Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21663)
TÀnÀÀn taas huomasin miten paljon sinua rakastan...vielÀkin.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ huomaan tuon joka pÀivÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona ;)
Onko reitti selvÀ?
PitĂ€isiköhĂ€n laittaa siihen painikkeeseen vielĂ€ joku rohkaiseva pikku merkki đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ huomaan tuon joka pÀivÀ.
Me nÀimme tÀnÀÀn niin tunne konkretisoitui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lÀhtenyt tÀllaisiin trendeihin kuten karvattomuus. Aivan naurettavaa paskaa. Ja helvetin rumaa kun aikuiselta on ajeltu genitaalit. Kananperse.
Joo, joo. Nunna, sun mielipide on selvÀ sanomattakin.
MikÀ susta teki katkeran nunnittelijan? Onko sun mielipide se ainoa oikea?
Okei, lopetan nyt kun ei se ole edes nyt nillittÀmÀssÀ joka viestiin negaa. Aloitan sit taas jos se alkaa nillittÀÀ taas nÀnnikarvoineen joka asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀpeÀt mua.
Tuskin sentÀÀn. Mutta jos haluat tietÀÀ hÀpeÀÀkö hÀn sua, niin se on helppo huomata ihan vaan sellaisista merkeistÀ kuin: haluaako hÀn nÀhdÀ vain kÀmpillÀ, eli ei julkisilla paikoilla ja haluaako hÀn nÀhdÀ vain iltamyöhÀÀn/öisin eli ei pÀivÀllÀ
Jos ette voi kÀvellÀ pÀivÀnvalossa ulkona tai viettÀÀ aikaa muualla kuin kÀmpillÀ, niin hÀpeÀÀ ja kannattaa etsiÀ mieluummin seuralainen joka ei hÀpeÀ sua :D
Mua ei haittaa yllÀmainittu tilanne. Itseasiassa... sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀpeÀt mua.
Tuskin sentÀÀn. Mutta jos haluat tietÀÀ hÀpeÀÀkö hÀn sua, niin se on helppo huomata ihan vaan sellaisista merkeistÀ kuin: haluaako hÀn nÀhdÀ vain kÀmpillÀ, eli ei julkisilla paikoilla ja haluaako hÀn nÀhdÀ vain iltamyöhÀÀn/öisin eli ei pÀivÀllÀ
Jos ette voi kÀvellÀ pÀivÀnvalossa ulkona tai viettÀÀ aikaa muualla kuin kÀmpillÀ, niin hÀpeÀÀ ja kannattaa etsiÀ mieluummin seuralainen joka ei hÀpeÀ sua :D
No jos haluaa vain panna pimeÀssÀ/kÀmpillÀ ja that's it niin mikÀs siinÀ. Voi se silti vÀhÀn vibeÀ syödÀ, jos tajuaa toisen hÀpeÀvÀn sinua! En itse ainakaan halua kokea noin, vaikka kyse olisikin "vain" seksistÀ.
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀpeÀt mua.
No jos haluaa vain panna pimeÀssÀ/kÀmpillÀ ja that's it niin mikÀs siinÀ. Voi se silti vÀhÀn vibeÀ syödÀ, jos tajuaa toisen hÀpeÀvÀn sinua! En itse ainakaan halua kokea noin,
MinÀ ymmÀrrÀn ne syyt tÀysin, joten minua se ei haittaa. Itsekin varmaan hÀpeÀisin, jos olisin hÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lÀhtenyt tÀllaisiin trendeihin kuten karvattomuus. Aivan naurettavaa paskaa. Ja helvetin rumaa kun aikuiselta on ajeltu genitaalit. Kananperse.
Joo, joo. Nunna, sun mielipide on selvÀ sanomattakin.
Okei, lopetan nyt kun ei se ole edes nyt nillittÀmÀssÀ joka viestiin negaa. Aloitan sit taas jos se alkaa nillittÀÀ taas nÀnnikarvoineen joka asiasta.
EipÀ suakaan voi positiivisuudesta syyttÀÀ. Joku patoutunut katkeruus joka nÀin sulla purkautuu. Koita selvittÀÀ se, ihan oman mielenterveytesi takia. Ja en jaksa aloittaa jankutusta tÀstÀ, kiitos.
Naurahdin ajatukselle ettÀ tulisit joku pÀivÀ yhtÀkkiÀ tuohon ulko-oven taakse muka kahville, asunto olis ihan hirveÀssÀ kunnossa enkÀ edes tunnistais sua. Halut kuolis varmaan aika nopeasti?
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Samoin sinnekin.
PÀÀtÀ sÀrkee eikÀ sÀrkylÀÀkkeestÀkÀÀn ole kunnolla apua. Luultavasti auttaisi, jos saisi painaa pÀÀnsÀ hÀnen rintojensa vÀliin.
Vierailija kirjoitti:
Heh đ Nuorena asuin opiskelija asunnoissa, kĂ€velin parkkikselta kotiovelle pĂ€in, miesnaapuri, alkoi laulamaan tĂ€tĂ€ mulle parvekkeelta kovaan ÀÀneen, koko tienoo raikui. Sai kyllĂ€ hyvĂ€lle tuulelle đ€Ł Miksei aikuiset ole niin rohkeita.
Naapurit huomaa ja pitÀÀ mua taas hulluna. Voi **
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin ajatukselle ettÀ tulisit joku pÀivÀ yhtÀkkiÀ tuohon ulko-oven taakse muka kahville, asunto olis ihan hirveÀssÀ kunnossa enkÀ edes tunnistais sua. Halut kuolis varmaan aika nopeasti?
VÀhÀt vÀlitÀn, millainen siivo kellÀkin on. Pahempaa, jos toinen ei edes tunnistaisi.
Oon vÀhÀ juttutuulella. Haluisin oikeesti vaihtaa ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HylkÀÀmisen pelko.
ErÀÀlle sanoisin: en tule sinua ikinÀ hylkÀÀmÀÀn.. PÀinvastoin haluaisin olla paljon enemmÀn kuin nyt, olla tuki, turva ja olkapÀÀ.
Olisi ihanaa joskus olla vaan olkaa vasten.
Niin olisikin, mutta vain kaivatun olkaa vasten. đ§Ą