Kuinka kaunis naisen pitää olla 50+ ikäisenä, että voi itse valkata haluamansa miehen?
Kysymys kiinnostaa, kun olen seurannut sinkkuystävän elämää. Seksiä saa helposti, mutta entäs parisuhde?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se parisuhde vaatii muuta kuin kauneutta?
Miehille yleensä kyllä se kauneus riittää. Muu on plussaa toki, mutta ei niin olennaista.
🇺🇦🇮🇱
sama se. miltä näyttää, kunhan kantaa tarpeeksi paksuja kultaketjuja kaulassa, on timantteja sormissa ja korvissa ja pankkitili on tarpeeksi lihava
Älytön kysymys, mistähän kasasta sitä ap aikoi miehen valita? Vastaajina nuorisoa, joiden mielestä heidän vanhempiensa välinen seksi on ällöä.
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä naisten markkinat on jo menneet. Seksiä kyllä saa vaikka nuoremmilta mut parisuhde, varsinkin hyvän miehen kanssa on sit eri asia. Onneksi monet naiset tuossa iässä sinkkuna ollessaan ei enää miestä haluakaan.
No ne ovat erilaiset markkinat, kun parisuhdetta rakennetaan kahden itsenäisen ihmisen suhteeksi eikä lapsiperheeksi.
Vierailija kirjoitti:
sama se. miltä näyttää, kunhan kantaa tarpeeksi paksuja kultaketjuja kaulassa, on timantteja sormissa ja korvissa ja pankkitili on tarpeeksi lihava
Ohhoh, eihän palstalla ole mitään väliä sillä, mitä nainen omistaa tai tienaa, kunhan se on hoikka ja kaunis. Ja palvelee miestä, kunnes se vaihdetaan nuorempaan.
Kauneus itsessään ei riitä vielä mihinkään, ei edes nuorena. Pitää olla lisäksi myös kiva luonne ja muita positiiviisia luonteenpiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Jotkut haluavat, toiset eivät. Naiset eivät ole mikään yhtenäinen ryhmä.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille yleensä kyllä se kauneus riittää. Muu on plussaa toki, mutta ei niin olennaista.
Höpö höpö. Varsinkin kokemusta omaavat miehet ei enää tyydy kitisevään soffanvaltaajaan.
M54
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Varsinkin kokemusta omaavat miehet ei enää tyydy kitisevään soffanvaltaajaan.
M54
Miten ihanasta naisesta tuli kitisevä soffanvaltaaja? Millainen itse olit?
TämäKIN aloitus on osa netin incel naisvihakulttia, jossa tarkoituksena on saada naiset ajattelemaan että nain parisuhteessa voi elää, ja vain olemalla haluttava parisuhteeseen on arvokas.
Incelit yrittävät näin jankuttamalla saada kaikki naiset parisuhteisiin, ja samalla heillekin voisi lohjeta puoliso.
Miehillä laskee iän myötä testot ja sen myötä panetuksen määrä vähenee. Se tarkoittaa sitä että nainen tarvitsee muutakin kuin tissit.
Perse jos on edes jotenkin tuohon suuntaan, niin heti aletaan diilaamaan josko alettaisiin seukkaamaan
M59
Ei kukaan voi tuosta vaan valita kenet haluaa, ei vaikka olisi nuori ja kauniskin.
Mutta kyllä parisuhteen voi löytää vanhempanakin. Itse löysin 44-vuotiaana, niin että menin naimisiin 47 täytettyäni. Tapasin miehen töissä, en edes etsinyt ketään. Enkä kyllä ulkonäöllä koreilut, painoakin oli lähelle sairaalloisen ylipainon rajaa. Enkä kyllä pinnallista miestä edes huolisi tässä iässä, kun on selvää että se ulkonäkö tulee muuttumaan iän myötä. Ei semmoisella miehellä tee mitään, jos etsii loppuelämän kumppania yhdessä vanhenemiseen, jonka kiinnostus on kiinni ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Miten ihanasta naisesta tuli kitisevä soffanvaltaaja? Millainen itse olit?
Monesta on tullut. Itse olen mies ja en kitisevä.
M54
Vierailija kirjoitti:
Tuossa iässä naisten markkinat on jo menneet. Seksiä kyllä saa vaikka nuoremmilta mut parisuhde, varsinkin hyvän miehen kanssa on sit eri asia. Onneksi monet naiset tuossa iässä sinkkuna ollessaan ei enää miestä haluakaan.
Se on täysin omasta asenteesta kiinni, että onko ne markkinat menneet.
Pelkkä kauneus ei riitä parisuhteeseen. Eikä miehen komeuskaan.
Minä olin 51v. kun tapasin mieheni muutama vuosi sitten. Meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, samat arvot, viihdymme yhdessä ja rakastamme toisiamme.
Se on hassua kun nyt olisi kysyntää, vaikka en ota enää koskaan uutta miestä. Olen kaunis ja hoikka viisikymppinen nainen.
Aika moni 30+ kin minua yrittää mutta ei saa. Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, aivoilla on. M40
ootko ap? Tolla käytöksellä oot aina yksin.