Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (20559)
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla taida olla mitÀÀn realistista toivoa sun suhteen mutta en vaan kertakaikkiaan osaa luopua susta.. erittÀin surullinen tilanne kaiken kaikkiaan
Miksi sÀ tÀlleen ajattelet?
Ihana Tmies. Toivottavasti kokous meni nappiin. Kivaa viikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala tehdÀ vaikutus kaivattuun tÀÀllÀ kun toiset sekoittuu minuksi.
Vaikutus tehdÀÀn oikeassa elÀmÀssÀ.
Ei vttu! Mene ulkoiluttamaan vaikka hiirtÀ. Sun kaivattus ei ole tÀÀllÀ! HÀn ei voi sekoittaa sua toisiin!
Ei taida olla sunkaanđ
Typerys, kenen on ? Ja joo joo kohta joku tulee huutelemaan kuinka kaivattu on outo irl mutta tÀÀllĂ€ juttelee! Ja haluu pitÀÀ kaiken yhteyden palstalla jne đ€Łđ€Ż
En niin vÀittÀnytkÀÀn, urpo. Ennen kun mussutat kaikkeen, YritÀ ymmÀrtÀÀ lukemasi.
Sivusta. Kuvittelen, ettĂ€ kaivattuni on se, joka matkii, argumentoi ja kilahtelee tĂ€hĂ€n trolliin đ Joo ei varmaan ole, mutta tosi hauska idea.
Vierailija kirjoitti:
SinÀ hymyilit mulle
Joo. Tetanusrokote jĂ€i ottamatta đ
Kaipaan sua, tÀytyy mennÀ marsun juoma-automaatti meni tukkoon.
Vierailija kirjoitti:
MitÀpÀ jos soittaa suoraan mikÀ vaivaa- painaa,,, mitÀ odottaa aikuiset ihmiset toisiltaan
Jos niin voisi tehdÀ, olisin soittanut jo vuosia sitten. Ja soitinhan minÀ. Olisi hÀnen vuoronsa, mutta eipÀ ollut mulle asiaa.
Olisipa turva. MikÀÀn ei uhkaisi.
KAI TAJUUTT ET RAKASTAN SUA!!
Vitosen kollega. Hymyilit mulle koko pÀivÀn. Aina, kun törmÀttiin.
Taitaa olla siellÀ aika hiljaista nyt.
Vierailija kirjoitti:
MÀ en jaksa enÀÀ venaa
Loistavaa. EhkÀ viimein teet jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla taida olla mitÀÀn realistista toivoa sun suhteen mutta en vaan kertakaikkiaan osaa luopua susta.. erittÀin surullinen tilanne kaiken kaikkiaan
Jotenkin lapsellista kirjoitella anonyymeille lauseita jotka pitÀisi kirjoittaa suoraan kohteelle
No jos kuvittelet ettÀ tuo olisi sulle ja lÀhettÀisin viestin niin kerroppa muuttaisiko se jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sÀ tÀlleen ajattelet?
ĂlykkÀÀmpi olisi luovuttanut jo ajat sitten
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ rakastan sua.
Kuinka pitkÀlle olisit valmis menemÀÀn hÀnen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ rakastan sua.
Tuo kun kilahtaisi viesteihin tai kuiskahtaisi korvaan toissa toukokuussa olin sen kuiskata kaivatun korvaan. Sitten joku jÀrjen rippunen herÀsi koomavuoteeltaan ja teki intervention. Pahus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ rakastan sua.
Kuinka pitkÀlle olisit valmis menemÀÀn hÀnen kanssaan?
All the way.
Ei tarviikaan, ota yhteyttÀ muhun/hÀneen.