.
Anteeksi, luulin, että se liittyi yhteen toiseen juttuun. En ole kaipaamasi. Olen joku ihan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulkku
Kiitos itkettämisestä.
Ei kannata aina vastata noin, sitten vasta itket kun se skitsoo sulle aggressiivisesti että mitä v i t t u a taas poraat siinä. Alistaa aina kun itket. Tämä on paha tilanne ja saattaa tukahduttaa koko itkun ja ihmisen. Tästä saattaa nousta raivoa jota täytyy hallita ettei tapa sitä toista.
Terve ihminen ei skitsoa, kun toinen itkee vaan ymmärtää, että nyt meni yli ja pyytää anteeksi. Jos toimii, kuten kuvasit, en aio olla sellaisen kanssa missään tekemisissä.
Aina kun joku on liikaa jotakin hyvää, se sopii juuri minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulkku
Kiitos itkettämisestä.
Anteeksi, ei ollut sitten sinulle. Luulin, että liittyi yhteen toiseen älyttömään juttuun.
Hellästi hipaisemalla hyvän yön toivotus sinne kaivatulle miehelle x x .
Aha kommentit ei taas tule ja sitten tuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulkku
Kiitos itkettämisestä.
Terve ihminen ei skitsoa, kun toinen itkee vaan ymmärtää, että nyt meni yli ja pyytää anteeksi. Jos toimii, kuten kuvasit, en aio olla sellaisen kanssa missään tekemisissä.
Joo en puhunutkaan terveestä ihmisestä tässä. Olikin liian mielenkiintoinen persoona ja tuli sitten otettua selvää koko tyypistä. Ei kannata lähteä tähän leikkiin jos ei yhtään tunnu omalta.
Aina kun on liian paljon jotakin hyvää, se sopii minulle.
Joskus liian paljon pahaa on myös sopiva minulle.
Kuvitelma