Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttaisi.
Samoilla fiiliksillÀ mennÀÀn.
Ei yhtÀÀn totaalisen vÀsynyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta nainen josta muutkin miehet on kiinnostuneita
Hyvin sanottu. Monesti naiset valheellisesti olettavat ettÀ suuri mÀÀrÀ kiinnostuneita miehiÀ on se parempi vaihtoehto heille. Kannattaa sanoa naisille tÀmÀ asia vakavasti.
Naisille, osoittakaa kiinnostuksenne rohkeasti ettei mene hyvÀt tsÀÀnssit ohi.
Se virheellinen oletus on projisointia. Naisille se on usein jostain syystÀ plussaa jos miehellÀ on paljon vientiÀ. Mutta useimmille miehille se on iso miinus jos naisen ympÀrillÀ pörrÀÀ jatkuvasti miehiÀ.
Eikö tuo oo aika luonnollista. Naisethan oppii aika nopeasti elÀmÀssÀ sen ettÀ sitÀ on tietyllÀ tavalla aina se lihan pala leijonien hÀkissÀ. Tai ainakin pitÀisi oppia, vaikka siis tykkÀisikin elÀintarhasta. ElÀmÀnsÀ saisi hetkessÀ aivan kÀsittÀmÀttömÀÀn kaaokseen miesten avulla, niin luulen ettÀ yhtÀÀn pidemmÀlle ajattelevalla naisella on aina jatkuva tarve hillitÀ ja kontrolloida sitÀ liikaa kiinnostusta. Siis jos ei draama kiinnosta muutenkaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu. Monesti naiset valheellisesti olettavat ettÀ suuri mÀÀrÀ kiinnostuneita miehiÀ on se parempi vaihtoehto heille. Kannattaa sanoa naisille tÀmÀ asia vakavasti.
Höpö höpö! MiehillÀ nousee liian usein keltainen neste pÀÀhÀn huomiosta.
Sappineste ?
Joillakin sappineste. Ovat sen verran ilottomia ja happamia.
Vierailija kirjoitti:
Miten saan sinuun yhteyden?
Viesti puhelimeen, paperinen kirje, puhelinsoitto, lappu pyyhkijÀn sulan alle, kyltti tienposkeen, kukkapuska oven taakse, savumerkit... mitÀ nÀitÀ nyt on. Maalaa vaikka spraymaalilla sydÀn lumeen mun ikkunan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun myönnĂ€t, ettĂ€ pidĂ€t musta edelleen ja sitten aukaistaan salainen piilokĂ€ytĂ€vĂ€ mun luo đ
Rakas kaivattuni tietÀÀ kyllÀ ettÀ tÀssÀ asiassa lippua antautumisen merkiksi ei multa oo tulossa koska <3 sivusta
Vierailija kirjoitti:
Voiko miehet edelleen kiinnostua nuoresta naisesta, joka vÀhÀn rupsahtanut? Ei siis kiinnosta miehet enÀÀ, mutta pohdin.
Tuskin jos et itsekÀÀn ole itseesi tyytyvÀinen. Ei minua ainakaan kiinnosta ihmiset jotka vain valittavat jostain rypyistÀÀn. Toki olen nainen ettÀ en tiedÀ mikÀ miehiÀ kiinnostaa mutta ihmettelen jos joku jaksaa kuunnella valitusta rupsahtamisesta 24/7
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fb, ig?
Fb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun myönnĂ€t, ettĂ€ pidĂ€t musta edelleen ja sitten aukaistaan salainen piilokĂ€ytĂ€vĂ€ mun luo đ
Rakas kaivattuni tietÀÀ kyllÀ ettÀ tÀssÀ asiassa lippua antautumisen merkiksi ei multa oo tulossa koska <3 sivusta
Kaipaus ja tunteet on sitten lopetettava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! MiehillÀ nousee liian usein keltainen neste pÀÀhÀn huomiosta.
Sappineste ?
Joillakin sappineste. Ovat sen verran ilottomia ja happamia.
MÀ jaksan hymyillÀ ja nauraa. Toisinaan liikaakin.
Oon tÀssÀ uneksinut miten oisin sussa kiinni
Vierailija kirjoitti:
Huomenta baby
Moi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti puhelimeen, paperinen kirje, puhelinsoitto, lappu pyyhkijÀn sulan alle, kyltti tienposkeen, kukkapuska oven taakse, savumerkit... mitÀ nÀitÀ nyt on. Maalaa vaikka spraymaalilla sydÀn lumeen mun ikkunan alle.
Spaymaalilla sydĂ€n auton konepeltiin đ
Vierailija kirjoitti:
Oon tÀssÀ uneksinut miten oisin sussa kiinni
ĂlĂ€ unta nĂ€e vaan tule ja ole. đ
Kollega, pyllytrikoot pukisi sinua hyvin!
Kultakutri salilla reippailemassa đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, lappu pyyhkijÀn sulan alle olisi se vaihtoehto, mutta naakka voisi napata sen tai joutuisi vÀÀriin kÀsiin. Savumerkit voisi taas hÀlyttÀÀ paikallisen pelastuslaitoksen valmiustilaan. TÀytyy löytyÀ muita tapoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ sydÀn. Olisin just niin pimee et kÀvisin tekee ton. EnkÀ kertos koskaan sitÀ hÀnelle ettÀ se olin minÀ
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri salilla reippailemassa đ
TÀnÀÀn?