Naiset eivät taida kaivata menneitä seksikumppaneitaan niin kuin miehet
Olen keski-ikäistyvä mies. Olen viime aikoina huomannut, että vaikka olen naimisissa, ajattelen paljon entisiä seksikumppaneitani. Orastava keski-iän kriisi varmaankin.
Harmittelen, että nuorempana hyviä pilluja ei osannut niin paljon arvostaa. Muutenkaan en osannut nauttia seksistä silloin niin paljon kuin nykyään. Se oli silloin sellaista mekaanista suorittamista. Mietin, että olisi kivaa päästä nyt sänkyyn niiden menneisyyden heilojen kanssa. Lisäksi harmittelen panoja, jotka menivät sivu suun. Siis niitä naisia, joihin olisi ehkä ollut mahdollisuus, mutta en kuitenkaan päätynyt sänkyyn heidän kanssaan.
Luulen, että naiset eivät kaipaile menneisyyden seksikumppaneitaan, jos ovat naimisissa. Naiset eivät myöskään taida harmitella ohimenneitä tilaisuuksiaan seksiin jälkeenpäin. Mikähän meitä keski-ikäistyviä miehiä vaivaa?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikä, tuo usein kriisiksikin kutsuttu tila. Mitä jos keski-iän todellinen merkitys on vihdoin kohdata kaikki se meissä, jonka olemme eri verukkein vuosien varrella ohittaneet? Pysähtyä, tulla tähän ja nyt, läsnäolevaksi omaan elämään ja omaan kehoomme ja kysyä, mihin hittoon minä oikein unohdin itseni?
Keski-iässä sen eron ottaa lähes aina nainen. Miksi se on juuri nainen, joka voimaantuu?
Nainen on keski-ikään mennessä tehnyt aivan valtavan määrän itsestäänselvänä pidettyä ilmaistyötä kodin ja
Sopeuduit, kun luulit että sinun pitää muuttaa maailmaa. Ei siihen rakenne muutosta tarvittu, kun mieheni jäi lapsen kanssa kotiin lähes kahdeksi vuodeksi ja minä meni töihin kun lapsi oli 9kk
No tottakai! Se on aika oleellinen osa nuoruutta kuvitella, että maailmaa tarvitsee ja voi muuttaa. Se on se eteenpäin vievä voima, joka saa rakentamaan kaikkea. Eihän siitä mitään tulisi, jos jo nuorena köllöttelisi tyytyväisenä ja kelluisi mukavasti virran mukana, kuten keski-iässä. Hitonmoinen määrä kaikkea turhaa rimpuilua olisi kyllä myös jäänyt tekemättä, ei siinä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa vain ne naiset, joista olen ollut kiinnostunut ja jotka ovat antaneet merkkejä kiinnostuksesta, joita en ole tajunnut.
Esimerkiksi yksi nainen pyysi treffeille asuntoonsa. Hän oli ripustanut lakanan kuivumaan kaappien ovien päälle eli oli ennen tuloani pessyt ja vaihtanut lakanut. Me juteltiin ja katsottiin leffa, jonka jälkeen lähdin kotiin. Leffan aikana nainen kiehnäsi kainalossani. Olin tuolloin hyvin kokematon naisten kanssa ja olen vasta myöhemmin tajunnut, että olisi kannattanut tehdä aloite seksiin. Nainen oli niin valmis äksöniin kuin vain voi olla.
Tuon illan jälkeen nainen ei enää halunnut tavata.
Nainen oli valmis äksöniin, mutta ei vain millään voinut itse tehdä aloitetta?
Useimmat naiset ei tee vaan odottavat miehen aloitetta. Tämän olen elämässäni oppinut.
Miksi naiset ovat niin avuttomia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikä, tuo usein kriisiksikin kutsuttu tila. Mitä jos keski-iän todellinen merkitys on vihdoin kohdata kaikki se meissä, jonka olemme eri verukkein vuosien varrella ohittaneet? Pysähtyä, tulla tähän ja nyt, läsnäolevaksi omaan elämään ja omaan kehoomme ja kysyä, mihin hittoon minä oikein unohdin itseni?
Keski-iässä sen eron ottaa lähes aina nainen. Miksi se on juuri nainen, joka voimaantuu?
Nainen on keski-ikään mennessä tehnyt aivan valtavan määrän itsestäänselvänä pidettyä ilmaistyötä kodin ja
Kun Freud oli vielä muotia, sai sentään syyttää kaikesta äitiään. Nykyään syyllinen ovat rakenteet tai piilorakenteet. Myönnän nyt asian, josta olen valaehtoisesti luvannut vaieta. Me kalpeapigmenttiset miehet pidämme joka vuosi salakokouksen, jossa keksimme ilkeilläksemme näitä rakenteita. Höpöhöpö.
Mä oikeasti jouduin tuskailemaan äiti hoitaa -maailman kanssa (neuvola, terveydenhuolto, päivähoito, peruskoulu), mutta alueelliset erot olivat suuria ennen netin tasoittavaa vaikutusta. Miehet taas, moni sai kurjan välinpitämättömän mallin kotoaan, poissaolevan tai etäisen isän. Sellaisia malleja on helppo pistää eteenpäin, kunnes joku muuttaa asian omalla kohdallaan.
Onpas sellainen aloitus, että oikein korostaa stereotypiaa, että miehille kelpaa kolo kuin kolo, varsinkin jos se on nuori ja tiukka, ihan sama millaisessa varressa se on kiinni. Aika kuvottavaa oikeastaan, mutta luulisi ratkeavan sillä, että rohkeasti lelukauppaan vaan.
Naisilla tulee existään yleensä ensimmäisenä mieleen se, millainen hän oli ihmisenä ja miten kohteli naista. Ja se aika usein muistuttaa siitä, miksi se suhde ei jatkunut, niin ei ole ikävä sitä melaakaan kun muistaa millaisessa paketissa se tuli.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen haikaillut nuoruuden ihastuksia ja rakkauksia. Joku sukuelimien ajattelu tuntuu suoraan sanottuna ihan absurdilta, ja seksin miettiminen ikäänkuin se olisi joku juttu. Mutta se ihastuminen ja rakastuminen, sitä joskus kaipaa. Ja olen yli 30v suhteessa (jossa on edelleen aktiivinen seksielämä) ollut myöhäiskeski-ikäinen (eli 50+) nainen.
Me ihmiset ollaan aika monitasoisia. Itse tunnistan useita puolia, mutta eniten minua motivoi syvä yhteys toiseen ihmiseen. Ei todellakaan se miltä jonkun sukuelimet tuntuu. Joskus harvoin käy mielessä jossittelu menneisyyden suhteen, mutta yleensä keskityn enemmän tähän päivään ja tulevaisuuteen, vaikka olen yli 50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa vain ne naiset, joista olen ollut kiinnostunut ja jotka ovat antaneet merkkejä kiinnostuksesta, joita en ole tajunnut.
Esimerkiksi yksi nainen pyysi treffeille asuntoonsa. Hän oli ripustanut lakanan kuivumaan kaappien ovien päälle eli oli ennen tuloani pessyt ja vaihtanut lakanut. Me juteltiin ja katsottiin leffa, jonka jälkeen lähdin kotiin. Leffan aikana nainen kiehnäsi kainalossani. Olin tuolloin hyvin kokematon naisten kanssa ja olen vasta myöhemmin tajunnut, että olisi kannattanut tehdä aloite seksiin. Nainen oli niin valmis äksöniin kuin vain voi olla.
Tuon illan jälkeen nainen ei enää halunnut tavata.
Nainen oli valmis äksöniin, mutta ei vain millään voinut itse tehdä aloitetta?
Useimmat naiset ei tee vaan odottavat miehen aloitetta. Tämän olen elämässäni oppinut.
Naiset odottavat passiivisen että toinen osapuoli ottaa sen riskin.
Kyllä minä ainakin kaipaan sitä elämäni parasta seksiä elämäni matchin kanssa. Harmittaa, kun erottiin aika tyhmästä syystä. Mutta minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on keski-ikään mennessä tehnyt aivan valtavan määrän i
Mä oikeasti jouduin tuskailemaan äiti hoitaa -maailman kanssa (neuvola, terveydenhuolto, päivähoito, peruskoulu), mutta alueelliset erot olivat suuria ennen netin tasoittavaa vaikutusta. Miehet taas, moni sai kurjan välinpitämättömän mallin kotoaan, poissaolevan tai etäisen isän. Sellaisia malleja on helppo pistää eteenpäin, kunnes joku muuttaa asian omalla kohdallaan.
Mä en, mies sai käydä ne taistelut asenteita vastaan, kun mä en suostunut niitä käymään hänen puolesta, eli minä annoin miehelle tilaa.
89, hyvä sua! Mun on nyt lähdettävä töihin, kivaa päivää!
Ex on kyllä yleensä ex ihan syystä. Viime vuosina on muutama ex tosi kaukaa - siis 20-30 vuoden takaa ottanut yhteyttä. Imartelevaa jotenkin, mutta samalla vähän ahdistavaa. Olen onnellisesti naimissa oleva vähän aikaa sitte 50 täyttänyt nainen. Tuli elettyä vauhdikasta nuoruutta siinä 17-28 välillä ja sieltä sitten varmaan toisella tai kolmannella kierroksella olevat ovat välillä laittaneet viestiä jonkun somen kautta.
En tiedä, jos joskus olisi tilanne että olisi taas yksin, jättäisin kyllä exät väliin ja katselisin uusia tuulia.
Vierailija kirjoitti:
Onpas sellainen aloitus, että oikein korostaa stereotypiaa, että miehille kelpaa kolo kuin kolo, varsinkin jos se on nuori ja tiukka, ihan sama millaisessa varressa se on kiinni. Aika kuvottavaa oikeastaan, mutta luulisi ratkeavan sillä, että rohkeasti lelukauppaan vaan.
Naisilla tulee existään yleensä ensimmäisenä mieleen se, millainen hän oli ihmisenä ja miten kohteli naista. Ja se aika usein muistuttaa siitä, miksi se suhde ei jatkunut, niin ei ole ikävä sitä melaakaan kun muistaa millaisessa paketissa se tuli.
Onpas sellainen vastaa, että oikein korostaa stereotypiaa, että naiset kuuluu johonkin ihme siskojen kerhoon ja yleensä ajattelee samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ex on kyllä yleensä ex ihan syystä. Viime vuosina on muutama ex tosi kaukaa - siis 20-30 vuoden takaa ottanut yhteyttä. Imartelevaa jotenkin, mutta samalla vähän ahdistavaa. Olen onnellisesti naimissa oleva vähän aikaa sitte 50 täyttänyt nainen. Tuli elettyä vauhdikasta nuoruutta siinä 17-28 välillä ja sieltä sitten varmaan toisella tai kolmannella kierroksella olevat ovat välillä laittaneet viestiä jonkun somen kautta.
En tiedä, jos joskus olisi tilanne että olisi taas yksin, jättäisin kyllä exät väliin ja katselisin uusia tuulia.
Olet harrastanut seksiä vain ex ien kanssa? Vauhdikkaaseen nuoruuteesi ei mahdu vain silkkaa panoa?
On ällöttävää, kun puhut naisista pilluina. Ihmekös jos sinua ei kaivata.
Mitähän ap lottoaa että muisteleeko nuo nuoruuden naiset ihan kyynel silmäkulmassa miten ap ähelsi sitä "mekaanisesti suorittamista" niiden reikään :D
Omat seksimuistelot muuttuivat siinä kolmenkympin korvilla siihen että päätin etten halua huonoa seksiä enää sekuntiakaan tässä elämässä. Lähinnä turhauttaa miten huonoon sitä tyytyikin nuorena, muita miellyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, jos joskus olisi tilanne että olisi taas yksin, jättäisin kyllä exät väliin ja katselisin uusia tuulia.Olet harrastanut seksiä vain ex ien kanssa? Vauhdikkaaseen nuoruuteesi ei mahdu vain silkkaa panoa?
Aloituksessa oli kyse juurikin, panemisesta. Ei minulle tullut mieleen aloituksesta yksikään ex vaan se johon en tehnyt aloitetta ja se joka oli vain hetken päähän pisto, johon en enää palannut. Ne hetket haluaisin elää uudelleen. Oli ne sen verran kuumia, huh.
Vierailija kirjoitti:
On ällöttävää, kun puhut naisista pilluina. Ihmekös jos sinua ei kaivata.
En puhunut naisista, vaan pilluista. Tarkoitin mitä sanoin, eli kaipaan niitä muutamaa poikkeavan tiukkaa pillua joita sain. -Ap
Kyllä me kaivataan kaikkia niitä upean komeita nuoria miehiä rintalihaksineen, joilla oli kiehtova alaselän kaari ja kapea lantio, sekä taitoa, lempeyttä ja kykyä. Tavataankin niitä aina välillä. Mikä nyt vanhassa äijässä kiinnostaisi? Paha haju?
Eiköhän jokainen vanhan äijän vaimo kaipaa jotain muuta.
Ap meni hiljaiSeksi?
Voi luoja 😂 kaikkea ei ehkä tarvitse nettiin kirjoittaa. No mut tsemppiä, koetaan jaksaa.. :D
Kun Freud oli vielä muotia, sai sentään syyttää kaikesta äitiään. Nykyään syyllinen ovat rakenteet tai piilorakenteet. Myönnän nyt asian, josta olen valaehtoisesti luvannut vaieta. Me kalpeapigmenttiset miehet pidämme joka vuosi salakokouksen, jossa keksimme ilkeilläksemme näitä rakenteita. Höpöhöpö.