Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Olisipa meillä kaivatun kanssa yhteinen salaisuus.
Mikään tässä ei ole todiste yhtään mistään paitsi siitä että olen harhainen pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suuri salaisuus.
Taitaa olla ihan ikiomasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtaaminen oli salaisuus..
Jonka tietää moni.
No joo, ehkä Repa, Maippi, Otto ja Kartsa. Mut muuten salainen.
Hellä hipaisu poskellesi
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suuri salaisuus.
Kyllä se helmikuussa taas naamoista näkee. Ei se oikeasti ole salaisuus. Luulette vain.
Miksi helmikuussa?
Tosiasia on se, että mitään ei koskaan tapahtunut eikä tapahdu. Näillä mennään. Asia käsitelty.
Tiedoksi ulkopuolisille. Tässä ei ole mitään nähtävää
Hellä luonne on, se on se juttu. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suuri salaisuus.
Kyllä se helmikuussa taas naamoista näkee. Ei se oikeasti ole salaisuus. Luulette vain.
Miksi helmikuussa?
No enhän minä teidän salaisuutta voi tänne paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suuri salaisuus.
Kyllä se helmikuussa taas naamoista näkee. Ei se oikeasti ole salaisuus. Luulette vain.
Miksi helmikuussa?
No enhän minä teidän salaisuutta voi tänne paljastaa.
Ymmärrettiin se salaisuus, mutta helmikuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suuri salaisuus.
Taitaa olla ihan ikiomasi.
Kyllä se on meillä. Ja sekös sua v*tuttaa, kun et sitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Hellä luonne on, se on se juttu. :)
Olen paljon hellempi irl kun jossain foorumilla
Mun puuttuva palanen taidat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on suuri salaisuus.
Kyllä se helmikuussa taas naamoista näkee. Ei se oikeasti ole salaisuus. Luulette vain.
🤦
Hyvää Yötä Rakkaat 💕
Vierailija kirjoitti:
Mun puuttuva palanen taidat olla.
Kuka? Kenen?
Älä väsytä itseäsi roikkumalla muissa ihmisissä.
Onnea on olla vapaa kaikista ihmisistä.
Onnea on kevyt sydän ja askel.
Voihan minä täällä huudella eikä mitään koskaan tapahdu, ei se kerro kenestäkään mitään.