Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (20656)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla taida olla mitään realistista toivoa sun suhteen mutta en vaan kertakaikkiaan osaa luopua susta.. erittäin surullinen tilanne kaiken kaikkiaan
Jotenkin lapsellista kirjoitella anonyymeille lauseita jotka pitäisi kirjoittaa suoraan kohteelle
No jos kuvittelet että tuo olisi sulle ja lähettäisin viestin niin kerroppa muuttaisiko se jotain?
En kuvittele enkä keskustele palstalla tuntemattomien kanssa!
Vierailija kirjoitti:
KAI TAJUUTT ET RAKASTAN SUA!!
Kuka 5,5 miljoonasta olet? Entä se toinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua.
Kuinka pitkälle olisit valmis menemään hänen kanssaan?
Loppuun asti. Miehelle.
T?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa enää venaa
Loistavaa. Ehkä viimein teet jotain.
Ugh! Pitääkö mun ottaa kakkospurkki käyttöön? Niitä oli kaksi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsemme virstin: kai ja t
Sulla on (tai oli) mun toinen purkki vähä niiku bestiksillä on niitä match koruja tms.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla siellä aika hiljaista nyt.
Hiljaista on ja jäähyllä kuumien löylyjen jälkeen. Takkaankin vois tulen laittaa, ja katsella liekkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua.
Kuinka pitkälle olisit valmis menemään hänen kanssaan?
Loppuun asti. Miehelle.
T?
T-miehelle (sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla taida olla mitään realistista toivoa sun suhteen mutta en vaan kertakaikkiaan osaa luopua susta.. erittäin surullinen tilanne kaiken kaikkiaan
Jotenkin lapsellista kirjoitella anonyymeille lauseita jotka pitäisi kirjoittaa suoraan kohteelle
No jos kuvittelet että tuo olisi sulle ja lähettäisin viestin niin kerroppa muuttaisiko se jotain?
Se nyt vaan taitaa olla fakta, että vaikka laittaisin ton aloitusviestin hänelle kopioituna niin ei sillä olisi mitään vaikutusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko taas pilvessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko taas pilvessä
En ole koskaan tutustunut huumausaineisiin, ellei lääkärin määräämiä opioideja lasketa. Oletko sinä?
Vierailija kirjoitti:
O-ou nyt tää ei taida mennä läpi 😂
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan taitaa olla fakta, että vaikka laittaisin ton aloitusviestin hänelle kopioituna niin ei sillä olisi mitään vaikutusta
Vois ollaki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kannata puhua livenä eikä jaaritella ketjussa, todellista halua ei ole??
Loppuun asti. Miehelle.