Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
20581/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ois uskonut että olet niin ilkeä, enkä pitkään halunnut uskoa.

Häh?

Vierailija
20582/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinut on tähän asti ollut tarkoitettu ihan toiselle.

 

Kenelle?

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20583/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole myytävänä mistään hinnasta. Enkä ole ostoksille menossa.

-mies.

Vierailija
20584/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annahan merkki itsestäsi.

 

Mikä kelepais?

 

Semmottinen, mistä tiiän. Eilen taas osui, ellei sattuma tai taitava trollaus.

 

Mihin tuli osuma?

Mekkoon

Vierailija
20585/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ois uskonut että olet niin ilkeä, enkä pitkään halunnut uskoa.

Harhat tai väärinymmärrys?

Vierailija
20586/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki parhaat on jo varattuja. Loput on sellaista alelaari-kamaa.

" is there a tumor in your humor"

 

Eräs kasvain on, hyvänlaatuinen. Lipsahtaa vitseihini, koska se on osa elämääni. Pian saan sen pois tosin.

Sivusta: omani on tuhottu, kantasolut luultavasti vielä jälellä, samoin toinen metastaaseista. Vointi kohenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
20587/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakas sitten kun on sen aika. Tosi pitkä aika siitä kun on viimeks nähty oikeesti. 

Vierailija
20588/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki parhaat on jo varattuja. Loput on sellaista alelaari-kamaa.

" is there a tumor in your humor"

 

Eräs kasvain on, hyvänlaatuinen. Lipsahtaa vitseihini, koska se on osa elämääni. Pian saan sen pois tosin.

"come and live a love supreme don't let it get you down"

 

Se roikkuu Eevan kaulassani kuin Aataminomena (kilpirauhasongelmia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20589/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä öinä melska hellittää

On kotvan kaikki selvää

Ja kumman helppo ymmärtää

Sä lepäät vierelläin kun käännyn sua päin

Mä hetken aikaa vaistoan

Sä jaat tän saman maailman

Vierailija
20590/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20591/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeily ei tarkoitus asiat voi myös näyttää mitä eivät ole oikeasti. Otahan tästäkin selvää.. öitä 

Vierailija
20592/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ois uskonut että olet niin ilkeä, enkä pitkään halunnut uskoa.

Perinteinen palstaharha! Luet kaikkia negatiivisia aloituksia ja viestejä ja etsit niistä yhtymäkohtia elämääsi ja itseesi. Sinä luulet vain, että joku tuntemasi niitä kirjoittaa juuri sinulle, eli olet harhainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20593/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ois uskonut että olet niin ilkeä, enkä pitkään halunnut uskoa.

Trollaatko vai mihin konkretiaa arvioisi perustuu?

Vierailija
20594/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti kirjoitti:

Nuku hyvin rakas sitten kun on sen aika. Tosi pitkä aika siitä kun on viimeks nähty oikeesti. 

Eikö unia lasketakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20595/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Yötä Rakkaat 💕

Vierailija
20596/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä voin tietää paljon voin syödä. 

Pieniä annoksia usein. Jos laihutat, ja tarkoitus on saada vatsa tottumaan pienempään määrään myös, esimerkki on kauhallinen muusia, about 2,5-3dl, ja 4-5 lihapullaa, salaattia voit sydä enemmän kyljessä. Pidä annos samana. Ei salaattia uimaan kastikkeeseen tai rasvaisia juustoja sekaan joka kerta. Tai jotain.

 

 

 

Oon tehny jo noin. Mutta mitä jos saa liian vähän energiaa. Elimistö voi huonosti. 

 

Syön aamulla vihannesten jälkeen yleensä 3 keitettyä kananmunaa, rasian sardiineja ja kulhon maustamatonta jugurttia jossa on saksanpähkinöitä ja kaakaojauhetta.

 

 

Vierailija
20597/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja Helsingistä đź’ž 

 

Kram🤗

Vierailija
20598/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole myytävänä mistään hinnasta. Enkä ole ostoksille menossa.

-mies.


Harmi, olisin maksanut susta 10 senttii. 

Vierailija
20599/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtäiskö nyt?

 

Tuu potkimaan lumiukkoa

 

Muistan yhden sydän kädessään penkillä. 

 

Vierailija
20600/28822 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" i love all of you hurt by the cold, so hard and lonely too when you don't know yourself"

Ketju on lukittu.