Kuinka kaunis naisen pitää olla 50+ ikäisenä, että voi itse valkata haluamansa miehen?
Kysymys kiinnostaa, kun olen seurannut sinkkuystävän elämää. Seksiä saa helposti, mutta entäs parisuhde?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Ja sinä jankuat tuota samaa paskaa täällä aina parisuhdeasioista puhuttaessa.
Miksi?
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se parisuhde vaatii muuta kuin kauneutta?
Miehille yleensä kyllä se kauneus riittää. Muu on plussaa toki, mutta ei niin olennaista.
Jotenkin vähän pakko tulla samaan lopputulokseen...
Ei se ulkonäkö nyt ensimmäisenä kriteerinä ole, mutta koska nimenomaan kysyttiin sitä, niin vastaan ulkoisen nuorekkuuden olevan tärkeää. Jos on ihan mummoutunut jo viisikymppisenä, niin ei oikein iske. Semmoinen jota luullaan usein esim. 3-5 vuotta ikäistään nuoremmaksi on hyvä.
M52
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan voi tuosta vaan valita kenet haluaa, ei vaikka olisi nuori ja kauniskin.
Mutta kyllä parisuhteen voi löytää vanhempanakin. Itse löysin 44-vuotiaana, niin että menin naimisiin 47 täytettyäni. Tapasin miehen töissä, en edes etsinyt ketään. Enkä kyllä ulkonäöllä koreilut, painoakin oli lähelle sairaalloisen ylipainon rajaa. Enkä kyllä pinnallista miestä edes huolisi tässä iässä, kun on selvää että se ulkonäkö tulee muuttumaan iän myötä. Ei semmoisella miehellä tee mitään, jos etsii loppuelämän kumppania yhdessä vanhenemiseen, jonka kiinnostus on kiinni ulkonäöstä.
Nämä omankin ystäväpiirin eronneet ovat löytäneet uudet puolisot töistä tai muuten läheltä. Toisena varmaankin ulkonäön jälkeen on ihmisen sosiaalisuus ja sosiaaliset piirit. Naisen kohdalla kriteerit kyllä myös nousevat iän myötä eli siinä on myös syy, ettei ketään löydy, kun ollaan ihan mielellään yksinkin, kun ei kerran sopivia ole. Täytyy sanoa, että nämä pariutuneet ovat löytäneet haluamansalaisen miehen ja paremman kuin entinen oli.
Ei ole vielä sellaista naista tullut vastaan joka olisi pelkällä ulkonäöllä tehnyt minkäänlaista vaikutusta. Yleensä ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, vaan sillä mitä on sisältä ja moni onkin aika mätä. Mikä siinä onkin että vaikka naisia on tarjolla mieletön määrä niin siitä heinäsuovasta tavallinen amis kälviältä joutuu kaivamaan jonku korkeasti koulutetun viimeisen päälle naisen että on edes samalla tasolla kuin mies itse? M37
Vierailija kirjoitti:
Ei se ulkonäkö nyt ensimmäisenä kriteerinä ole, mutta koska nimenomaan kysyttiin sitä, niin vastaan ulkoisen nuorekkuuden olevan tärkeää. Jos on ihan mummoutunut jo viisikymppisenä, niin ei oikein iske. Semmoinen jota luullaan usein esim. 3-5 vuotta ikäistään nuoremmaksi on hyvä.
M52
Kuvaile millainen tuo mummoutunut on ulkoisesti?
Kysymyksessä oli "valkata haluamansa miehen". Siihen riittää, että on tasoa Jennifer Lopez tai Elisabeth Hurley. Mäkin lähtisin heti mukaan, jos jompikumpi kysyis.
Ei kukaan voi vain valkata. Niistä halutuimmista 50-vuotiaista miehistä on kiinnostuneet myös osa 30+ naisista.
Esim. Vilma Peltosen (35) uusi mies on Ville Kopra (48).
Vierailija kirjoitti:
Miehillä laskee iän myötä testot ja sen myötä panetuksen määrä vähenee. Se tarkoittaa sitä että nainen tarvitsee muutakin kuin tissit.
Se tarkoittaa paljon muutakin. Mies voi olla kiukutteleva ja rasittava käytökseltään sekä lisäksi impotentti. Hänellä voi olla ihan omat tissit.
Se tarkoittaa, että naista ei pidemmän päälle kiinnosta.
50v miehet katselevat pääsiallisesti ja ensisijaisesti 19-24v naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on tärkeää, mutta jokainen asia merkitsee. Luonne merkitsee paljon. Ehkä alkuun pelkkää kauneutta jaksaa katsoa mutta jos luonne ja käytös on surkeaa se kalvaa jatkuvasti suhdetta kunnes toinen on saanut tarpeekseen.
Yksi hankalimmista tietämistäni naisista on kuitenkin pariutunut heti eroneena yhä uudelleen. Kolmas avioliitto nyt meneillään, hänellä on myös alkoholin kanssa ongelmaa. Miehet ovat häntä nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksessä oli "valkata haluamansa miehen". Siihen riittää, että on tasoa Jennifer Lopez tai Elisabeth Hurley. Mäkin lähtisin heti mukaan, jos jompikumpi kysyis.
Komppaan tätä. Noiden kahden lisäksi ei ole montaa yli 50-vuotiasta naista, jotka voivat vaan valkata haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on typerä. Suhde on aina kahden kauppa. Kukaan nainen ei voi valkata ketä tahansa miestä, missään iässä. Eikä mies naista.
Se on totta, vähän provoilua otsikossa, koska muuten kukaan ei avaa ketjua.
Mutta on siinä eroa minkä verran voi valkata. Olen itse aina saanut sen miehen, jonka haluan, siisi nuorena.
Jos kaikki naiset haluavat saman miehen on ilmiselvää että nainen ei saa aina sitä miestä jonka haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on typerä. Suhde on aina kahden kauppa. Kukaan nainen ei voi valkata ketä tahansa miestä, missään iässä. Eikä mies naista.
Mutta on siinä eroa minkä verran voi valkata. Olen itse aina saanut sen miehen, jonka haluan, siisi nuorena.
Oliko niillä miehillä silloin tarjolla käytännössä rajaton määrä kauniita naisia yhden swaippauksen päässä?
Nykypäivän halutuimmilla miehillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on tärkeää, mutta jokainen asia merkitsee. Luonne merkitsee paljon. Ehkä alkuun pelkkää kauneutta jaksaa katsoa mutta jos luonne ja käytös on surkeaa se kalvaa jatkuvasti suhdetta kunnes toinen on saanut tarpeekseen.
Yksi hankalimmista tietämistäni naisista on kuitenkin pariutunut heti eroneena yhä uudelleen. Kolmas avioliitto nyt meneillään, hänellä on myös alkoholin kanssa ongelmaa. Miehet ovat häntä nuorempia.
Eli suhteesta toiseen. Mikään ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
TämäKIN aloitus on osa netin incel naisvihakulttia, jossa tarkoituksena on saada naiset ajattelemaan että nain parisuhteessa voi elää, ja vain olemalla haluttava parisuhteeseen on arvokas.
Incelit yrittävät näin jankuttamalla saada kaikki naiset parisuhteisiin, ja samalla heillekin voisi lohjeta puoliso.
Ei ole, aloitus on vain sivustaseuraajan pohdintaa 50+ ikäisten pariutumismarkkinoilta. Ei sillä ole merkitystä minun silmissäni kenenkään arvolle onko parisuhteessa vai ei. Mutta kun muut ovat pariutuneet, niin kuulen tämän ao. henkilöiden omasta suusta, että hekin haluaisivat parisuhteen, mutta vain sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa voisi elää hyvää elämää, ei kehen tahansa kanssa. Kyllä he nauttivat myös yksin elämisen hyvistä puolista.
En varmaan itse enää etsisi uutta puolisoa, jos jäisin leskeksi tai eroaisin. En jaksa uskoa, että saisin noin hyvän ja täydellisen sopivan uudelleen. Olen aina ollut tosi kranttu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun annoit esimerkkejä. Niitä on helppo ottaa julkkiksista. Onhan kauniita naisia paljon ihan tavallisissa naisissa, siis vanhempia, voin heti luetella omasta ystäväpiiristä yhtä kauniita useammankin kuin nuo kaksi julkkista.
On jotenkin liikkistä, kun täällä usein kehutaan ja ihailllaan joitain julkkisnaisia, jotka ovat omaan silmääni hyvinkin tavallisen näköisiä ja oloisia vanhempia naisia. Ulkonäkökriteerit eivät sitten kuitenkaan ole niin kamalan korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset haluavat saman miehen on ilmiselvää että nainen ei saa aina sitä miestä jonka haluaa.
Eivät kaikki naiset halua samaa miestä. Mutta kieltämättä minulla on ollut sellaisia miehiä, joista ovat olleet kiinnostuneet monet naiset. Ja itse olin nainen, josta monet miehet olivat kiinnostuneita.