Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21662)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin ajatukselle ettÀ tulisit joku pÀivÀ yhtÀkkiÀ tuohon ulko-oven taakse muka kahville, asunto olis ihan hirveÀssÀ kunnossa enkÀ edes tunnistais sua. Halut kuolis varmaan aika nopeasti?
VÀhÀt vÀlitÀn, millainen siivo kellÀkin on. Pahempaa, jos toinen ei edes tunnistaisi.
Olen siivonnut tarpeeksi. Erisivunen pimpom
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
Mulla on vĂ€hĂ€n ikĂ€vĂ€ yhtĂ€ möhömahaista karvanaamaa đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona ;)
Niin minÀkin!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat sitĂ€ vielĂ€kin, ihquađ
Senkun koputtaa niin avataan
Vierailija kirjoitti:
Oon vÀhÀ juttutuulella. Haluisin oikeesti vaihtaa ajatuksia.
Laita viestiĂ€, tai soita. Voidaan kyll nĂ€hdĂ€kin.đ
Vierailija kirjoitti:
Senkun koputtaa niin avataan
Tommoset koputukset hukkuu helposti muuhun meluun
HyvÀÀ YötĂ€ Rakkaat đ ( Sitten kun unille kĂ€ytte )
Paketoitu huolella kuin kasa arvoituksia, aseteltu kauniisti odottaen ratkaisiaan, sellainen se on, niin tuttu silti tuntematon, kaipaavatko toisiaan.
Valomerkkiin on aikaa, mut sua vaan ei nÀy. IkÀvÀ!
Vierailija kirjoitti:
Paketoitu huolella kuin kasa arvoituksia, aseteltu kauniisti odottaen ratkaisiaan, sellainen se on, niin tuttu silti tuntematon, kaipaavatko toisiaan.
Kaipaa kaipaa, mitĂ€ siinĂ€ enÀÀ pyörittelet, ota jo yhteyttĂ€!đ
ikÀvÀ edesmennyttÀ kaisaa
rip kaisa đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona ;)
Niin minÀkin!
Kattelen Poirottia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀpeÀt mua.
Tuskin sentÀÀn. Mutta jos haluat tietÀÀ hÀpeÀÀkö hÀn sua, niin se on helppo huomata ihan vaan sellaisista merkeistÀ kuin: haluaako hÀn nÀhdÀ vain kÀmpillÀ, eli ei julkisilla paikoilla ja haluaako hÀn nÀhdÀ vain iltamyöhÀÀn/öisin eli ei pÀivÀllÀ
Jos ette voi kÀvellÀ pÀivÀnvalossa ulkona tai viettÀÀ aikaa muualla kuin kÀmpillÀ, niin hÀpeÀÀ ja kannattaa etsiÀ mieluummin seuralainen joka ei hÀpeÀ sua :D
En sanoisi noin, koska on omakohtainen kokemus asiasta. Rakastaa/haluta voi hĂ€peĂ€stĂ€ huolimatta. Mutta jos pitÀÀ olla sellasen kans. kenen kanssa voi kulkea jokapaikassa, eikĂ€ rakkautta/halua oo, niin ennemmin valitsen rakkautta pimeĂ€ssĂ€đ
đđđ Juuri nĂ€in.
Vierailija kirjoitti:
Valomerkkiin on aikaa, mut sua vaan ei nÀy. IkÀvÀ!
Kyll mÀ tÀÀllÀ oon.
KyllÀ tÀÀ ketjuilu on pakko nyt vaan lopettaa. Vuosia menny, eikÀ tulanne ole edennyt mihinkÀÀn. Luovutan ja jÀtÀn sut menneisyyteen. Jatkan elÀmÀÀ ilman.