Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
24241/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SĂ€nki ei tunnu hyvĂ€lle iholla. 

Joo, alkaa iho punottamaan. Mut mua kiihottaa kyllĂ€. UlkonĂ€kö ja se tunne. Kaivatulle sopii tosi kivasti. 😘

Kiitos, TV: Maija 65😁

Vierailija
24242/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaksi vanhusta keskusteli: 

Nainen: nÀin sellaista unta ettÀ olin lidlissÀ.

Mies: minÀ nÀin sellaista unta ettÀ harrastin seksiÀ kahden naisen kanssa.

Nainen: olinko minÀ toinen heistÀ?

Mies: nooh, et. SinÀhÀn olit lidlissÀ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24243/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PĂ€ivĂ€ meni mukavan vaisusti. Ajelin laajahkon kirppiskierroksen ja tein pari pikku löytöÀ. Hiljaisia, katettuja siltoja en sentÀÀn kohdannut mutta paluusuunnassa pysĂ€hdyin syömÀÀn maistuvaa riisicurrybroileria. Riisi oli juuri sellaista kiinteÀÀ, kasassa pysyvÀÀ ja broilerikin suli suussa. Hotkimatta, rauhassa. Kaipaan museoissa kĂ€yntiĂ€. SyystĂ€ jostakin olen jĂ€ttĂ€nyt nuo kesĂ€aikaan. Onhan se mukavaa pois lĂ€htiessĂ€ vielĂ€ istahtaa terassikahville ja katsella ympĂ€ristöÀ. On siinĂ€ sitten hoidettua nurmea, punatiiliseinÀÀ, vanhaa vesilaitosta, tai mitĂ€ nyt sitten onkaan. On minulla ikĂ€vĂ€kin. 

Vierailija
24244/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ oon niin kateellinen kaikille, jotka saa pitÀÀ kaipaamani elÀmÀssÀÀn. Erityisesti sille, kuka saa jakaa arjen, kuka saa hÀneltÀ suukkoja ja haleja ja lÀheisyyttÀ, kuka saa kÀpertyÀ iltaisin hÀnen syliinsÀ ja unohtua sinne. MÀkin haluisin niin kovasti.

MinÀ en ole kateellinen. Olen onnellinen toisten onnesta (jos sitÀ on), enkÀ myöskÀÀn koe, ettÀ olen tarpeeksi samanlainen, ettÀ minua voisi verrata/kilpailla noihin ihmisiin. Niin paljon eroavaisuuksia. Koko suhteen dynamiikka aivan eri. Nn

Voi olla molempia, sekÀ kateellinen ettÀ onnellinen toisen onnesta. En minÀkÀÀn pystyisi kilpailemaan, parempi jos sais asian pidettyÀ poissa mielestÀ.

Vierailija
24245/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😘..

TÀn kerran annan sulle tykkÀyksen, mut saisit pusutella irl!!

Kiva kiva..

Vierailija
24246/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ oon niin kateellinen kaikille, jotka saa pitÀÀ kaipaamani elÀmÀssÀÀn. Erityisesti sille, kuka saa jakaa arjen, kuka saa hÀneltÀ suukkoja ja haleja ja lÀheisyyttÀ, kuka saa kÀpertyÀ iltaisin hÀnen syliinsÀ ja unohtua sinne. MÀkin haluisin niin kovasti.

MinÀ en ole kateellinen. Olen onnellinen toisten onnesta (jos sitÀ on), enkÀ myöskÀÀn koe, ettÀ olen tarpeeksi samanlainen, ettÀ minua voisi verrata/kilpailla noihin ihmisiin. Niin paljon eroavaisuuksia. Koko suhteen dynamiikka aivan eri. Nn

Voi olla molempia, sekÀ kateellinen ettÀ onnellinen toisen onnesta. En minÀkÀÀn pystyisi kilpailemaan, parempi jos sais asian pidettyÀ poissa mielestÀ.

Joo, ei ollut tarkoitus moralisoida tai muuta, ei se haittaa, vaikka noinkin on, mutta haluaisin vain, ettÀ kaivattuni tietÀisi tÀmÀn.

Vierailija
24247/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kolmen vuoden haaveilu alkaa riittÀÀ, kun toinen ei kertakaikkiaan pysty puhumaan. En jaksa enÀÀ pelkkiĂ€ vihjailuja ja kevyttĂ€ hauskanpitoa ilman todellista vĂ€littĂ€mistĂ€. Kiitos tĂ€stĂ€, on aika jatkaa matkaa. 

Vierailija
24248/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaksi vanhusta keskusteli: 

Mies: nÀin sellaista unta ettÀ olin lidlissÀ.

Nainen: minÀ nÀin sellaista unta ettÀ harrastin seksiÀ kahden miehen kanssa.

Mies: olinko minÀ toinen heistÀ?

Nainen: nooh, et. SinÀhÀn olit lidlissÀ

đŸ€« paitsi ettei se ollut unta. 

Vierailija
24249/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ollaankohan me joskus (lĂ€hiakoina) iho iholla. Ois ihana tuntea sut ihan lĂ€hellĂ€. 🧡

Vierailija
24250/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin kaunis.

Samat terveiset hÀnelle ja ennen kaikkea on ihana. Lumoava kokonaisuus.

Okei, kiva kiitos. Vaikka ei minua kyllĂ€ ole kukaan koskaan kauniiksi sanonut. 😳

Vierailija
24251/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Terveiset Turahdusten esikartanon emÀnnÀlle.

Vierailija
24252/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen vuoden haaveilu alkaa riittÀÀ, kun toinen ei kertakaikkiaan pysty puhumaan. En jaksa enÀÀ pelkkiĂ€ vihjailuja ja kevyttĂ€ hauskanpitoa ilman todellista vĂ€littĂ€mistĂ€. Kiitos tĂ€stĂ€, on aika jatkaa matkaa. 

MĂ€ oon haaveillut kaipaamastani iĂ€isyyden. MĂ€ luulen, etten pystyisi irrottautumaan hĂ€nestĂ€, vaikka hĂ€n poistuisi jostain syystĂ€ kokonaan mun elĂ€mĂ€stĂ€ni. 

Vierailija
24253/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhoja voi olla monenlaisia jos ei tiedÀ asioita. HÀnkin voi olla tÀysin yksin.

SivusTa

MÀ toivon silti, ettei olisi. RiittÀÀ ja on liikaakin, kun toinen meistÀ on.

Vierailija
24254/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa kaivatulleni !

Vierailija
24255/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos uskallat ja osaat tulla tĂ€nne niin pÀÀset taivaalliseen syliin. Ihan sama kuka olet 💚

Vierailija
24256/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aina kun tulee fiilis, ettÀ tÀÀ on molemminpuolista, seuraavalla kerralla tulee mÀrkÀ rÀtti naamaan. Onneks ei tarvi tulla sinne muutamaan pÀivÀÀn.

Vierailija
24257/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nainen on kaikista luoduista epÀvakain.

Vierailija
24258/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HellĂ€ halaus ihanalle naapuritalon naiselle đŸ€—

HellÀ suudelma sulle solisluun kuoppaan

T:Naapuritalon nainen

Vierailija
24259/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihana T. 

Vierailija
24260/28822 |
24.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jessus miten sairas ihminen, pelottava jopa. JOS JOKU ON VARATTU, NIIN HÄN ON VARATTU. Varattu, koska aivan itse sitĂ€ haluaa olla! KUNNIOITA! Sulla pakkomielteisellĂ€ ei ole mitÀÀn sijaa olla edes kateellinen, koska sĂ€ et, tajuatko, kuulu mitenkÀÀn koko asiaan, et mitenkÀÀn heidĂ€n parisuhteeseen, et mihinkÀÀn! Mene hoitoon!!!

MenehÀn itse. Sivusta

Ketju on lukittu.