Olavi Uusivirta, tuet imuroinut?
Pitääkö paikkansa että Uusivirta on miljonääri jolle kelpasi silti koronatuet?
Sitä pahempaa loisimista
Kommentit (20)
Juu. mutta hänen piti auttaa myös äitiään sillä sadallatonnilla, koska äidillä oli joku vaikea reuma tai trauma. Sitten se imutteli runkkutanssijaa.
Tukien imuroinnista ei ole mitään näyttöä vaikka olisi samoissa bileissä viihtynytkin. On ne saattaneet mennä ihan elämiseenkin muuten vaan.
Tyypillisinkoronatuen avustussumma on Taiken johtajan Paula Tuovisen mukaan ollut 4000 euora, mutta ainakin yli 20 kulttuurialan henkilöä sai Helsingin Sanomien selvityksen mukaan yli 10000 euron edestä avustuksia. Listalta löytyy suurituloisia eturivin artisteja, kuten muun muassa Olavi Uusivirta, Ville Galle, Michael Monroe sekä Lenni-Kalle Taipale.
Olavi Uusivirta sai tukea kaikkiaan 25000 euroa. Vuosina 2020 ja 2021 Uusivirran yhteenlasketut verotettavat tulot olivat yli 300000 euroa.
Michael Monroelle tukea myönnettiin Taiken puolesta 22000 euroa. Kesällä 60 vuotta täyttänyt artisti ansaitsi kahden vuoden aikana karvan verran alle 200000 euroa. Vastaavasti Lenni-Kalle Taipale sai hätätukea 22000 euroa miltei 440000 euron tuloilla.
Vastenmielinen tapaus. Ääni on kuin siirappista ripulia kaadettaisiin korvaan.
Pitäisi alkaa perimään tukia TAKAISIN. Kirjoitan Purra lle.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisinkoronatuen avustussumma on Taiken johtajan Paula Tuovisen mukaan ollut 4000 euora, mutta ainakin yli 20 kulttuurialan henkilöä sai Helsingin Sanomien selvityksen mukaan yli 10000 euron edestä avustuksia. Listalta löytyy suurituloisia eturivin artisteja, kuten muun muassa Olavi Uusivirta, Ville Galle, Michael Monroe sekä Lenni-Kalle Taipale.
Olavi Uusivirta sai tukea kaikkiaan 25000 euroa. Vuosina 2020 ja 2021 Uusivirran yhteenlasketut verotettavat tulot olivat yli 300000 euroa.
Michael Monroelle tukea myönnettiin Taiken puolesta 22000 euroa. Kesällä 60 vuotta täyttänyt artisti ansaitsi kahden vuoden aikana karvan verran alle 200000 euroa. Vastaavasti Lenni-Kalle Taipale sai hätätukea 22000 euroa miltei 440000 euron tuloilla.
Täh, miten LKT:llä voi olla tommoset tulot? Sehän rimputtaa vaan pianoa.
Kaikki nää "taiteilijat" on loisia.
Kannattaa miettiä hakuaako noiden keikoille tai ostaa levyä. Kun on oikeitakin köyhiä
Miksi suomalaisilta leikataan tukia, vaikka yrityksille jaettiin rahaa huonoina aikoina? Nyt olisi suomalaisten vastavuoroisesti saada tukia kun on huonot ajat.
*Yrityksille maksettiin miljardi euroa koronatukea vuonna 2021*
Demarihallitus jakoi rahaa rikkaille koronatukien muodossa, hyväosaiset ja hyvätuloiset taas sai ylimääräiset lapsilisät ja jotain kevennystä sähkölaskuihin.
Mitäs pienituloiset ja köyhät sai? EI MITÄÄN.
Nyt demarit oppositiossa valehtelee että orpon hallituksen vika kun suomi on taantumassa ja yritykset irtisanoo, eikö demarit muista sitä että he itse veivät suomen taantumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh, miten LKT:llä voi olla tommoset tulot? Sehän rimputtaa vaan pianoa.
Verkostot, verkostot, verkostot!
Niin se on että köyhistä säästetään ensin.
Aki Palsamäki sai kans tukea :D Minä pienituloinen duunari taas en saannut muuta kuin haukut ja uhkailut Marinin hallitukselta. Siksi persut.
Tempaisi kerralla 10 työttömän vuosien tulot taskuunsa. Kunnon tukipummi.
Siis näille rikkaille kun jaettiin tukia niin mistä ne rahat otettiin? Onko orpon hallitus nyt se kuka nämä maksaa kun taas marinin hallitus pääsi jakamaan rahat rikkaille?
Vierailija kirjoitti:
Aki Palsamäki sai kans tukea :D Minä pienituloinen duunari taas en saannut muuta kuin haukut ja uhkailut Marinin hallitukselta. Siksi persut.
Minä Duunarina sain Koronatukena potkut. Ihan reilua minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat on tukensa ansainneet. Sinä et. Koska olet pummi ja kuluerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ottanut koronarokotetta? Meillä potkuja sai ne jotka ei ottanu turhaa koronarokotetta. Muistetaan kuitenkin mikä hallitus meillä ajoi koronatoimia ja jakoi rahaa silloin, niitä puolueita en eläessäni enää IKINÄ äänestä joka oli silloin hallituksessa. Olen duunari ja ytk jäsen.
Onhan niitä muitakin. Toppinen, Vartiainen jne.