Te jotka olette tyytyväisiä autoonne, mikä auto teillä on? Merkki ja malli?
Kommentit (467)
Peugeot 508 GT, punainen. On tosi hyvä ajaa. Nyt jo toinen. Aikaisemmin kaksi Peugeot 407.
Mazda 6.
10 v vanha auto. Ei mitään korjauksia ja toimii moitteetta. Ajettavuus on kuin ajaisi Mersulla. Oon siis ajanu mersuu myös. Oon tosi tyytyväinen tohon mazdaan.
Vierailija kirjoitti:
Audi Q4, kohtuullisen pieni, mutta takakontti reilu, eli mahtui rattaat tms aikanaan ja nyt mahtuu mm koirat kyytiin. Pysäköintikin suht helppoa kun ei ole valtavan kokoinen vaan mahtuu ruutuun hyvin. Vikoja ei ole ollut mitään. On kyllä jo yli10v. vanha, joten kohta pitää katsella uutta. Näissäkin se vika vaan, että uudet mallit on sitten jo vähän pilattu kun kokoa on kasvatettu. (ja toki hinnat nousseet jne.)
Miksi ihmeessä pitää katsella uutta autoa, kun teille osui hyvä auto, eikä mitään maanantaikappaletta? Pidä vain vanha auto ja hyvää huolta siitä. Eihän se ole kuin vasta 10 v vanha ja olet siihen tyytyväinen. Uudet autot piippaa joka asiasta, esimerkiksi. Vanhemmat autot on mukavampia ajaa tuonkin takia.
Vierailija kirjoitti:
En ollut tyytyväinen Punto Fiattiin Myin sen pois
Minä olen. Sain vanhempieni vanhan vm. 1999 Punton ja se on ollut useamman vuoden kakkosautona, tällä hetkellä tyttären käytössä.
Dacia Logan vm. 2011.
Ostin 4 vuotta sitten 270 000 ajettuna. Nyt on mittarissa 340 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mersu 200e farmari kompressori. 184 heppaa ja kulkee
Tuon verran tehoa tai jopa enemmän on jo perus corollassa.
Peruscorollassa on se 60 heppaa, max 100.
Oli joskus vuonna miekka ja kivi. Oiskohan ollut vm. 86 Corolla FX:ssä jo 75 hv. Corolla GT:ssä oli 130 hv, ja viimeisimmässä ns. hopea/mustakoppakoneessa 150-160 hv.
Audi e-Tron GT. Nätti, hyvä ajaa, nopea. Lataa ripeästi. Ei vikoja.
BMW 520d "matkailuauto" (touring) - erinomainen ajaa, riitävän tilava, mukava ja pitkällekin (yli 190 cm) kuskille löytyy hyvä ajoasento. Parit jutut on korjattu takuuseen tai takaisinkutsun yhteydessä, mutta muuten on riittänyt ihan vain määräaikaishuollot ja kuluvien osien vaihtaminen.
Itsellä VAG konsernin 2.0 TDi vm. 2011 ja puoli miljoonaa ajettu. Ostin sen v. 2014, 112 tkm mittarissa. Olen erittäin tyytyväinen.
Perheessä kaksi Audia, A3 ja Q5. Pienempi pian kymmenen vuotta vanha, eikä ole ollut mitään vikaa. Viitonen jo kolmas samaa mallia, hyvin siis kuljettanut.
Skoda Scout, ollut käytössä jo 8 vuotta, ei koskaan mitään vikaa, kulkee vähän alle 230km/h, tasainen kyyti huonollakin tiellä, neliveto, vetää mökille isoakin kuormaa. Olen kokeillut toyotoja, joilla kyyti on kuoppaisella tiellä kamalaa. Ei voi edes verrata.
Jaguar XJ 1998, laatuauto ja mukavaa kyytiä, random-ihmiset kommentoivat ääneen hienoksi. Jos nyt hakemalla hakee jotain negatiivista, niin kuluvia osia saa vaihtaa ja bensan kulutus on yli kympin satasella, mutta kun ei paljon ajoa tule niin ei harmita.
BMW E39, parempaa autoa ei vain oikein ole mutta harmillisesti ruostuvat jo tässä iässä jos ei jotain japanintuontia osta.
Polestar 2, neliveto. Paras auto mitä minulla ollut 30v aikana. Olen tosi tyytyväinen. Tarkoitus pitää pidempään.
Ei ole mikään supertilava etenkään takapenkkien osalta, mutta lapset mahtuvat ja minulle toimii. Kiva ja tarkka ajaa, ja lataa talvellakin nopeasti. Luotettava ja vähävikainen. Ja etenkin halpaa ajoa.
Dacia Duster. Sillä irtoaa piparia aina kun käyn Puolangalla ajaan pillurallia.