Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Kaksi vanhusta keskusteli:
Nainen: nÀin sellaista unta ettÀ olin lidlissÀ.
Mies: minÀ nÀin sellaista unta ettÀ harrastin seksiÀ kahden naisen kanssa.
Nainen: olinko minÀ toinen heistÀ?
Mies: nooh, et. SinÀhÀn olit lidlissÀ
PÀivÀ meni mukavan vaisusti. Ajelin laajahkon kirppiskierroksen ja tein pari pikku löytöÀ. Hiljaisia, katettuja siltoja en sentÀÀn kohdannut mutta paluusuunnassa pysÀhdyin syömÀÀn maistuvaa riisicurrybroileria. Riisi oli juuri sellaista kiinteÀÀ, kasassa pysyvÀÀ ja broilerikin suli suussa. Hotkimatta, rauhassa. Kaipaan museoissa kÀyntiÀ. SyystÀ jostakin olen jÀttÀnyt nuo kesÀaikaan. Onhan se mukavaa pois lÀhtiessÀ vielÀ istahtaa terassikahville ja katsella ympÀristöÀ. On siinÀ sitten hoidettua nurmea, punatiiliseinÀÀ, vanhaa vesilaitosta, tai mitÀ nyt sitten onkaan. On minulla ikÀvÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon niin kateellinen kaikille, jotka saa pitÀÀ kaipaamani elÀmÀssÀÀn. Erityisesti sille, kuka saa jakaa arjen, kuka saa hÀneltÀ suukkoja ja haleja ja lÀheisyyttÀ, kuka saa kÀpertyÀ iltaisin hÀnen syliinsÀ ja unohtua sinne. MÀkin haluisin niin kovasti.
MinÀ en ole kateellinen. Olen onnellinen toisten onnesta (jos sitÀ on), enkÀ myöskÀÀn koe, ettÀ olen tarpeeksi samanlainen, ettÀ minua voisi verrata/kilpailla noihin ihmisiin. Niin paljon eroavaisuuksia. Koko suhteen dynamiikka aivan eri. Nn
Voi olla molempia, sekÀ kateellinen ettÀ onnellinen toisen onnesta. En minÀkÀÀn pystyisi kilpailemaan, parempi jos sais asian pidettyÀ poissa mielestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ..
TÀn kerran annan sulle tykkÀyksen, mut saisit pusutella irl!!
Kiva kiva..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon niin kateellinen kaikille, jotka saa pitÀÀ kaipaamani elÀmÀssÀÀn. Erityisesti sille, kuka saa jakaa arjen, kuka saa hÀneltÀ suukkoja ja haleja ja lÀheisyyttÀ, kuka saa kÀpertyÀ iltaisin hÀnen syliinsÀ ja unohtua sinne. MÀkin haluisin niin kovasti.
MinÀ en ole kateellinen. Olen onnellinen toisten onnesta (jos sitÀ on), enkÀ myöskÀÀn koe, ettÀ olen tarpeeksi samanlainen, ettÀ minua voisi verrata/kilpailla noihin ihmisiin. Niin paljon eroavaisuuksia. Koko suhteen dynamiikka aivan eri. Nn
Voi olla molempia, sekÀ kateellinen ettÀ onnellinen toisen onnesta. En minÀkÀÀn pystyisi kilpailemaan, parempi jos sais asian pidettyÀ poissa mielestÀ.
Joo, ei ollut tarkoitus moralisoida tai muuta, ei se haittaa, vaikka noinkin on, mutta haluaisin vain, ettÀ kaivattuni tietÀisi tÀmÀn.
Kolmen vuoden haaveilu alkaa riittÀÀ, kun toinen ei kertakaikkiaan pysty puhumaan. En jaksa enÀÀ pelkkiÀ vihjailuja ja kevyttÀ hauskanpitoa ilman todellista vÀlittÀmistÀ. Kiitos tÀstÀ, on aika jatkaa matkaa.
Kaksi vanhusta keskusteli:
Mies: nÀin sellaista unta ettÀ olin lidlissÀ.
Nainen: minÀ nÀin sellaista unta ettÀ harrastin seksiÀ kahden miehen kanssa.
Mies: olinko minÀ toinen heistÀ?
Nainen: nooh, et. SinÀhÀn olit lidlissÀ
đ€« paitsi ettei se ollut unta.
Ollaankohan me joskus (lĂ€hiakoina) iho iholla. Ois ihana tuntea sut ihan lĂ€hellĂ€. đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin kaunis.
Samat terveiset hÀnelle ja ennen kaikkea on ihana. Lumoava kokonaisuus.
Okei, kiva kiitos. Vaikka ei minua kyllĂ€ ole kukaan koskaan kauniiksi sanonut. đł
Terveiset Turahdusten esikartanon emÀnnÀlle.
Vierailija kirjoitti:
Kolmen vuoden haaveilu alkaa riittÀÀ, kun toinen ei kertakaikkiaan pysty puhumaan. En jaksa enÀÀ pelkkiÀ vihjailuja ja kevyttÀ hauskanpitoa ilman todellista vÀlittÀmistÀ. Kiitos tÀstÀ, on aika jatkaa matkaa.
MÀ oon haaveillut kaipaamastani iÀisyyden. MÀ luulen, etten pystyisi irrottautumaan hÀnestÀ, vaikka hÀn poistuisi jostain syystÀ kokonaan mun elÀmÀstÀni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhoja voi olla monenlaisia jos ei tiedÀ asioita. HÀnkin voi olla tÀysin yksin.
SivusTa
MÀ toivon silti, ettei olisi. RiittÀÀ ja on liikaakin, kun toinen meistÀ on.
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Jos uskallat ja osaat tulla tĂ€nne niin pÀÀset taivaalliseen syliin. Ihan sama kuka olet đ
Aina kun tulee fiilis, ettÀ tÀÀ on molemminpuolista, seuraavalla kerralla tulee mÀrkÀ rÀtti naamaan. Onneks ei tarvi tulla sinne muutamaan pÀivÀÀn.
Nainen on kaikista luoduista epÀvakain.
Vierailija kirjoitti:
HellĂ€ halaus ihanalle naapuritalon naiselle đ€
HellÀ suudelma sulle solisluun kuoppaan
T:Naapuritalon nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jessus miten sairas ihminen, pelottava jopa. JOS JOKU ON VARATTU, NIIN HĂN ON VARATTU. Varattu, koska aivan itse sitĂ€ haluaa olla! KUNNIOITA! Sulla pakkomielteisellĂ€ ei ole mitÀÀn sijaa olla edes kateellinen, koska sĂ€ et, tajuatko, kuulu mitenkÀÀn koko asiaan, et mitenkÀÀn heidĂ€n parisuhteeseen, et mihinkÀÀn! Mene hoitoon!!!
MenehÀn itse. Sivusta
Kiitos, TV: Maija 65đ