Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (21663)

Vierailija
21501/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan lĂ€htenyt tĂ€llaisiin trendeihin kuten karvattomuus. Aivan naurettavaa paskaa. Ja helvetin rumaa kun aikuiselta on ajeltu genitaalit. Kananperse. 

Joo, joo. Nunna, sun mielipide on selvÀ sanomattakin.

MikÀ susta teki katkeran nunnittelijan? Onko sun mielipide se ainoa oikea?

Vierailija
21502/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀnÀÀn taas huomasin miten paljon sinua rakastan...vielÀkin.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21503/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ huomaan tuon joka pÀivÀ.

Vierailija
21504/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona ;)

Onko reitti selvÀ?

PitĂ€isiköhĂ€n laittaa siihen painikkeeseen vielĂ€ joku rohkaiseva pikku merkki đŸ€”

Vierailija
21505/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinÀ huomaan tuon joka pÀivÀ.

Me nÀimme tÀnÀÀn niin tunne konkretisoitui.

Vierailija
21506/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan lĂ€htenyt tĂ€llaisiin trendeihin kuten karvattomuus. Aivan naurettavaa paskaa. Ja helvetin rumaa kun aikuiselta on ajeltu genitaalit. Kananperse. 

Okei, lopetan nyt kun ei se ole edes nyt nillittÀmÀssÀ joka viestiin negaa. Aloitan sit taas jos se alkaa nillittÀÀ taas nÀnnikarvoineen joka asiasta.

Vierailija
21507/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HĂ€peĂ€t mua. 

Tuskin sentÀÀn. Mutta jos haluat tietÀÀ hÀpeÀÀkö hÀn sua, niin se on helppo huomata ihan vaan sellaisista merkeistÀ kuin: haluaako hÀn nÀhdÀ vain kÀmpillÀ, eli ei julkisilla paikoilla ja haluaako hÀn nÀhdÀ vain iltamyöhÀÀn/öisin eli ei pÀivÀllÀ

Jos ette voi kÀvellÀ pÀivÀnvalossa ulkona tai viettÀÀ aikaa muualla kuin kÀmpillÀ, niin hÀpeÀÀ ja kannattaa etsiÀ mieluummin seuralainen joka ei hÀpeÀ sua :D

Mua ei haittaa yllÀmainittu tilanne. Itseasiassa... sivusta

Vierailija
21508/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HĂ€peĂ€t mua. 

Tuskin sentÀÀn. Mutta jos haluat tietÀÀ hÀpeÀÀkö hÀn sua, niin se on helppo huomata ihan vaan sellaisista merkeistÀ kuin: haluaako hÀn nÀhdÀ vain kÀmpillÀ, eli ei julkisilla paikoilla ja haluaako hÀn nÀhdÀ vain iltamyöhÀÀn/öisin eli ei pÀivÀllÀ

Jos ette voi kÀvellÀ pÀivÀnvalossa ulkona tai viettÀÀ aikaa muualla kuin kÀmpillÀ, niin hÀpeÀÀ ja kannattaa etsiÀ mieluummin seuralainen joka ei hÀpeÀ sua :D

No jos haluaa vain panna pimeĂ€ssĂ€/kĂ€mpillĂ€ ja that's it niin mikĂ€s siinĂ€. Voi se silti vĂ€hĂ€n vibeĂ€ syödĂ€, jos tajuaa toisen hĂ€peĂ€vĂ€n sinua! En itse ainakaan halua kokea noin, vaikka kyse olisikin "vain" seksistĂ€. 

Vierailija
21509/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mukavaa iltaa kaivatulleni !

Vierailija
21510/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HĂ€peĂ€t mua. 

No jos haluaa vain panna pimeÀssÀ/kÀmpillÀ ja that's it niin mikÀs siinÀ. Voi se silti vÀhÀn vibeÀ syödÀ, jos tajuaa toisen hÀpeÀvÀn sinua! En itse ainakaan halua kokea noin,

MinÀ ymmÀrrÀn ne syyt tÀysin, joten minua se ei haittaa. Itsekin varmaan hÀpeÀisin, jos olisin hÀn.

Vierailija
21511/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, lopetan nyt kun ei se ole edes nyt nillittÀmÀssÀ joka viestiin negaa. Aloitan sit taas jos se alkaa nillittÀÀ taas nÀnnikarvoineen joka asiasta.

EipĂ€ suakaan voi positiivisuudesta syyttÀÀ. Joku patoutunut katkeruus joka nĂ€in sulla purkautuu. Koita selvittÀÀ se, ihan oman mielenterveytesi takia.  Ja en jaksa aloittaa jankutusta tĂ€stĂ€, kiitos.

Vierailija
21512/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
21513/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naurahdin ajatukselle ettÀ tulisit joku pÀivÀ yhtÀkkiÀ tuohon ulko-oven taakse muka kahville, asunto olis ihan hirveÀssÀ kunnossa enkÀ edes tunnistais sua. Halut kuolis varmaan aika nopeasti?

Vierailija
21514/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa iltaa kaivatulleni !

Samoin sinnekin.

Vierailija
21515/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PÀÀtÀ sÀrkee eikÀ sÀrkylÀÀkkeestÀkÀÀn ole kunnolla apua. Luultavasti auttaisi, jos saisi painaa pÀÀnsÀ hÀnen rintojensa vÀliin.

Vierailija
21516/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh 😁 Nuorena asuin opiskelija asunnoissa, kĂ€velin parkkikselta kotiovelle pĂ€in, miesnaapuri, alkoi laulamaan tĂ€tĂ€ mulle parvekkeelta kovaan ÀÀneen, koko tienoo raikui. Sai kyllĂ€ hyvĂ€lle tuulelle đŸ€Ł Miksei aikuiset ole niin rohkeita.

Vierailija
21517/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naapurit huomaa ja pitÀÀ mua taas hulluna. Voi **

Vierailija
21518/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin ajatukselle ettÀ tulisit joku pÀivÀ yhtÀkkiÀ tuohon ulko-oven taakse muka kahville, asunto olis ihan hirveÀssÀ kunnossa enkÀ edes tunnistais sua. Halut kuolis varmaan aika nopeasti?

VĂ€hĂ€t vĂ€litĂ€n, millainen siivo kellĂ€kin on. Pahempaa, jos toinen ei edes tunnistaisi. 

Vierailija
21519/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon vĂ€hĂ€ juttutuulella. Haluisin oikeesti vaihtaa ajatuksia. 

Vierailija
21520/21663 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HylkÀÀmisen pelko. 

ErÀÀlle sanoisin: en tule sinua ikinĂ€ hylkÀÀmÀÀn.. PĂ€invastoin haluaisin olla paljon enemmĂ€n kuin nyt, olla tuki, turva ja olkapÀÀ. 

Olisi ihanaa joskus olla vaan olkaa vasten.

Niin olisikin, mutta vain kaivatun olkaa vasten. 🧡

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn yhdeksÀn neljÀ