Naiset eivät taida kaivata menneitä seksikumppaneitaan niin kuin miehet
Olen keski-ikäistyvä mies. Olen viime aikoina huomannut, että vaikka olen naimisissa, ajattelen paljon entisiä seksikumppaneitani. Orastava keski-iän kriisi varmaankin.
Harmittelen, että nuorempana hyviä pilluja ei osannut niin paljon arvostaa. Muutenkaan en osannut nauttia seksistä silloin niin paljon kuin nykyään. Se oli silloin sellaista mekaanista suorittamista. Mietin, että olisi kivaa päästä nyt sänkyyn niiden menneisyyden heilojen kanssa. Lisäksi harmittelen panoja, jotka menivät sivu suun. Siis niitä naisia, joihin olisi ehkä ollut mahdollisuus, mutta en kuitenkaan päätynyt sänkyyn heidän kanssaan.
Luulen, että naiset eivät kaipaile menneisyyden seksikumppaneitaan, jos ovat naimisissa. Naiset eivät myöskään taida harmitella ohimenneitä tilaisuuksiaan seksiin jälkeenpäin. Mikähän meitä keski-ikäistyviä miehiä vaivaa?
Kommentit (115)
Minkä ikäinen on keski-ikäistyvä? Älä vaan sano että 36-40..tms.
Ensinnäkin 36 ikäiset ovat olleet puolet elämästään alaikäisiä ja vasta puolet aikusia 18+18.
Itse olen 49 ja niukin naukin keski-iän kynnyksellä.
aina kun media kertoo jonkun olleen keski-ikäinen , ikä on alkanut vitosella. Esim, 56.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin 36 ikäiset ovat olleet puolet elämästään alaikäisiä ja vasta puolet aikusia 18+18.
aina kun media kertoo jonkun olleen keski-ikäinen , ikä on alkanut vitosella. Esim, 56.
Keski-ikäinen ukkeli yrittää hokea kuinka ei ole yhtään keski-ikäinen vaan nuorekas.
Minustä keski-ikäisyys on noin 40-60 vuotiaat.
Mitä pahaa siinä on, että on keski-ikäinen?
Ja Suomessa miehen keskimääräinen elinikä on 79 vuotta. Niin kyllä nelikymppinen siten on jo keski-ikäinen
Kyllä me naisetkin haikaillaan...
Nyt 49vuotiaana mietin kaiholla edellisiä miehiäni, siis niitä silloin 20-30 veenä, mitä oli.
Nykyisen kanssa oltu 15 vuotta ja kyllä on puisevaa. Jos mitään
Muutenkaan en osannut nauttia seksistä silloin niin paljon kuin nykyään.
Karskastaa korvaan kun puhut naisista pilluina.
Ja ei ole normaalia että on naimisissa ja haikailee nuoruuden seksikumppaneita. Voivat he mielessä käydä mutta harvoin ja neutraalisti. Muuten tuskin olet rakastunut nykyiseen puolisoosi.
Itse lähinnä huvitun kun mietin millaisia miehiä sitä on tullut pantua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt 49vuotiaana mietin kaiholla edellisiä miehiäni, siis niitä silloin 20-30 veenä, mitä oli.
Ai niinkö? Olen vähän yllättynyt. Hanki joku jännittävä sivusuhde!
Mua vaan puistattaa kun mietin eksien kanssa peuhaamista, silloin heidän kanssaan oli tosi kivaa, mitä en nykyään enää ymmärrä. Ehkä kiinnostus seksiin alkaa vähentyä samalla, kun muut maailman ilmiöt alkaa kiinnostaa enemmän. N38
Mä en ainakaan ajattele. Ne on menneitå. Onko nykyinen kumppani nii huono ja sen takia kaipaat näitä fantasioita.?
Vierailija kirjoitti:
Karskastaa korvaan kun puhut naisista pilluina.
Ja ei ole normaalia että on naimisissa ja haikailee nuoruuden seksikumppaneita. Voivat he mielessä käydä mutta harvoin ja neutraalisti. Muuten tuskin olet rakastunut nykyiseen puolisoosi.
Itse lähinnä huvitun kun mietin millaisia miehiä sitä on tullut pantua.
"Karskastaa korvaan kun puhut naisista pilluina."
En puhunutkaan naisista, vaan pilluista. Mieleeni on jäänyt muutama nainen, joilla oli poikkeuksellisen hyväntuntuinen pillu.
Kyllä mä kaipaan mun ekaa rakkautta. Kunpa olisin silloin osannut olle se ihminen kun olen tänään.
N49
Kyllä naisetkin miettii ihan samoin kuten sinä Keski-ikäinen mies. Nuoruuden panoja sekä missattuja panoja turhan siveellisyyden ja säädyllisyyden vuoksi. Nyt nelikymppisenä vituttaa, kun on naimissa suomen ruotsalaisen kaappihomo kanssa, jonka kanssa seksi tai ylipäätään minkäänlainen läheisyys on mahdotonta. Tästä oppineena, jos eläisin nuoruuteni uudelleen, heittäisin säädyllisyyden romukoppaan, ja pysyisin kaukana suomenruotsalaisista miehistä.
Miksi ihmeessä kaipaisin niitä tökeröitä ja huonoja sänkykumppaneita.
Nainen vm 75
Vierailija kirjoitti:
Ei keski-ikäisyys tarkoita että on elämän keskikohdassa. Ei kamerakaan tarkoita normaalissa puheessa huonetta vaikka se siitä on lähtenytkin.
En ole kyllä siveellisyyden takia panematta jättänyt. Surkeita panoja kyllä ollut paljon, muutamia hyviä.
Nykyinen kihlattuni on paras pano mitä ollut. Lienenkö onnekas, kyllä.
En olisi enää suhteessa jossa en saa hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö? Olen vähän yllättynyt. Hanki joku jännittävä sivusuhde!
Eikö sulla ole yhtään moraalia? Typerä ukko, en yhtään ihmettele miksi olet jumissa seksiasioissa, henkinen kehitys lienee saavuttanut huippunsa ja jämähti jonnekin 14-16 vuotiaan tasolle
Syystä ne ovat entisiä seksikumppaneita, mitäpä niitä muistelemaan.
Siinä kun vaimo lihoo kaikki läheisyys hukkuu pikkuvauvan huudon alle alkaa miettiä vaikka mitä pakokeinoja todellisuudesta, joka ei ole miehelle millään tavalla suotuisa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin miettii ihan samoin kuten sinä Keski-ikäinen mies. Nuoruuden panoja sekä missattuja panoja turhan siveellisyyden ja säädyllisyyden vuoksi. Nyt nelikymppisenä vituttaa, kun on naimissa suomen ruotsalaisen kaappihomo kanssa, jonka kanssa seksi tai ylipäätään minkäänlainen läheisyys on mahdotonta. Tästä oppineena, jos eläisin nuoruuteni uudelleen, heittäisin säädyllisyyden romukoppaan, ja pysyisin kaukana suomenruotsalaisista miehistä.
Itket kuitenkin onnesta, joka panon jälkeen sen hinttarin kanssa.
Meitä? 🤣