Laiton äsken kaksi ruislimppua uuniin. Tekosyysi mikset leivo tänään ruisleipää?
Tuoretta ruisleipää ei oikein saa ellei itse tee.
Kommentit (22)
Saan leipää ilmaiseksi ja syön sitä todella vähän.
Tekosyysi sille miksi tuuttaat aina tekosyysi miksi sitä ja tekosyysi miksi tätä palstalle on?
Töiden jälkeen vielä leipoa? Älä viitsi.
Ei o tääl kontulaas kerrostaloos orsia johka laittaa kuivumahan. Pitääs itte orrekki laittaa eikä eheri enää illaaks notta.
Pitäisi saada juurta jostain. Elämäni ainoan kerran tein ruisleipää itse 35 vuotta sitten kun olin talouskoulussa ja sain sieltä varmaan 10 vuotta vanhaa juurta. Oil kyllä hyvää.
Jaahas. Anoppikin löytyi palstalle.
Loppui uunin käyttö sähköhintojen nosteluun. Toimittaa astiakaapin virkaa.
Ruis on epäterveellistä, sua varmaan pierettää rukiin syönnin jälkeen.
En voi syödä ruisleipää. Keliakia.
Tehnyt kerran ja se riitti. Ei sovi mun vatsalle. Kaupasta ostetaan kun teini tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Tehnyt kerran ja se riitti. Ei sovi mun vatsalle. Kaupasta ostetaan kun teini tykkää.
On muuten helppoa ja halpaa tehdä. Tosin pieru ja ripuli tulee vaivaksi. Teräsvatsoille sopii hyvin.
Ei oo mitään tekosyitä. En saa syödä sitä. Enkä tykkää koko leivästä. Yök. Enkä edes osaa, ei oo mitään aineksiakaan. Ostan mieluummin ite leipäni.
Vierailija kirjoitti:
En voi syödä ruisleipää. Keliakia.
Eihän aloittaja syömisestä kysynyt, vaan leipomisesta.
Tekosyyni on, että olen alieni kaukaa Orionin tähdistön takaa, tullut tiedustelemaan mahtavan keisarikuntamme lähettämänä, onko tämä planeettanne valloituksen arvoinen ja huomannut ruisleivän häiritsevän bioetnistäkalvoani, jonka avulla voin esiintyä maan asukkaana.
Oikea syy on, että ei kiinnosta.