Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian hyvÀÀ ollakseen totta.
MikÀ?
Röllin keksimÀt tarinat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi yönÀ en nuku. Se on vissiin tarkoituskin.
Ensi yö vois olla meidÀn se yö. Se, jolloin ei nukuta. Se, jonka jÀlkeen ei ole unettomia öitÀ.
ĂitĂ€ rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo trollaaja on aika tylsÀ. Luulee ilmeisesti ettÀ joku menee lankaan. Kannattaa vain ohittaa.
Kukaan tuskin kaipaa sun neuvojas tÀÀllÀ, juontaja.
Se oli huomio, jonka me muutkin teimme. Eri ja sivu
Siks just
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulkku
Kiitos itkettÀmisestÀ.
Olisit ollut mulle liian skifiÀ, en olisi luopunut sinusta ikinÀ ja surukin olisi yhdistÀnyt meitÀ. YmmÀrsin sinua liian hyvin.
Vierailija kirjoitti:
TĂ€risen.
Vttu teitÀ tÀrisijöitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi yönÀ en nuku. Se on vissiin tarkoituskin.
Ensi yö vois olla meidÀn se yö. Se, jolloin ei nukuta. Se, jonka jÀlkeen ei ole unettomia öitÀ.
Olisikin niin. En jaksa enÀÀ kauan tÀssÀ ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulkku
Kiitos itkettÀmisestÀ.
Ei kannata aina vastata noin, sitten vasta itket kun se skitsoo sulle aggressiivisesti ettÀ mitÀ v i t t u a taas poraat siinÀ. Alistaa aina kun itket. TÀmÀ on paha tilanne ja saattaa tukahduttaa koko itkun ja ihmisen. TÀstÀ saattaa nousta raivoa jota tÀytyy hallita ettei tapa sitÀ toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulkku
Kiitos itkettÀmisestÀ.
Anteeksi, luulin, ettÀ se liittyi yhteen toiseen juttuun. En ole kaipaamasi. Olen joku ihan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulkku
Kiitos itkettÀmisestÀ.
Ei kannata aina vastata noin, sitten vasta itket kun se skitsoo sulle aggressiivisesti ettÀ mitÀ v i t t u a taas poraat siinÀ. Alistaa aina kun itket. TÀmÀ on paha tilanne ja saattaa tukahduttaa koko itkun ja ihmisen. TÀstÀ saattaa nousta raivoa jota tÀytyy hallita ettei tapa sitÀ toista.
Terve ihminen ei skitsoa, kun toinen itkee vaan ymmÀrtÀÀ, ettÀ nyt meni yli ja pyytÀÀ anteeksi. Jos toimii, kuten kuvasit, en aio olla sellaisen kanssa missÀÀn tekemisissÀ.
Aina kun joku on liikaa jotakin hyvÀÀ, se sopii juuri minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulkku
Kiitos itkettÀmisestÀ.
Anteeksi, ei ollut sitten sinulle. Luulin, ettÀ liittyi yhteen toiseen ÀlyttömÀÀn juttuun.
HellÀsti hipaisemalla hyvÀn yön toivotus sinne kaivatulle miehelle x x .
Aha kommentit ei taas tule ja sitten tuleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot mulkku
Kiitos itkettÀmisestÀ.
Terve ihminen ei skitsoa, kun toinen itkee vaan ymmÀrtÀÀ, ettÀ nyt meni yli ja pyytÀÀ anteeksi. Jos toimii, kuten kuvasit, en aio olla sellaisen kanssa missÀÀn tekemisissÀ.
Joo en puhunutkaan terveestÀ ihmisestÀ tÀssÀ. Olikin liian mielenkiintoinen persoona ja tuli sitten otettua selvÀÀ koko tyypistÀ. Ei kannata lÀhteÀ tÀhÀn leikkiin jos ei yhtÀÀn tunnu omalta.
Aina kun on liian paljon jotakin hyvÀÀ, se sopii minulle.
Joskus liian paljon pahaa on myös sopiva minulle.
Kuvitelma