Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tässä ole mitään järkeä, että taksit on pilattu niin, että niihin ei enää uskalla mennä

Vierailija
07.12.2025 |

Naurettavaa 

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAISET taksikuskeiksi. Esim naistaksikuskit naismatkustajille

Kerran kun mulla osui naiskuski, otin heti käyntikortin talteen. Mutta siitä on nyt vuosia, joten mahtaako enää olla ajossa. 

Ei taida olla naisille se turvallisin ammatti, eli myös kuskina voi tulla ikäviä tilanteita.

Vierailija
62/88 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä yhtiöitä joihin voi vielä luottaa nykyäänkin. Esim. täällä Helsingissä Kovanen ja Taksi Helsinki.

Mutta niissä ovat hinnat nousseet niin, ettei mitään järkeä. Yli 70 euroa oli 18 kilometrin työmatka yhteen suuntaan, kun jouduin kulkemaan taksilla bussilakon aikana. Onneksi työnantaja maksoi ne sitten takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan paikallisen yrityksen taksin aina. Niillä on myös oma taksitolppa. 

Vierailija
64/88 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttiin halpoja takseja. Nyt niitä on.

Itse en ajaisi ikinä taksilla jollei se kuulu luottofirmaan. Maksan ekstraa turvallisuudesta. Lapsille maksan kalliimman taksin jos tarvis.

Vierailija
65/88 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tulisi mieleenkään enää mennä naisena yksin taksiin. Sääli että sekin pilattiin näin.

Vierailija
66/88 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulossa onneksi korjauksia taas taksialaan.

Vierailija
67/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAISET taksikuskeiksi. Esim naistaksikuskit naismatkustajille

Kerran kun mulla osui naiskuski, otin heti käyntikortin talteen. Mutta siitä on nyt vuosia, joten mahtaako enää olla ajossa. 

Ei taida olla naisille se turvallisin ammatti, eli myös kuskina voi tulla ikäviä tilanteita.

eikös juuri ollut oikeudessa se yhden nuoren taksikuskin tappo, josta asiakas syytettynä.

Vierailija
68/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee huonompaan suuntaan. Hinnat nousevat, taksin käyttö vähenee ja saadaan lisää työttömiä.

Vierailija
69/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas hysteeriset ihmiset peloissaan. Hohhoijaa. Uber ja Bolt ovat oikein turvallisia vaihtoehtoja, kun kuskilta loppuu hommat nopeasti huonojen arvostelujen takia. En todellakaan kulkisi jollain perinteisellä taksilla jo hinnan takia. Melkein joka viikonloppu ja joskus arkisinkin kuljen Uberilla/Boltilla useamman vuoden ajan eikä yhtään huonoa kokemusta.

Loppuu toiminta huonon kohtelun takia?

Eihän sellaista riskiä pitäisi olla. Pitäisi olla TURVALLINEN.

Vierailija
70/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sitä järkeä" on tämäkin palsta pullollaan sensuureineen.

Vierailija
71/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttiin halpoja takseja. Nyt niitä on.

Itse en ajaisi ikinä taksilla jollei se kuulu luottofirmaan. Maksan ekstraa turvallisuudesta. Lapsille maksan kalliimman taksin jos tarvis.

Kuka halusi?  En minä ainakaan.  Jos halpaa haluaa voi mennä bussilla. Taksissa on kyse laadusta (=kalliimpi hinta).

Suomalainen taksi oli ennen uudistusta maailman paras:  autoina laadukkaat premiumit ja kuskeina siististi pukeutuneet, kohteliaat ja osaavat ammattilaiset.  Siitä maksaa ilomielin.

Vierailija
72/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee huonompaan suuntaan. Hinnat nousevat, taksin käyttö vähenee ja saadaan lisää työttömiä.

No päättäkää sitten, onko nykytilanne huono vai ei :D

Vierailija
73/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä muslimi-kuskit on kyllä hyvä juttu. Opettelin muutaman fraasin arabiaa ja nämä on ihan otettuja ja käteisellä kun maksaa niin aina pääsee vähän halvemmalla. Pari vakikuskia löytyy puhelimesta jos tarvii.

Huonompi juttu naisille tietenkin.

Vierailija
74/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Bernerille kivuliasta syöpää mihin ei ole kivunlievityskeinoja. Niin paljon pahaa hän on aiheuttanut viattomille.

Vierailija
75/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sitä nytkin maksaa jos haluaa. 

Soitan Kovaselle ja pyydä E Mersulla kyyti. 

Itse en halua maksaa ekstraa "premiumista". Enkä halua että joku sääntekyviranomainen pakottaa siihen. 

Vierailija
76/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä pelkkää plussaa tämä taksiuudistus. Tilaan apin kautta ja hinta on kohtuullinen. Aikoinaan ei ollut koskaan varaa mennä taksilla.

Sinua tuskin raiska..taan taxi matkalla. Joten olet aika typerä. 

Kuitenkin näitä tapahtuu, ja juu, ei kyllä miehille. Yliedustettuna ovat. Olla nyt hiprakassa aamuyöntunteina kaksin jossain autossa, joka ajaa minne ajaa... kuinkahan moni jättää pikkujoulut väliin siksi, ettei ole muuta kyytiä.

No jotkut pelkäävät omaa varjoaankin. Aikoinaan entisen työpaikan porukalla otettiin taksi kimpassa ja mentiin yhden työkaverin luokse porukalla yöksi. Loppuhinta oli muutaman euron / henkilö.

Vierailija
77/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä yhtiöitä joihin voi vielä luottaa nykyäänkin. Esim. täällä Helsingissä Kovanen ja Taksi Helsinki.

Mutta niissä ovat hinnat nousseet niin, ettei mitään järkeä. Yli 70 euroa oli 18 kilometrin työmatka yhteen suuntaan, kun jouduin kulkemaan taksilla bussilakon aikana. Onneksi työnantaja maksoi ne sitten takaisin.

Sua on kusetettu. Kauanko matka kesti? Arvio, ettei yli puoltatuntia, jolloin 60e on ihan maksimi. Itse kuljen taksilla melko säännöllisesti 28km matkan johon aikaa menee alle puolituntia, koska kuljen ruuhka-aikojen ulkopuolella. Ennakkotilaukseenakin aina alle 70€.

Vierailija
78/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa sitä nytkin maksaa jos haluaa. 

Soitan Kovaselle ja pyydä E Mersulla kyyti. 

Itse en halua maksaa ekstraa "premiumista". Enkä halua että joku sääntekyviranomainen pakottaa siihen. 

Eli sun mielestä on oikein, ettwi työllään tule toimeen ja joutuu silti tekemmään reilusti pidempiä työpäiviä kuin joku 8-16 toimistrotyöntekijä.

Vierailija
79/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se kapitalismi teettää. 

Vierailija
80/88 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän nämä takseja pelkäävät ihmiset uskaltavat tehdä yhtään mitään muutakaan. Mikä mielenterveyden häiriö tämä on? Eivät varmaan koskaan matkusta edes ulkomaille kun pelottaa niin kamalasti. Ja olen kaiken lisäksi melko rohkeasti pukeutuva nuori nainen, eikä yhtään huonoa kokemusta ole.

Eli jos sinulla ei ole huonoa kokemusta, niin ei voi olla kenelläkään muullakaan? Ehkä kannattaisi seurata edes vähän uutisointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi