Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21559)
Minua kiinnostaa cunnilingus. Terveisin erÀs ujo ja estynyt mies
NiinpÀ. Ei tÀnne saa laittaa varsinaisiakaan kaipausviestejÀ. Joillekin ei kelpaa mikÀÀn, paitsi mikÀ nyt sattuu osumaan heidÀn omaan kaipaukseensa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona ;)
Olisitpa tÀÀllÀ ja olisitpa minun kaivattuni.
Alapeukutan vain ohikset. Terkut kaipaajille!
Sivu
Eilen oli sun nimpparit! MyöhÀstyneet onnittelut.
SinĂ€, sydĂ€meni valtias đ€
Haluaisin niin kaunotar suudella sun kaulaa pitkÀÀn, hitaasti ja hellÀsti. Tulehan syliin kasvotusten lepÀÀmÀÀn ja nauttimaan.
MÀ en nainen hylkÀÀ sua koskaan, sitÀ ei tarvitse pelÀtÀ. Olet alusta asti ollut mulle erittÀin tÀrkeÀ.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin kaunotar suudella sun kaulaa pitkÀÀn, hitaasti ja hellÀsti. Tulehan syliin kasvotusten lepÀÀmÀÀn ja nauttimaan.
Haluisin ferraara ensin nĂ€hĂ€ et vartes on karvaton đ
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona ;)
Onko reitti selvÀ?
Vierailija kirjoitti:
HÀpeÀt mua.
Tuskin sentÀÀn. Mutta jos haluat tietÀÀ hÀpeÀÀkö hÀn sua, niin se on helppo huomata ihan vaan sellaisista merkeistÀ kuin: haluaako hÀn nÀhdÀ vain kÀmpillÀ, eli ei julkisilla paikoilla ja haluaako hÀn nÀhdÀ vain iltamyöhÀÀn/öisin eli ei pÀivÀllÀ
Jos ette voi kÀvellÀ pÀivÀnvalossa ulkona tai viettÀÀ aikaa muualla kuin kÀmpillÀ, niin hÀpeÀÀ ja kannattaa etsiÀ mieluummin seuralainen joka ei hÀpeÀ sua :D
Vierailija kirjoitti:
MÀ en nainen hylkÀÀ sua koskaan, sitÀ ei tarvitse pelÀtÀ. Olet alusta asti ollut mulle erittÀin tÀrkeÀ.
Kenelle naiselle
Vierailija kirjoitti:
HylkÀsit jo, alun alkaenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuu tÀnne, ni tuun syliin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lÀhtenyt tÀllaisiin trendeihin kuten karvattomuus. Aivan naurettavaa paskaa. Ja helvetin rumaa kun aikuiselta on ajeltu genitaalit. Kananperse.
Joo, joo. Nunna, sun mielipide on selvÀ sanomattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosketa mun kÀttÀni, pyyhkÀise hiuksiani. Rohkaistu antamaan ensisuudelma. Heti huomenna. Miehelle H-naiselta
Nyt kaikki miehet hesasta Inariin, huomenna lÀÀppimÀÀn tuntemaanne H-naista.
Eiku Hangosta Nuorgamiin -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HylkÀÀmisen pelko.
ErÀÀlle sanoisin: en tule sinua ikinÀ hylkÀÀmÀÀn.. PÀinvastoin haluaisin olla paljon enemmÀn kuin nyt, olla tuki, turva ja olkapÀÀ.
Mikset sitten ole?
SitÀ kysymystÀ ei kuulu minulle esittÀÀ, enkÀ myöskÀÀn kÀvisi keskustelua aiheesta tuntemattomien kanssa.
Keskustelua kaivatun kans hain takaa.đ
Takaa-ajettu. đ
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta mÀ en haluaisi asua primitiivisessÀ yhteisössÀ. :(
Josta tulikin mieleen, kun viime kuussa kadulla kÀvellessÀ joku tuntematon mies pysÀytti minut ja sanoi: "anteeksi, saanko sanoa: tavattoman elegantti tyyli teillÀ! NOIN tulisi sivilisaatiossa pukeutua" ja jatkoi matkaa.
Eli ei primitiivisiÀ yhteisöjÀ mulle, vaikka viihdynkin (alasti) luonnossa.. jos on lÀmmintÀ, kaunista ja rauhallista.
Ja sekin asu oli luonnollisesti pÀÀstÀ varpaisiin luonnonmateriaaleista.
Jos minun asujani on kommentoitu useinkin eleganteiksi, niin ihastukseni kasvonpiirteet ovat elegantit! EhkÀ hÀn voi kompensoida niillÀ joitain tyylillisiÀ kysymyksiÀ. Ja otti kammottavan lippalakin heti pois pÀÀstÀ kun sanoin, ettÀ voiko ottaa sen pois pÀÀstÀ kun en tykkÀÀ siitÀ.
Alasti ollessa tuollaisilla asioilla ei ole mitÀÀn vÀliÀ, ja siinÀ mielessÀ tykkÀÀn nimenomaan alastomuudesta. Kun vaatteet laitetaan pÀÀlle, laitetaan myös paljon muuta.
Katsopa niitÀ harvoja kaipausviestejÀ.melkein kaikki alapeukutettuja kuten kaikki positiiviset ,kauniit viestit.