Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (20463)
Kuumaa jos nÀhdÀÀn, vai menikö juna meidÀn kohdalla?
Minulle riittÀisi lotossa vaivainen 1 milli etten vaivautuisi enÀÀ töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ haluan elÀkkeelle, en jaksa eikÀ ole motivaatiota mihinkÀÀn suorittamiseen, niin ettÀ jos voitan lotossa enemmÀn kun 5⏠niin elÀke kutsuu
Eli kympillÀ lÀhtee.
Jep
Vierailija kirjoitti:
Meni ja jÀÀtiin eri asemille. Ei edes koskaan oltu samassa junassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittÀisi lotossa vaivainen 1 milli etten vaivautuisi enÀÀ töihin.
Mulle sata tai parisataa tonnia.
TÀÀllĂ€ on keskustassa liike, jossa miehet kĂ€y parturoimassa partansa, istuuvat siellĂ€ rivissĂ€ kun menen lasiseinĂ€n ohi. SiistejĂ€ tĂ€ydellisiĂ€ partoja ja turpia rivissĂ€ đ Ja tietysti ulkomaalaisia kaikki mun kiusaks đ€€đ
Vierailija kirjoitti:
SinÀ hymyilit mulle
Ja rakasteli(/e)n ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruikuttajasta ruikuttaja selvÀsti paikalla.
Ruikuttaja imee ympÀristöstÀÀn ja lÀhellÀ olevista ihmisistÀ elÀmÀnilon.
YleensÀ valittajat ovat niitÀ kelle ei ole oikeasti sattunut ikinÀ mitÀÀn pahaa. Sitten taas sellaiset, jotka ovat esim. haudanneet oman lapsensa, ovat usein sellaisia, ettÀ eivÀt ihan pienestÀ asioista jaksa vinkua.
Kolmas kategoria on minÀ, joka on kohdannut niin raskaita asioita ettei voi ottaa ketjua vakavasti. Siksi valittaa tai pelleilee. Huumori pitÀÀ pinnalla. Muuten uppoan lopullisesti.
Kaipaus ketju pitÀÀ pilata nÀillÀ horinoilla?? Huomio on se mitÀ haette hinnalla millÀ hyvÀnsÀ ja
TĂ€mĂ€ đđ»
Onneksi olen lopettanut varsinaisten suhteiden kaipailun ja haaveilee planeetan pelastamisesta, niin ei tarvitse vÀlittÀÀ onko lammas #2374911363 Arttu tai lammas #3986438114 Niina karvoistani kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
SinÀ hymyilit mulle
Iiiiiik! No nyt on uutta matskua sulla millÀ rehvastella! Teinkö tosiaan niin? Hymyilen kaikille!!!
Vierailija kirjoitti:
MissÀ nÀhtÀis?
Vierailija kirjoitti:
Sinö đ€
MinöpĂ€ se. đł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllĂ€ on keskustassa liike, jossa miehet kĂ€y parturoimassa partansa, istuuvat siellĂ€ rivissĂ€ kun menen lasiseinĂ€n ohi. SiistejĂ€ tĂ€ydellisiĂ€ partoja ja turpia rivissĂ€ đ Ja tietysti ulkomaalaisia kaikki mun kiusaks đ€€đ
Hanki apua tuohon kuolaamisongelmaasi, ÀllöttÀvÀÀ jollet ole basisti.
Ei se mikÀÀn ongelma ole, jos miehiltĂ€ni kysytÀÀn. Naisille se on ongelma kun ilmestyn paikalle. JÀÀvĂ€t kakkoseksi. On se niin katkeran tuskallista heille joka kerta đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan mitÀ ajattelet tÀstÀ, en pÀÀse kun sun ajatusten nurkkiin kiinni, niin ettÀ raa'an rehellisesti vaan, anna tulla
En tiedÀ, mikÀ on totta. Siksi tÀmÀ on mielipuolista.
Alotin ihan hirveĂ€n karvahulabaloon tÀÀllĂ€. đ No nyt kun saisi tĂ€mĂ€n saman kanavoitua johonkin jĂ€rkevĂ€mpÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan mitÀ ajattelet tÀstÀ, en pÀÀse kun sun ajatusten nurkkiin kiinni, niin ettÀ raa'an rehellisesti vaan, anna tulla
Luuletko mun tietÀvÀn sen paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestii?
PitÀÀhÀn nyt ensin ainakin pari sanaa vaihtaa ja loppu sitten vain kahden vÀlistÀ.