Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot lihonu
EntÀ sitten? Et ole halukas olemaan tekemisissÀ.
Naiselle
En ole lihonut. Ja nÀistÀ lollottimista ei saa yhtÀÀn pienempiÀ painon pudotuksella. Miehen vagus hermon toiminnalle tekee hyvÀÀ kosketella naisen rintoja.
Onneksi kukaan lÀhipiiristÀni ei ole painoon keskittyvÀ, arvot eivÀt ole pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T, mitĂ€ tunnet. MitĂ€ tĂ€mĂ€ kaikki tarkoittaa.. voisitko kertoa minulle suoraan jos tunnet samoin. Anna jokin vihje. Voisiko meistĂ€ tulla enemmĂ€n.. kaipaan seuraasi. Kaipaatko sinĂ€? -naiselle đč
TÀmÀ olisi voinut olla minulta hÀnelle. Aika moni ilmeisesti samanlaisessa tilanteessa kaipaamansa suhteen.
Apua, punastun. Ihailijoita, voisiko olla. Ja olen vain nainen kengittÀ maailmassa.
Kaikki ihailevat lempeyttÀsi ja rauhallisuuttasi. Sivusta
Ne ominaisuudet auttavat siinÀ mitÀ teen. Milloin tapaamme? Uskallatko halata minua syvÀsti..metsÀssÀ..
Vierailija kirjoitti:
En ole lihonut. Ja nÀistÀ lollottimista ei saa yhtÀÀn pienempiÀ painon pudotuksella. Miehen vagus hermon toiminnalle tekee hyvÀÀ kosketella naisen rintoja.
Ei kukaan luule ketÀÀn lihavaksi tai lihoneeksi minkÀÀn rintojen perusteella.
Ja kaikki miehet ei tykkÀÀ tisseistÀ sen kummemmin, mutta toki jos on kunnon tissit niin kannattaa olla sellasten miesten kanssa jotka osaavat arvostaa! Itse en kyllÀ oikeestaan edes olisi miehen kanssa, jonka fiilikset vartaloani kohtaan on rajoittuneet eli tykkÀisi vain joistain asioista. Jotkut on ihan parhaita siinÀ kokonaisvaltaisessa tykkÀÀmisessÀ, ja mies jonka kanssa nyt olen tykkÀÀ kaikesta! Myös vyötÀrön ja lantion kaaresta, ei pelkkÀ tissi-peppu-p*llu.
Toiset huomioi myös lantion ja vyötÀrön kaaren, sÀÀret, varpaat, ja solisluitakin jotkut fiilistelee.
Kaunis ja Ă€lykĂ€s nainen.đđđ„°
Laitoit vielÀ vÀhÀn meikkiÀkin ettÀ saa oikein miehet ihailla
Leppoisaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ihmistÀ, joka vÀlittÀisi ja josta minÀ vÀlittÀisin.
Etkö vÀlitÀ musta
VÀlitÀn kaivatustani, mutta en tiedÀ, vÀlittÀÀkö hÀn minusta.
Tarvitsen yhden tiedon, jotta voin elÀÀ jÀrjellistÀ elÀmÀÀ. Se tieto on sinulla ja vain sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen yhden tiedon, jotta voin elÀÀ jÀrjellistÀ elÀmÀÀ. Se tieto on sinulla ja vain sinulla.
Kysy vaan. Kerron sen tÀssÀ ja nyt. Palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko aamupaskasi kiinteÀ vai löysÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle sivusta huutelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tÀÀllÀ selvitÀ, kaipaatko tai oletko kaivannut nÀmÀ vuodet. Ainakaan tÀhÀn mennessÀ en ole varmuutta saanut.
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Samaten sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle sivusta huutelemaan.
Osuiko trollia omaan nilkkaan
Vierailija kirjoitti:
SiitÀ tiedosta riippuu, olenko pipi pÀÀstÀni vai en.
KyllÀ se nÀyttÀÀ siltÀ ettÀ olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ihmistÀ, joka vÀlittÀisi ja josta minÀ vÀlittÀisin.
Etkö vÀlitÀ musta
VÀlitÀn kaivatustani, mutta en tiedÀ, vÀlittÀÀkö hÀn minusta.
Sulle on jo osoitettu ettei vÀlitÀ
Mulle tuli muutama kilo 2024 kevÀÀn jÀlkeen, mutta lÀhti jokainen noista kolmesta kilosta aika nopeaa sen jÀlkeen kun tapasin hÀnet!
Ja ihan huomaamatta, en mitenkÀÀn tietoisesti pudottanut painoa.