Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vapauteni ei sovi kaikkien ajatuksiin.
Mutta onneksi olen vapaa niistäkin.
Onnea hellät halaukset ja pusut.
Koko ajan joku yrittää rajoittaa minua.
Pyrin eteenpäin.
Olisi vain kiva tehdä toinen todella onnelliseksi. ):
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ikäarviosi heitti?
Vuodella.
Älä välitä minusta. Keskity kaikkeen muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suuri salaisuus.
Taitaa olla ihan ikiomasi.
Kyllä se on meillä. Ja sekös sua v*tuttaa, kun et sitä tiedä.
Aika vähän kyllä syö jonkun randomin hourailut. Tavallaan niin kuin ei yhtään.
Tee toinen onnelliseksi olemalla hänelle onnea.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ikäarviosi heitti?
En tiedä vieläkään totuutta, mutta noin 10v jos tämä on totta.
Narsistin mielestä hali on kylmä kun sen on vaatinut väkisin.
Viimeistään nyt ei pitäisi olla epäselvyyttä, että kaipaan. Kirjoittaisitpa sinäkin joskus niin, että minä tietäisin saman sinusta.
Ei ulkoisesti. En arvioinut tätä ikää ulkoisesti. Ja riippuu mistä ihmise
Vierailija kirjoitti:
Olisi vain kiva tehdä toinen todella onnelliseksi. ):
Eikö hän ole sitä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Haluun tietää kaiken.
Jatka sitä lyhyeksi jäänyttä yhteydenpidon yritystä niin saat kuulla. Laita viestiä irl. Niin helppoa se on
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään nyt ei pitäisi olla epäselvyyttä, että kaipaan. Kirjoittaisitpa sinäkin joskus niin, että minä tietäisin saman sinusta.
No kyllähän tästä tietää jo moni. 👏
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Jep.
Työ väsyttää mutta onneksi voi välillä nukkua.