Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Kun sinut on tähän asti ollut tarkoitettu ihan toiselle.
Kenelle?
Minä en ole myytävänä mistään hinnasta. Enkä ole ostoksille menossa.
-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annahan merkki itsestäsi.
Mikä kelepais?
Semmottinen, mistä tiiän. Eilen taas osui, ellei sattuma tai taitava trollaus.
Mihin tuli osuma?
Mekkoon
Vierailija kirjoitti:
En ois uskonut että olet niin ilkeä, enkä pitkään halunnut uskoa.
Harhat tai väärinymmärrys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parhaat on jo varattuja. Loput on sellaista alelaari-kamaa.
" is there a tumor in your humor"
Eräs kasvain on, hyvänlaatuinen. Lipsahtaa vitseihini, koska se on osa elämääni. Pian saan sen pois tosin.
Sivusta: omani on tuhottu, kantasolut luultavasti vielä jälellä, samoin toinen metastaaseista. Vointi kohenee.
Nuku hyvin rakas sitten kun on sen aika. Tosi pitkä aika siitä kun on viimeks nähty oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parhaat on jo varattuja. Loput on sellaista alelaari-kamaa.
" is there a tumor in your humor"
Eräs kasvain on, hyvänlaatuinen. Lipsahtaa vitseihini, koska se on osa elämääni. Pian saan sen pois tosin.
"come and live a love supreme don't let it get you down"
Se roikkuu Eevan kaulassani kuin Aataminomena (kilpirauhasongelmia)
Näinä öinä melska hellittää
On kotvan kaikki selvää
Ja kumman helppo ymmärtää
Sä lepäät vierelläin kun käännyn sua päin
Mä hetken aikaa vaistoan
Sä jaat tän saman maailman
Ilkeily ei tarkoitus asiat voi myös näyttää mitä eivät ole oikeasti. Otahan tästäkin selvää.. öitä
Vierailija kirjoitti:
En ois uskonut että olet niin ilkeä, enkä pitkään halunnut uskoa.
Perinteinen palstaharha! Luet kaikkia negatiivisia aloituksia ja viestejä ja etsit niistä yhtymäkohtia elämääsi ja itseesi. Sinä luulet vain, että joku tuntemasi niitä kirjoittaa juuri sinulle, eli olet harhainen.
Vierailija kirjoitti:
En ois uskonut että olet niin ilkeä, enkä pitkään halunnut uskoa.
Trollaatko vai mihin konkretiaa arvioisi perustuu?
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin rakas sitten kun on sen aika. Tosi pitkä aika siitä kun on viimeks nähty oikeesti.
Eikö unia lasketakaan?
Hyvää Yötä Rakkaat 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mä voin tietää paljon voin syödä.
Pieniä annoksia usein. Jos laihutat, ja tarkoitus on saada vatsa tottumaan pienempään määrään myös, esimerkki on kauhallinen muusia, about 2,5-3dl, ja 4-5 lihapullaa, salaattia voit sydä enemmän kyljessä. Pidä annos samana. Ei salaattia uimaan kastikkeeseen tai rasvaisia juustoja sekaan joka kerta. Tai jotain.
Oon tehny jo noin. Mutta mitä jos saa liian vähän energiaa. Elimistö voi huonosti.
Syön aamulla vihannesten jälkeen yleensä 3 keitettyä kananmunaa, rasian sardiineja ja kulhon maustamatonta jugurttia jossa on saksanpähkinöitä ja kaakaojauhetta.
Hyvää yötä ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja Helsingistä 💞
Kram🤗
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole myytävänä mistään hinnasta. Enkä ole ostoksille menossa.
-mies.
Harmi, olisin maksanut susta 10 senttii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtäiskö nyt?
Tuu potkimaan lumiukkoa
Muistan yhden sydän kädessään penkillä.
" i love all of you hurt by the cold, so hard and lonely too when you don't know yourself"
Häh?