Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta nainen josta muutkin miehet on kiinnostuneita
Hyvin sanottu. Monesti naiset valheellisesti olettavat ettÀ suuri mÀÀrÀ kiinnostuneita miehiÀ on se parempi vaihtoehto heille. Kannattaa sanoa naisille tÀmÀ asia vakavasti.
Naisille, osoittakaa kiinnostuksenne rohkeasti ettei mene hyvÀt tsÀÀnssit ohi.
KyllÀ se niin on ettÀ kiinnostunut mies toimii eikÀ vikise siitÀ jos naisella on muitakin kiinnostuneita miehiÀ jonossa.
Miten saan sinuun yhteyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin kuin "tykkÀÀn susta, kun oot riittÀvÀn epÀviehÀttÀvÀ"?
Vaan et sinÀ ymmÀrrÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu. Monesti naiset valheellisesti olettavat ettÀ suuri mÀÀrÀ kiinnostuneita miehiÀ on se parempi vaihtoehto heille. Kannattaa sanoa naisille tÀmÀ asia vakavasti.
Naisille, osoittakaa kiinnostuksenne rohkeasti ettei mene hyvÀt tsÀÀnssit ohi.
Se virheellinen oletus on projisointia. Naisille se on usein jostain syystÀ plussaa jos miehellÀ on paljon vientiÀ. Mutta useimmille miehille se on iso miinus jos naisen ympÀrillÀ pörrÀÀ jatkuvasti miehiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan et sinÀ ymmÀrrÀ
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan et sinÀ ymmÀrrÀ
YmmÀrrÀtkö sinÀ millaisen pyhÀinhÀvÀistyksen sinÀ mies aina aiheutat, kun astut esiin kauhistuttavan pikkupilisi kanssa. Saati ymmÀrrÀtkö, millaista myötistÀ aiheutat oksettavuutesi kanssa
Vierailija kirjoitti:
Fb, ig?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samoin jo pitkÀÀn, kun se ei viime kerralla onnistunut. TÀtÀ kautta ei voi antaa tunnisteita tms. Olen kyllÀ kirjautunut WA:lle, jos sieltÀ kautta. Tai sitten on vain odotettava seuraavaa kertaa, silloin viimeistÀÀn.
Kiitos tuntematon. Hehe. Onkohan yhdellĂ€ kaivatulla suonikas kĂ€si? đđź
Vierailija kirjoitti:
Kun myönnĂ€t, ettĂ€ pidĂ€t musta edelleen ja sitten aukaistaan salainen piilokĂ€ytĂ€vĂ€ mun luo đ
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
Sinnekin samaa valoa pÀivÀÀn.
Nyt voisi taas kokeilla hiihtÀmistÀ, kun selvisi aamuisista jÀÀteistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun myönnĂ€t, ettĂ€ pidĂ€t musta edelleen ja sitten aukaistaan salainen piilokĂ€ytĂ€vĂ€ mun luo đ
MyönnÀn auliisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulit kaveriehdotuksiini
MissÀ? Insta, face..?
Seksitreffit. Com
mp siitÀ?
Vierailija kirjoitti:
Kun intohimo tarttuu, sÀ tunnet sen sun luissa.
PelkÀÀn, ettÀ joitain oireita on tullut jo ilmasta kÀsin.
SÀikÀytin yhden muhun ihastuneen miehen tÀssÀ joku aika sitten. Jouduin kÀymÀÀn illalla ovellaan tÀrkeÀn asian vuoksi ja avasi sen pieruverkkareissaan. Takelteli sanoissaan ja niin lopulta minÀkin, kun hÀn ei osannut olla normaalisti. Ja nythÀn on riski,ettÀ alkaa kuvitella omiaan.
TÀmÀ tuohon yhteen ettei naisella saisi olla kiinnostuneita. Jopa mulla on vaikken ole mikÀÀn ihanuus. Toivottavasti kukaan ei oikeasti ajattele noin ettei saa olla muita kiinnostuneita. ElÀmÀ on omituista joten voi olla tottakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan et sinÀ ymmÀrrÀ
YmmÀrrÀtkö sinÀ millaisen pyhÀinhÀvÀistyksen sinÀ mies aina aiheutat, kun astut esiin kauhistuttavan pikkupilisi kanssa. Saati ymmÀrrÀtkö, millaista myötistÀ aiheutat oksettavuutesi kanssa
Ăh
Voiko miehet edelleen kiinnostua nuoresta naisesta, joka vÀhÀn rupsahtanut? Ei siis kiinnosta miehet enÀÀ, mutta pohdin.
Ihan sama, onneksi en kiinnostu miehistÀ ja en suurimmaksi osaksi naisistakaan. Tosi specifi. Ja nyt ymmÀrrÀnkin, ettÀ kauneudessa on kyse itseni miellyttÀmisestÀ. Haluan itse pitÀÀ siitÀ mitÀ nÀen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko miehet edelleen kiinnostua nuoresta naisesta, joka vÀhÀn rupsahtanut? Ei siis kiinnosta miehet enÀÀ, mutta pohdin.
Jos ei ole shokkivÀrejÀ, lÀvÀreitÀ, tatskoja ja ylipainoa haitaksi asti, niin kyllÀ varmaan.