Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
22741/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan minä täällä huudella eikä mitään koskaan tapahdu, ei se kerro kenestäkään mitään.

Vierailija
22742/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa meillä kaivatun kanssa yhteinen salaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22743/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään tässä ei ole todiste yhtään mistään paitsi siitä että olen harhainen pösilö.

Vierailija
22744/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on suuri salaisuus.

Taitaa olla ihan ikiomasi.

Vierailija
22745/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtaaminen oli salaisuus..

Jonka tietää moni.

No joo, ehkä Repa, Maippi, Otto ja Kartsa. Mut muuten salainen.

Vierailija
22746/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä hipaisu poskellesi

Nuku hyvin

 

 

 

 

 

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22747/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on suuri salaisuus.

Kyllä se helmikuussa taas naamoista näkee. Ei se oikeasti ole salaisuus. Luulette vain.

Miksi helmikuussa?

Vierailija
22748/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on se, että mitään ei koskaan tapahtunut eikä tapahdu. Näillä mennään. Asia käsitelty.

 

Tiedoksi ulkopuolisille. Tässä ei ole mitään nähtävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22749/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä luonne on, se on se juttu. :)

Vierailija
22750/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on suuri salaisuus.

Kyllä se helmikuussa taas naamoista näkee. Ei se oikeasti ole salaisuus. Luulette vain.

Miksi helmikuussa?

No enhän minä teidän salaisuutta voi tänne paljastaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22751/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on suuri salaisuus.

Kyllä se helmikuussa taas naamoista näkee. Ei se oikeasti ole salaisuus. Luulette vain.

Miksi helmikuussa?

No enhän minä teidän salaisuutta voi tänne paljastaa. 

Ymmärrettiin se salaisuus, mutta helmikuu?

Vierailija
22752/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on suuri salaisuus.

Taitaa olla ihan ikiomasi.

Kyllä se on meillä. Ja sekös sua v*tuttaa, kun et sitä tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22753/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellä luonne on, se on se juttu. :)

 

Olen paljon hellempi irl kun jossain foorumilla

Vierailija
22754/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puuttuva palanen taidat olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22755/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on suuri salaisuus.

Kyllä se helmikuussa taas naamoista näkee. Ei se oikeasti ole salaisuus. Luulette vain.

🤦

Vierailija
22756/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Yötä Rakkaat 💕

Vierailija
22757/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puuttuva palanen taidat olla. 

Kuka? Kenen?

Vierailija
22758/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä väsytä itseäsi roikkumalla muissa ihmisissä.

Vierailija
22759/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea on olla vapaa kaikista ihmisistä.

Vierailija
22760/28822 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea on kevyt sydän ja askel.

Ketju on lukittu.