Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (20559)
Vierailija kirjoitti:
MitÀ haluaisit tehdÀ kanssani.
Jotain kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysiin asti oon töissÀ.
Vai niin, no sitten? Suihkuun & Nukkumaan?
Prismaan ja saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysiin asti oon töissÀ.
Prismaan ja saunaan.
Prismaan đ€
Olisin mÀ se kokonaankin ottanu.. mutta osoittauduit ennen sitÀ siihen kelvottomaksi.. kuten arvelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla taida olla mitÀÀn realistista toivoa sun suhteen mutta en vaan kertakaikkiaan osaa luopua susta.. erittÀin surullinen tilanne kaiken kaikkiaan
Juu ei, ei palstalla ole.
MitÀpÀ jos soittaa suoraan mikÀ vaivaa- painaa,,, mitÀ odottaa aikuiset ihmiset toisiltaan
Vierailija kirjoitti:
MitÀpÀ jos soittaa suoraan mikÀ vaivaa- painaa,,, mitÀ odottaa aikuiset ihmiset toisiltaan
Ei viitsi varatulle ehdottaa ystÀvyyttÀ kummepaa vaikka sydÀn sÀrkyikin. Ja ystÀvyys.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla taida olla mitÀÀn realistista toivoa sun suhteen mutta en vaan kertakaikkiaan osaa luopua susta.. erittÀin surullinen tilanne kaiken kaikkiaan
Oletteko puhuneet asiasta irl viime vuoden aikana?
``olet kaikkeni sÀ silloinkin
vaikka maailman mÀ voittaisin
mitÀ jÀÀ jos menet pois
mitÀÀn ei minulla ois...``
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin lapsellista kirjoitella anonyymeille lauseita jotka pitÀisi kirjoittaa suoraan kohteelle
Vierailija kirjoitti:
đ miehelle
pÀÀstetÀÀn jo Ajrat irti đ
Ajrat suo on ikövĂ€ pienen pimun. đ
Me ollaan ansaittu onni yhdessĂ€, uskothan. SydĂ€n sykkii sulleđ„°
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysiin asti oon töissÀ.
Prismaan ja saunaan.
Prismaan đ€
Prisma = kauppa
etkö sinÀ syö ruokaa,vaan Àitikö kÀy kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala tehdÀ vaikutus kaivattuun tÀÀllÀ kun toiset sekoittuu minuksi.
Vaikutus tehdÀÀn oikeassa elÀmÀssÀ.
Ei vttu! Mene ulkoiluttamaan vaikka hiirtÀ. Sun kaivattus ei ole tÀÀllÀ! HÀn ei voi sekoittaa sua toisiin!
Ei taida olla sunkaanđ
Typerys, kenen on ? Ja joo joo kohta joku tulee huutelemaan kuinka kaivattu on outo irl mutta tÀÀllĂ€ juttelee! Ja haluu pitÀÀ kaiken yhteyden palstalla jne đ€Łđ€Ż
En niin vÀittÀnytkÀÀn, urpo. Ennen kun mussutat kaikkeen, YritÀ ymmÀrtÀÀ lukemasi.