Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla taida olla mitÀÀn realistista toivoa sun suhteen mutta en vaan kertakaikkiaan osaa luopua susta.. erittÀin surullinen tilanne kaiken kaikkiaan
Jotenkin lapsellista kirjoitella anonyymeille lauseita jotka pitÀisi kirjoittaa suoraan kohteelle
No jos kuvittelet ettÀ tuo olisi sulle ja lÀhettÀisin viestin niin kerroppa muuttaisiko se jotain?
En kuvittele enkÀ keskustele palstalla tuntemattomien kanssa!
Vierailija kirjoitti:
KAI TAJUUTT ET RAKASTAN SUA!!
Kuka 5,5 miljoonasta olet? EntÀ se toinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ rakastan sua.
Kuinka pitkÀlle olisit valmis menemÀÀn hÀnen kanssaan?
Loppuun asti. Miehelle.
T?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en jaksa enÀÀ venaa
Loistavaa. EhkÀ viimein teet jotain.
Ugh! PitÀÀkö mun ottaa kakkospurkki kÀyttöön? NiitÀ oli kaksi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
No En!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsemme virstin: kai ja t
Sulla on (tai oli) mun toinen purkki vÀhÀ niiku bestiksillÀ on niitÀ match koruja tms.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla siellÀ aika hiljaista nyt.
Hiljaista on ja jÀÀhyllÀ kuumien löylyjen jÀlkeen. Takkaankin vois tulen laittaa, ja katsella liekkejÀ.
O-ou nyt tÀÀ ei taida mennĂ€ lĂ€pi đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ rakastan sua.
Kuinka pitkÀlle olisit valmis menemÀÀn hÀnen kanssaan?
Loppuun asti. Miehelle.
T?
T-miehelle (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla taida olla mitÀÀn realistista toivoa sun suhteen mutta en vaan kertakaikkiaan osaa luopua susta.. erittÀin surullinen tilanne kaiken kaikkiaan
Jotenkin lapsellista kirjoitella anonyymeille lauseita jotka pitÀisi kirjoittaa suoraan kohteelle
No jos kuvittelet ettÀ tuo olisi sulle ja lÀhettÀisin viestin niin kerroppa muuttaisiko se jotain?
Se nyt vaan taitaa olla fakta, ettÀ vaikka laittaisin ton aloitusviestin hÀnelle kopioituna niin ei sillÀ olisi mitÀÀn vaikutusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko taas pilvessÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko taas pilvessÀ
En ole koskaan tutustunut huumausaineisiin, ellei lÀÀkÀrin mÀÀrÀÀmiÀ opioideja lasketa. Oletko sinÀ?
Vierailija kirjoitti:
O-ou nyt tÀÀ ei taida mennĂ€ lĂ€pi đ
MikÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan taitaa olla fakta, ettÀ vaikka laittaisin ton aloitusviestin hÀnelle kopioituna niin ei sillÀ olisi mitÀÀn vaikutusta
Vois ollaki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kannata puhua livenÀ eikÀ jaaritella ketjussa, todellista halua ei ole??
Loppuun asti. Miehelle.