Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot lihonu
Entä sitten? Et ole halukas olemaan tekemisissä.
Naiselle
En ole lihonut. Ja näistä lollottimista ei saa yhtään pienempiä painon pudotuksella. Miehen vagus hermon toiminnalle tekee hyvää kosketella naisen rintoja.
Onneksi kukaan lähipiiristäni ei ole painoon keskittyvä, arvot eivät ole pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, mitä tunnet. Mitä tämä kaikki tarkoittaa.. voisitko kertoa minulle suoraan jos tunnet samoin. Anna jokin vihje. Voisiko meistä tulla enemmän.. kaipaan seuraasi. Kaipaatko sinä? -naiselle 🌹
Tämä olisi voinut olla minulta hänelle. Aika moni ilmeisesti samanlaisessa tilanteessa kaipaamansa suhteen.
Apua, punastun. Ihailijoita, voisiko olla. Ja olen vain nainen kengittä maailmassa.
Kaikki ihailevat lempeyttäsi ja rauhallisuuttasi. Sivusta
Ne ominaisuudet auttavat siinä mitä teen. Milloin tapaamme? Uskallatko halata minua syvästi..metsässä..
Vierailija kirjoitti:
En ole lihonut. Ja näistä lollottimista ei saa yhtään pienempiä painon pudotuksella. Miehen vagus hermon toiminnalle tekee hyvää kosketella naisen rintoja.
Ei kukaan luule ketään lihavaksi tai lihoneeksi minkään rintojen perusteella.
Ja kaikki miehet ei tykkää tisseistä sen kummemmin, mutta toki jos on kunnon tissit niin kannattaa olla sellasten miesten kanssa jotka osaavat arvostaa! Itse en kyllä oikeestaan edes olisi miehen kanssa, jonka fiilikset vartaloani kohtaan on rajoittuneet eli tykkäisi vain joistain asioista. Jotkut on ihan parhaita siinä kokonaisvaltaisessa tykkäämisessä, ja mies jonka kanssa nyt olen tykkää kaikesta! Myös vyötärön ja lantion kaaresta, ei pelkkä tissi-peppu-p*llu.
Toiset huomioi myös lantion ja vyötärön kaaren, sääret, varpaat, ja solisluitakin jotkut fiilistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ihmistä, joka välittäisi ja josta minä välittäisin.
Etkö välitä musta
Välitän kaivatustani, mutta en tiedä, välittääkö hän minusta.
Tarvitsen yhden tiedon, jotta voin elää järjellistä elämää. Se tieto on sinulla ja vain sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen yhden tiedon, jotta voin elää järjellistä elämää. Se tieto on sinulla ja vain sinulla.
Kysy vaan. Kerron sen tässä ja nyt. Palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko aamupaskasi kiinteä vai löysä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle sivusta huutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida täällä selvitä, kaipaatko tai oletko kaivannut nämä vuodet. Ainakaan tähän mennessä en ole varmuutta saanut.
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Samaten sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle sivusta huutelemaan.
Osuiko trollia omaan nilkkaan
Vierailija kirjoitti:
Siitä tiedosta riippuu, olenko pipi päästäni vai en.
Kyllä se näyttää siltä että olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ihmistä, joka välittäisi ja josta minä välittäisin.
Etkö välitä musta
Välitän kaivatustani, mutta en tiedä, välittääkö hän minusta.
Sulle on jo osoitettu ettei välitä
Mulle tuli muutama kilo 2024 kevään jälkeen, mutta lähti jokainen noista kolmesta kilosta aika nopeaa sen jälkeen kun tapasin hänet!
Ja ihan huomaamatta, en mitenkään tietoisesti pudottanut painoa.