Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (20656)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mÀ voin tietÀÀ paljon voin syödÀ.
PieniÀ annoksia usein. Jos laihutat, ja tarkoitus on saada vatsa tottumaan pienempÀÀn mÀÀrÀÀn myös, esimerkki on kauhallinen muusia, about 2,5-3dl, ja 4-5 lihapullaa, salaattia voit sydÀ enemmÀn kyljessÀ. PidÀ annos samana. Ei salaattia uimaan kastikkeeseen tai rasvaisia juustoja sekaan joka kerta. Tai jotain.
Oon tehny jo noin. Mutta mitÀ jos saa liian vÀhÀn energiaa. Elimistö voi huonosti.
Asiantuntijan pakeille. TÀÀllÀ emme pysty kommentoimaan tilannettasi.
Mulla ei ole mitÀÀn tarinoita. Tai on, jotain pÀÀssÀ, mutta ei oikein ota toteutuakseen. Olen pelkkÀ skÀmmeri. Shammaani.
Vierailija kirjoitti:
Annahan merkki itsestÀsi.
MikÀ kelepais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, miten tÀmÀ meni niin syviin vesiin melkein heti ja entistÀ syvemmÀllÀ uidaan, vaikkei tÀÀllÀ edes nÀe, keitÀ liikkuu.
Tarvitaan selvennystÀ tÀhÀn.
No, syvissÀ vesissÀ on pimeÀÀ. TÀÀllÀ suunnistetaan vain ÀÀnen perusteella. Oletko muuten lintu vai kala?
Kalat. LauluÀÀni kuin lintusella.
Kun sinua ei ole, on kuitenkin peitto, joka pitÀÀ lÀmmön lÀhettyvillÀ. Levollisia unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annahan merkki itsestÀsi.
MikÀ kelepais?
Semmottinen, mistÀ tiiÀn. Eilen taas osui, ellei sattuma tai taitava trollaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, miten tÀmÀ meni niin syviin vesiin melkein heti ja entistÀ syvemmÀllÀ uidaan, vaikkei tÀÀllÀ edes nÀe, keitÀ liikkuu.
Tarvitaan selvennystÀ tÀhÀn.
No, syvissÀ vesissÀ on pimeÀÀ. TÀÀllÀ suunnistetaan vain ÀÀnen perusteella. Oletko muuten lintu vai kala?
Kalat. LauluÀÀni kuin lintusella.
Kaipaan miestÀ, joka ei ole kalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PieniÀ annoksia usein. Jos laihutat, ja tarkoitus on saada vatsa tottumaan pienempÀÀn mÀÀrÀÀn myös, esimerkki on kauhallinen muusia, about 2,5-3dl, ja 4-5 lihapullaa, salaattia voit sydÀ enemmÀn kyljessÀ. PidÀ annos samana. Ei salaattia uimaan kastikkeeseen tai rasvaisia juustoja sekaan joka kerta. Tai jotain.
Ei missÀÀn nimessÀ pieniÀ annoksia usein. Mielummin pitkÀt ruokailuvÀlit isoilla annoksilla, jolloin ruuansulatus pÀÀsee lepÀÀmÀÀn ja rasvanpoltto kÀynnistyy.
Kaikki parhaat on jo varattuja. Loput on sellaista alelaari-kamaa.
On se ihan perseestÀ kun ei saa edes rakastaa jossain anonyymissÀ kaipausketjussa tai ei saisi rakastaa ollenkaan. Olet kyllÀ vÀÀrÀssÀ armon kiusaajani. Minulla on tÀysi oikeus kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tehny jo noin. Mutta mitÀ jos saa liian vÀhÀn energiaa. Elimistö voi huonosti.
Vaikka tÀmÀ ei ole ravitsemus ketju, voisi sinua auttaa neste. Juo vettÀ 1-2 lasia ennen ruokailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisilta tuo on todella tuttu kysymys, koska perusteleevat sillĂ€ suurempia annoksia ja ettĂ€ pitĂ€is syödĂ€ enemmĂ€n. ĂlĂ€ mene tuohon kysymykseen. Ja sanon tuon suoraan, et onnistu jos perustelet ylensyöntiĂ€. Jos syöt sÀÀnnöllisesti pieniĂ€ annoksia + aamu-vĂ€li-iltapalat. Et todellakaan voi huonosti. Vitamiiniporetabletti rinnalle pĂ€ivittĂ€in. Ei se tarkoita sitĂ€, ettĂ€ syöt huonosti, syöt ihan niinkuin normi ihminen syö. Keitetty porkkana on hyvĂ€ huijaustapa ruuan kylkeen, tĂ€yttÀÀ vatsaa mut ei lihota. Ihminen voi laihtua ja pitÀÀ yllĂ€ 1300 kilokalorin ohjelmaa vuoden verran, eikĂ€ voi huonosti, ja ihan tutkittu fakta. (Siis jĂ€rkyttĂ€vĂ€n ylipainon omaavat)
MÀ voisin hÀnelle miehelle tehdÀ töitÀ pÀivin öin